Target audience
З оглядом на те, що проєкт «Наноарт. Наука як мистецтво» є кроссекторальним, створюваний культурний продукт існує на межі новітніх наукових досягнень та сучасних трендів мистецтва. Людина за своєю природою прагне до нових знань. Ще більше людині притаманні спостереження за естетично привабливими об’єктами. З огляду на це було визначено культурні потреби людей як спосіб пізнання світу через сприйняття сучасного креативного мистецтва, що існує на межі дизайну та новітніх досягнень науки.
До зацікавлених сторін, з одного боку відносяться діячі мистецького сектору, насамперед дизайнери інтер’єрів, які можуть використовувати об’єкти наноарту у своїй діяльності для створення унікальних стилей; дизайнери одягу – для створення патернів тканин, графічні дизайнери тощо. Проєкт може вплинути на формування стилю та професійного становлення молодих дизайнерів, розширюючи межі традиційних форм.
З іншого боку, проєкт може бути цікавим дослідникам. Адже унікальні зображення нанооб’єктів сприяють більш глибокому розумінню процесів наносвіту. Вплив на визначені категорії є двостороннім (за принципом зворотного зв’язку) – тобто з одного боку проєкт здатен впливати на них, з іншого – передбачується вплив на реалізацію самого проєкту і подальшого розвитку унікального напрямку мистецтва Наноарт.
Таким чином, цільова аудиторія проєкту: