Педагогічні науки 2020
Руслана Гайдукова. Естетико-екологічне виховання учнів молодшого шкільного віку
Валерія Дуднік. Організація вивчення студентами теми= «педагогічна теорія Я. А. Коменського»
Ірина Ільченко. Застосування інноваційних технологій у навчанні дидактики в закладах вищої освіти
Вікторія Кльопова. Естетичне виховання на уроках музичного мистецтва
Карина Коваль. Гендерне виховання молодших школярів на уроках читання
Оксана Малюга. Обдaрoвaність як інтeгрaльна хaрaктeристика oсoбистoсті
Вікторія Перевертайло. Формування творчого мислення у майбутніх учителів початкової школи
Оксана Перчиць. Підготовка майбутніх учителів до розвитку критичного мислення молодших школярів
Ольга Неліна. Вплив інтернет-технологій на учнівську молодь
Оксана Рева. Педагогічні ідеї лесі українки: погляд через століття
Єлизавета Чорна. Патріотичне виховання на уроках образотворчого мистецтва (мистецтва)
Аліса Щербак. Організація самостійної діяльності студентів
Дар’я ЯКУБЕНКО. Формування автономності студентів у навчанні дидактики в закладах вищої освіти
Вікторія Ключик. Спортивне виховання дітей дошкільного віку
Юлія Книш. Педагогічні умови формування культури мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку
Альона Луценко. Формування взаємин дітей старшого дошкільного віку у грі
Вікторія Мандрагель. Виховання у дітей раннього віку інтересу до закладу дошкільноїосвіти
Аліна Мислицька. Виховання культури поведінки у дітей молодшого дошкільного віку
Ліна Нехайчук. Lego-конструювання як засіб розвитку креативності дітей старшого дошкільного віку
Віта Тихенька. Критичне мислення як складова «soft skills» у дітей дошкільного віку
Олена Бєлінська. Електронні освітні ресурси в освітньому просторі початкової школи
Влада Болотова. Формування дискурсивної компетенції молодших школярів на уроках української мови
Яна Капустіна. До проблеми інтелектуальної обдарованості молодших школярів
Тамара Куратьова. До проблеми формування лексичної компетентності в учнів початкової школи
Дар’я Лещенко. Реалізація культуротворчого потенціалу школяра в освітньому процесі ЗЗСО
Дар’я Мітченко. Розвиток креативності молодших школярів як одна із вимог НУШ
Анастасія Нортенко. Здоров’язбережувальний освітній простір початкової школи
Лілія Плотнікова. Культуротворча діяльність як один із пріоритетів нової української школи
Віталій Собільський. Мультимедійні засоби навчання української мови учнів початкової школи
Марина Стельмах. Творча діяльність як фактор подолання бездуховності сучасного суспільства
Фаіна Тодорюк. Функції культуротворчої діяльності в освітньому середовищі
Тетяна Фатьянова. Шляхи залучення молодших школярів до читання
Вікторія Хамула. Гармонізація особистості дитини засобами мистецтва
Олександра Ячменьова. Формування читацької самостійності здобувачів початкової освіт
Дар’я Азаркіна. Психологічне консультування з проблем переживання розставання з партнером
Анастасія Гараева. Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку з дислалією
Анна Дубовенко. WEB-квест технології у роботі з дітьмй із синдромом дауна
Тетяна Мороз. Розвиток мовлення у дітей дошкільного віку з мінімальними проявами дизартрії
Крістіна Улітіна. Психологічна готовність до школи дитини з порушенням мовлення
Вікторія Шамлі. Корекція порушень мовленнєвого розвитку у дітей методом біоенергопластики
Юлія Шебеда. Психологічне консультування з проблем обдарованих дітей
Марина Юзва. Психологічне консультування батьків дітей старшого дошкільного віку
Наталія Клочко. Подолання гендерних стереотипів у сприйнятті жінки-керівника та чоловіка-керівника
Ліана Лантух. Зарубіжний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю
Наталя Рибнікова. Гендерна рівність у владі: досвід України та Європи
Катерина Рубцова. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників до роботи з сільською громадою
Юлія Солонська. Насильство в сім’ї, як соціально-педагогічна проблема
Яна Андрющенко. Розвиток уяви та фантазії дітей молодшого шкільного віку на хореографічних заняттях
Валерія Веременко. Танцювальна імпровізація як основа контактної хореографії
Ірина Кисельова. Творчий розвиток учнів на уроках музичного мистецтва
Валерія Кривунь. Компоненти педагогічної майстерності майбутнього керівника ансамблю сучасного танцю
Елизавета Кузьменко. Розвиток креативності учнів на уроках музичного мистецтва
Вікторія Свеженець. Моделі хореографічного навчання в практиці позашкільної освіти
Юлія Ярошенко. Контактна імпровізація: танцювальна і терапевтична практика