Медіакартина світу: формування особистості під впливом медіа
МЕДІАТЕКСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
Бурдейна М. В. Релігійний медіа-дискурс в сучасному медіа-просторі України…………………………………………………………………………. 9
Вертій Є. М. Аудиторія як типологічна ознака журналів для молоді………………………………………………………………………………….. 11
Вінтер В. Г. Жанрове втілення економічної проблематики в журналі «Forbes. Україна»………………………………………………………………….. 14
Гребенік Т. А. Проблемні зони редакторської обробки іншомовного аудіовізуального контенту у контексті якості екранного мовлення в Україні…………………. 17
Гутник А. М. Концептуальні особливості спеціалізованих журналів для автомобілістів………………………………………………………………….. 21
Кузовова О. В. Специфіка подачі інтерв’ю в журналі «Сosmopolitan» ………………………………………………………………………………… 24
Курило О. О. Комунікаційна взаємодія телевізійного та споживацького контентів (на прикладі телеканалу СТБ 2015–2016 років)………………………………. 27
Мельниченко В. В. Специфіка висвітлення культурної проблематики у газеті «Дзеркало тижня»……………………………………………………………. 31
Пінькова О. А. Інформаційні програми на студентському радіо………………………………………………………………………………………. 33
Чолан В. Ю. Терористичні атаки у Франції у дзеркалі ЗМІ (на прикладі столичної газети «Ле Монд» і провінційної газети «Ла Прованс» (Марсель)………………. 36
Шемчук О. Л. Особливості використання засобів сатири у формуванні візуального образу видання (на прикладі щотижневика «Корреспондент»)……………………. 39
Шепєлєва І. А. Своєрідність мас-медійних видань для громадських організацій………………………………………………………………………… 42
РОЛЬ ЖУРНАЛІСТА У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ
Дєдушева І. В. Видання з організації дитячого дозвілля у системі засобів медіаосвіти………………………………………………………………… 45
Ємченко Я. О. Принципи сюжетотворення в християнських медіа………………………………………………………………………………………. 48
Коверга Ю. С. Авторська радіопрограма як жанр у сучасній українській журналістиці…………………………………………………………………… 50
Лисенко К. О. Особливості авторських радіопрограм на прикладі «Зарядка» на радіо «Люкс ФМ»…………………………………………………………… 53
Медведєва Г. А. Авторська концепція культурно-просвітницької радіопрограми «INTRO»………………………………………………………………….. 56
Росік Л. Б. Роль жіночих журналів у формуванні особистості……………………………………………………………………………………….. 60
Рябоволик Ю. О. Розробка та втілення концепції спецпроекту «Моє місто» на платформі конвергентного ЗМК………………………………………………… 64
Ткаченко А. В. Проблема дисбалансу тематичної спрямованості в українському сегменті новин……………………………………………………………. 67
Харченко О. О. Особливості роботи журналіста в засобах масової комунікації комп’ютерного спрямування………………………………………………….. 70
Цвітанська Ю. М. Жанрово-тематична специфіка преси українських профспілкових організацій…………………………………………………………….. 72
Шаповал Л. В. Специфіка створення студентського видання………………………………………………………………………………………….. 75
ЕФЕКТИ ТА ТРЕНДИ НОВІТНІХ МЕДІА: БЛОГОСФЕРА,
МІКРОБЛОГІНГ, СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ,ПОДІЄВІ КОМУНІКАЦІЇ,
ГЕОСОЦІАЛЬНІ СЕРВІСИ
Амінов Б. Ю. Українські політичні блогери як альтернативне джерело інформації………………………………………………………………………. 78
Варибок К. О. Аграрні ЗМІ як сегмент нішевої журналістики в Україні……………………………………………………………………………….. 81
Великород Т. Ю. Фрагментарність контенту як характерна риса українського подкастингу………………………………………………………………… 84
Карнаух Е. О. Своєрідність наукових інформаційних ресурсів як засобу масової комунікації…………………………………………………………….. 86
Коломієць А. Р. Вплив блогів на сучасне суспільство……………………………………………………………………………………………… 89
Кузьмович К. С. Інтернет-ресурс «Depo.ua»: типологічна характеристика……………………………………………………………………………… 92
Литовченко С. В. Проблеми та перспективи кіберспортивної журналістики……………………………………………………………………………… 94
Новак В. В. Специфіка створення блогу «TAIGA» на платформі WordPress………………………………………………………………………………. 97
Пєшкова Г. О. Трансформація журналістських матеріалів у соціальних мережах…………………………………………………………………………. 101
Попова А. С. Засоби промоції видавничої продукції через соціальну мережу «Instagram»………………………………………………………………… 104
Пуйда М. Ю. Жанри сучасної української тревелжурналістики………………………………………………………………………………………… 106
Ступіна Д. І. Молодіжне інтернет-радіо – перспективи мовлення в Україні……………………………………………………………………………. 109
Тупіцина А. В. Основні етапи формування контенту студентського інтернет-порталу…………………………………………………………………….. 112
Яценко А. Р. Особливості висвітлення теми східної культури в Інтернет-ЗМІ………………………………………………………………………….. 115
ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
ЗАСОБАМИ ВІЗУАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Бицька М. В. Дистантна квазіособистість читача газетної масової комунікації………………………………………………………………………… 119
Воробйова І. В. Естетично-інформаційне значення художньої фотографії в сучасних періодичних виданнях………………………………………………….. 122
Голованова Н. О. Різновиди телевізійних тревел-програм…………………………………………………………………………………………… 125
Демченко Д. Л. Таблоїдизація програмного контенту на телеканалі СТБ……………………………………………………………………………….. 129
Забітчук О. В. Явище «інфотейнменту» в програмній продукції телеканалу «Юг» м. Бердянська……………………………………………………………. 131
Кияшко Ю. П. Пошуки форм візуального відображення реальності в історичному контексті: відкриття Девіда Льюелін Ворк Гріффіта…………………………….. 134
Костюченко А. М. Ранкові інформаційно-розважальні програми в Україні (на прикладі «Сніданку з 1+1»)…………………………………………………… 137
Лук’янець К. В. Вплив ребрендингу на формат та концепцію муніципальної телевізійної мережі «Телеканал Z»………………………………………………. 139
Лупандіна П. М. «Зважені та щасливі» як приклад медіафраншизи на українському телебаченні……………………………………………………………. 142
Назарчук О. Ю. Ефект зовнішньої реклами як засобу візуальної комунікації…………………………………………………………………………… 145
Пархоменко А. О. Повсякденна сфера дійсності як типологічна ознака жіночого глянцевого видання……………………………………………………….. 148
Пейчев С. І. Тематична спрямованість футбольних телепроектів в Україні (на прикладі телеканалу «2+2», програма «ПРОФУТБОЛ»)……………………………… 150
Петрина Л. В. Методика проведення інтерв’ю у форматі соціального ток-шоу на прикладі програми «Говорить Україна»……………………………………….. 154
Турчина Н. М. Особливості фотонаративу у травелогах……………………………………………………………………………………………… 156
Хмеляр О. С. Програми про футбол на телеканалах «Футбол 1» і «Футбол 2»……………………………………………………………………………. 159
Янець О. О. Місце художньої фотографії в сучасних українських друкованих ЗМІ……………………………………………………………………….. 161
Яриш О. В. Розвиток розважальної тележурналістики в Україні………………………………………………………………………………………. 163
Інформаційна грамотність, медіаосвіта та
медіакомпетентність у контексті
світових та вітчизняних тенденцій
Алексєєв Б. В. Професійні стандарти журналістики як основа моніторингових досліджень медіа у незалежній Україні………………………………………… 168
Берега Т. О. Внутрішньо переміщені особи в Україні. Що очікувати студентові-переселенцю?…………………………………………………………….. 172
Волканова А. І. Репрезентація гендерних проблем у ЗМК……………………………………………………………………………………………. 176
Донець А. М. Структурні особливості ранкового радіошоу (на прикладі програми «Будильники на Русском»)…………………………………………………. 179
Живцова Г. А. Вплив ЗМІ на формування громадської думки………………………………………………………………………………………….. 181
Маціпура А. О. Жанрова палітра сучасного спортивного журналіста…………………………………………………………………………………… 184
Миськів К. А. Традиції радіопередач культурно-мистецької тематики в українському радіоефірі………………………………………………………….. 187
Саламатіна А. В. Медіа-маніпуляції на телебаченні. Методи захисту від негативного інформаційного впливу……………………………………………….. 190
Сухомлин Л. В. Різновиди авторських телепрограм на телеканалах Бердянська . ……………………………………………………………………….. 193
Ущапівська Т. Ю. Вплив медіа на формування особистості підлітка у сільській місцевості………………………………………………………………. 195
Чепінога В. В. «Перший канал Українського радіо»: особливості функціонування інформаційних жанрів…………………………………………………….. 197
МОВА МЕДІА: РЕГУЛЯТИВНИЙ
ТА ГНОСЕОЛОГІЧНИЙ ХАРАКТЕР
Бабак В. А. Комунікативний стиль тележурналіста у тревел- програмі………………………………………………………………………………… 201
Голівець В. Ю, Поберезська Г. Г. Особливості роботи редактора над стрічкою новин в онлайн-медіа………………………………………………………. 204
Зайцева В. А. Способы образования антонимов в газетных статьях……………………………………………………………………………………. 207
Климович І. М. Усне публічне мовлення дітей на телебаченні……………………………………………………………………………………….. 210
Петручик К. В. Мовні засоби як інструмент упливу на аудиторію інтернет-видань………………………………………………………………………. 214
Собко К. І. Фемінітиви у мові новинних текстів онлайн-ЗМІ Запоріжжя……………………………………………………………………………….. 216
Собора І. І. Розмовна та просторічна лексика як мовно-культурна проблема друкованих ЗМІ……………………………………………………………… 219
Хрущ Г. В. Заголовок інформаційного повідомлення як засіб емоційного впливу на читача……………………………………………………………….. 221
Тривіальна та елітарна література
у контексті виробництва масової інформації
Бойко А. С. Українська сатирична журналістика (на прикладі авторських програм Майкла Щура)…………………………………………………………… 226
Демко Л. М. Трансформація жанрів сатири та гумору у сучасній українській публіцистиці……………………………………………………………….. 228
Захарова М. В. Розвиток єврейської періодики Луганського краю в умовах політичних та економічних реалій……………………………………………….. 232
Іванова Ю. В. Особливості функціонування науково-популярних видань на медіа ринку України……………………………………………………………. 234
Івасенко О. С. Причини популярності сучасних розважальних молодіжних періодичних видань……………………………………………………………… 237
Кліщ А. В. Інтелектуальна публіцистика Романа Рахманного як зразок елітарної літератури……………………………………………………………… 240
Кошова О. В. Культурологічний часопис «Ї» у журнальному дискурсі: особливості функціонування…………………………………………………………. 243
Панченко Н. А. Сучасна українська колумністика та її роль у ЗМІ…………………………………………………………………………………… 246
Поціпух О. О. Читання міленіалів як чинник й індикатор для видавничого бізнесу……………………………………………………………………… 248
Редька Н. Д. Специфіка есею як художньо-публіцистичного жанру…………………………………………………………………………………….. 251
Смагула Я. А. Есеїстика Володимира Базилевського: проблематика та авторська позиція…………………………………………………………………. 254
ПРИКЛАДНІ КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
У СИСТЕМІ МЕДІАКАРТИНИ СВІТУ
Амбарцумян Л. Г. Конструювання повсякденності в реаліті-шоу на українському телебаченні……………………………………………………………… 258
Асауленко Д. Ю. Телереклама як фактор формування людських цінностей……………………………………………………………………………….. 261
Біленький С. В. Сучасне розуміння семіотичних моделей у журналістикознавстві……………………………………………………………………….. 264
Джагацпанян К. О. Перспективи використання трендів у PR- діяльності……………………………………………………………………………….. 267
Ектова В. О. Технології чуток в новітньому комунікаційному просторі……………………………………………………………………………….. 271
Єрьоменко А. О. Комунікаційні технології конструювання реальності в соціальних медіа………………………………………………………………… 274
Киричок А. П. Визначення сутності кризових комунікацій…………………………………………………………………………………………… 276
Киселик А. М. Використання творів мистецтва в рекламній комунікації……………………………………………………………………………….. 279
Котляр Н. О. Імідж ведучого розважальної телепрограми……………………………………………………………………………………………. 283
Кутишенко О. В. Інтернет-дискурс як новий тип комунікації: структура, жанрові формати……………………………………………………………….. 286
Лепка Я. І. Кросмедійність аудиторії інформаційної агенції «112.ua»……………………………………………………………………………….. 289
Мельничук Н. І. Поняття «реклама» як об’єкт мiждисциплiнaрних наукових досліджень…………………………………………………………………… 292
Міленко А. Є. Ритуальна модель комунікації в роботі регіональних ЗМІ………………………………………………………………………………. 294
Мінько Р. О. Своєрідність реклами (на прикладі радіостанції «Азовська хвиля»)………………………………………………………………………. 297
Пономаренко Ю. В. Колір у рекламній комунікації (на прикладі магазинів спортивних товарів)…………………………………………………………… 300
Попова А. С. Технології творення медійного іміджу Олега Ляшка…………………………………………………………………………………….. 303
Привал М. В. Тенденції використання маніпулятивних технологій у сучасних українських і російських ЗМІ…………………………………………………. 306
Саветюк А. О. Співвідношення локального та глокального контенту в регіональних конвергентних медіях…………………………………………………… 309
Соколова Н. В. Джерела регіональних новин як невід’ємна складова формування інформаційного простору України……………………………………………. 312