Berdyansk State Pedagogical University

Rector's reception office:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net
0612891206
+380960007749

Address:

4, Schmidta St., Berdiansk, Zaporizhzhia  oblast Temporarily moved to: 55А, Zhukovs`ki St., Zaporizhzhia

Новини

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Досвід і виклики: результати проходження виробничої практики студентами освітньо-професійної програми «Середня освіта. Біологія та здоров’я людини»


 

Про навчання природничих дисциплін дітей з особливими освітніми потребами


 

Гостьова лекція з  біохімії для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)


 

Тренінг для вчителів «Тьюторинговий Catch-Up у середній школі»


 

Виробнича практика здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня освітньо-професійної програми «Середня освіта. Біологія та здоров’я людини»


 

Без практики – теорія марна, після практики Теорія – очевидна


 

Цифрове майбутнє кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації


 

Україно-Швейцарський проєкт: теоретичні та прикладні аспекти медико-біологічних наук


 

Засідання студентської наукової секції «Актуальні проблеми біології, здоров’я людини, фізичної реабілітації та екології»


 

Гостьова лекція з орнітології для майбутніх викладачів біології


 

Гостьова лекція з  мікробіології для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)


 

Гостьова лекція з методики викладання біології для здобувачів спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)


 

Тренінг як технологія формування здоров’язбережувальної компетентності


 

Актуальні проблеми професійного самовдосконалення вчителя біології та основ здоров’я


 

Гостьова лекція для студентів-біологів


 

Всесвітній день боротьби з туберкульозом


 

Освіта для здоров’я та безпеки


 

Інструменти вчителя в курсі «Здоров’я, безпека та добробут»


 

Результати проведення I-го етапу Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія»


 

Обговорення освітньо-професійної програми «Середня освіта. Біологія та здоров’я людини»


 

Звіт роботи наукового гуртка (проблемної групи) «Сучасні оздоровчі технології» за 2023 рік. Керівник: ст.викладач кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Ірина Расторгуєва.


 

Зв’язок між школою та університетом – запорука якісної методичної підготовки здобувачів освіти


 

Засідання наукового гуртка студентів-біологів


 

Зустріч зі стейкхолдерами


 

Круглий стіл«Що ми знаємо про ВІЛ/СНІД?»


 

Академічні дослідження у країнах ЄС: інституційний, організаційний та мотиваційний виміри


 

Виробнича практика – перша сходинка до майбутньої професії вчителя біології та основ здоров’я


 

Обговорення освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація» за спеціальністю 014.15 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)


 

Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості у ЗВО: кваліфікації, оцінювання та культура якості


 

Демонстрація результатів моніторингових досліджень за допомогою мультимедійних засобів у сучасних реаліях


 

Дистанційна освіта: реалії сьогодення

 

Відбулася надзвичайно цікава зустріч викладачів та студентів кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету з кандидаткою педагогічних наук, доценткою кафедри освіти дорослих навчально-наукового інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, провідним фахівцем відділу банку тестових завдань та психометричного аналізу УЦОЯО Л.О. Кухар.

Під час вебінару активно обговорювались питання використання сучасних технологій в системі перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів в сучасних реаліях. Студенти дізналися про те, як ефективно працювати дистанційно в сучасних реаліях, як правильно спланувати роботу, отримали слушні поради щодо створення тестів і тестових завдань, як вибрати зручну платформу для роботи тощо.

Також учасники заходу змогли детально ознайомитися з навчальним посібником, співавтором якого є Л.О. Кухар.  (Використання сучасних інформаційних технологій в системі перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів / за ред. проф. В.П. Сергієнка / Л.Г. Гаврілова, Л.О. Кухар, О.М. Мельник: Навчально-методичний посібник – Київ: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2021. – 308 с.).

Наприкінці зустрічі викладачі і здобувачі вищої освіти мали можливість поставити Людмилі Олександрівні Кухар питання та отримали ґрунтовні відповіді. Дякуємо Людмилі Олександрівні за пізнавальний івент, інтелектуальну комунікацію, інноваційність і практичну користь!

Щиро дякуємо колективу кафедри педагогіки БДПУ за можливість долучитися до обговорення актуальних питань освіти і науки. Такі зустрічі сприяють інтеграції теоретичної та практичної складових підготовки майбутніх фахівців та забезпечують їх методичну підготовку.

 

 

Доктор педагогічних наук, професор

кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Бердянського державного педагогічного університету

Хатунцева С.М.

Світлини з архіву кафедри

 


 

Це те, що тобі потрібно

 

2 грудня 2022 року викладачі та студенти кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету долучитись до вебінару «Labster: використання віртуальних симуляцій у навчанні». Платформа Labster – світовий лідер з розроблення віртуальних навчальних симуляторів, який пропонує доступ до сотень віртуальних симуляцій, зокрема, з таких предметів: анатомія та фізіологія, біохімія, біологія, біотехнологія, хімія, наука про землю, мікробіологія, фізика тощо.

Модератором вебінару був: Юрій Зубань, голова навчально-методичної підкомісії МОН України з дистанційного навчання. Спікери заходу: Дмитро Завгородній, Генеральний директор директорату цифрової трансформації МОН України; Michael Bodekaer Jensen, Founder & Labster Lead; Malte Stäps, Director Scientific Partnership.

Спікери наголосили, що в сучасних умовах актуальним є питання використання нових цифрових рішень у сфері освіти задля забезпечення здобувачам освіти можливості продовжувати освітній процес у зручних умовах та із залученням сучасних технологій. З урахуванням високої частки занять, які проводяться закладами освіти України у змішаному та/або онлайн-форматі, оптимальним рішенням в умовах дистанційного навчання для практичних та лабораторних робіт можуть стати якісні віртуальні симуляції.

Кожен симулятор є повноцінним віртуальним комплексом з відеоінструкцією, теоретичними відомостями та інтерактивними вправами, що виконуються у 3D-середовищі сучасних віртуальних лабораторій. Платформа Labster забезпечує можливість самостійного підключення викладачами учнів і студентів з подальшим аналізом результатів їх робіт.

Викладачі і здобувачі вищої освіти спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 227 Фізична терапія, ерготерапія факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного університету мали можливість наприкінці вебінару поставити спікерам питання та отримати ґрунтовні відповіді. Було цікаво та корисно!

 

 

За матеріалами кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Бердянського державного педагогічного університету

Світлини з архіву кафедри

 


 

Майбутні вчителі біології та основ здоров’я про «Актуальні питаня ВІЛ/СНІДу»

 

1 грудня 2022 року за участю здобувачів вищої освіти спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини Бердянського державного педагогічного університету під керівництвом викладачів кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації проведено круглий стіл на тему «Актуальні питання ВІЛ/СНІДу».

Під час круглого столу розглянуто питання актуальності ВІЛ/СНІДу в світі та в Україні зокрема. Звернуто увагу на історію виникнення, масштаби поширення та досягнення медичної науки у боротьбі з ВІЛ/СНІДом. Особливу увагу було звернено на шляхи зараження СНІДом і методи запобігання хвороби. Демонстраційні матеріали супроводжувалися новітніми статистичними даними та цікавими ілюстраціями.

Також приділили увагу питанням: де можна зробити обстеження на ВІЛ, чому важливе дане обстеження, де можна отримати детальну інформацію з питань ВІЛ-інфекції та своєчасно дізнатися про свій ВІЛ-статус, коли допомога можлива та ефективна.

Здобувачі вищої освіти Наталя Нікітенко, Дар’я Приходько, Валерія Скриннік, Катерина Чудаєва, Олександра Корвегіна, Руслан Сухарєв, Ольга Баришнікова, Софія Альянах представили презентаційні матеріали. Руслан Сухарєв та Софія Альянах підготували відеоролики для учнівської молоді (https://www.youtube.com/watch?v=1eOXssmxmmg ). Олександра Корвегіна розробила інтерактивний плакат «Не дай СНІДу шанс!», позначки на якому є активними (https://www.thinglink.com/scene/1522155982786920449). Анною Рубан проведено вікторину «Як добре ти знаєш про ВІЛ/СНІД», а Русланом Сухарєвим, Ольгою Баришніковою, Олександрою Корвегіною запропоновано тренінгові вправи та ситуаційні задачі. Також студенти 4 курсу Руслан Сухарєв, Ольга Баришнікова, Софія Альянах поділилися досвідом проведення заходу до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом під час проходження виробничої практики

Дякуємо всім за активну участь!

 

     

 

Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації

Світлини з архіву здобувачів вищої освіти

 


 

Виробнича практика – важливий засіб формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології та основ здоров’я

 

У грудні 2022 р. відбулася звітна конференція з виробничої практики здобувачів вищої освіти 4 курсу освітньо-професійної програми «Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація» першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) денної форми навчання (керівники практики: професор кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Світлана Хатунцева, доценти Світлана Кара, Наталя Пешенична).
Особливістю цього виду практики було не тільки вдосконалення вмінь та навичок спостерігати та аналізувати освітній процес, узагальнювати та систематизувати педагогічний досвід, проводити освітню роботу з учнями з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей, але й вдосконалення практичних умінь та навичок підготовки та проведення уроків з біології та основ здоров’я різних типів та видів із застосуванням здоров’язбережувальних педагогічних технік.
Учасниками конференції було акцентовано увагу на тому, що сучасний вчитель має відповідати професійним вимогам, які дозволять йому проєктувати освітній процес як здоров’язбережувальний, до змісту якого належить: здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології; здійснювати профілактично-просвітницьку роботу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни; формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя; зберігати особисте фізичне та психічне здоров’я під час професійної діяльності тощо.
Під час звітної конференції учасники заходу обговорили основні проблеми організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із застосуванням здоров’язбережувальних педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання. Здобувачі вищої освіти поділилися досвідом застосування оздоровчих технік, пов’язаних із безпосереднім впливом на функціональний стан різних органів та систем організму (гімнастики для очей, дихальної гімнастики тощо) та технік, що сприяють запобіганню станам перевтоми, гіподинамії школярів (фізкультурні паузи тощо).
Звітна конференція відбулася у творчій атмосфері, співпраці та взаємоповаги. Студенти з ентузіазмом представляли педагогічний досвід у формі фото-, відеозвітів, презентацій; обмінювалися яскравими враженнями та емоціями, ділилися досвідом, ідеями, пропозиціями, проблемами.
Підбиваючи загальний підсумок практичної діяльності, вкотре було підтверджено, що «без практики – теорія марна, після практики теорія – очевидна». Забезпечення здоров’язбережувальної спрямованості освітньої діяльності здобувачів вищої освіти у вищому закладі освіти є важливою умовою ефективності цілеспрямованого процесу професійної підготовки майбутніх учителів біології та основ здоров’я.

 

 

Руслан Сухарєв, Ольга Баришнікова,
здобувачі вищої освіти 4 курсу освітньо-професійної програми
«Біологія та здоров’я людини. Фізична реабілітація»
Світлини з архіву здобувачів вищої освіти

 


 

Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями

 

3 грудня кожного року світ відзначає Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями, який був проголошений Генеральною Асамблеєю ООН у 1992 році.
Саме цій темі було приурочене проведення кураторської години для здобувачів освіти ОПП «Фізична терапія, ерготерапія у травматології та ортопедії». Вказана тема була розкрита у вигляді презентації, після якої здобувачі активно обговорили положення Конвенції про права інвалідів, яка була прийнята 13 грудня 2006 року ГА ООН і є правозахисним документом з чіткою орієнтацією на соціальний розвиток – це водночас договір з прав людини та інструмент розвитку. Принципами конвенції є: повага до притаманної кожній людині гідності та особистої незалежності; недискримінація; повне й ефективне залучення в суспільство; повага особливостей інвалідів; рівність можливостей; доступність; рівність чоловіків і жінок; повага до здібностей дітей-інвалідів тощо. Україна ратифікувала Міжнародну конвенцію ООН про права інвалідів 16 грудня 2009 року. Активну участь у дискусії приймали викладачі та студенти кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету.
Завдяки обговоренню, здобувачі відповіли на питання: «Чому важлива ця подія?». Значення цього дня зовсім не в тому, щоб викликати почуття жалю до людей з особливими потребами. Навпаки, він нагадує нам про рівність таких людей з іншими громадянами. Але не слід забувати, що ці люди потребують допомоги та соціального захисту.

 

  

 

За матеріалами кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації
Бердянського державного педагогічного університету

 


 

Звітна конференція з клінічної практики з фізичної терапії, ерготерапії при порушеннях діяльності опорно-рухового апарату

 

Практика є одним із ефективних засобів підготовки конкурентоздатного фахівця з високим рівнем професійної компетентності.

Одними з основних завдань практики «Клінічна практика з фізичної терапії, ерготерапії при порушенні діяльності опорно-рухового апарату» є сформувати у студентів систему практичних умінь та навичок із застосування засобів фізичної терапії, ерготерапії, які визначають рівень їх професійної компетентності та навчити майбутнього спеціаліста інтегрувати знання, одержані в процесі теоретичного навчання, а також знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв’язків у практичній діяльності.
Практика організована відповідно до Положень про організацію освітнього процесу, зокрема Положення про проведення практики студентів Бердянського державного педагогічного університету та укладених договорів про проходження практики.
9 грудня 2022 року відбулася звітна конференція з клінічної практики за участю завідувача відділенням реабілітації «БТМО» м. Бердянська Світлани Лосевської для здобувачів вищої освіти Бердянського державного педагогічного університету спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія (керівники: С.Лосевська, І. Расторгуєва, А.Єфімова,) з використанням інтернет-платформи Zoom.
Звітна конференція відбулася в атмосфері творчої співпраці та взаємоповаги. Під час конференції студенти презентували свої звіти у форматі презентації та звітували про результати проходження практики та обсяг виконаної роботи.
Наприкінці звітної конференції здобувачі вносили свої пропозиції щодо проходження практики, які будуть враховані робочою групою освітньо-професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія у травматології та ортопедії» під час перегляду та оновлення змісту програми практики та певних освітніх компонентів освітньо-професійної програми.

 

 

За матеріалами кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації
Бердянського державного педагогічного університету

 


 

КЛІНІЧНИЙ ПРАКТИКУМ ДЛЯ РЕАБІЛІТОЛОГІВ

 

Безперервний професійний розвиток в сучасному житті фахівця відіграє надзвичайно важливу роль. Саме тому, навіть в складні часи, викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету та здобувачі вищої освіти знаходять можливість отримати нові знання та вдосконалити навички! 21 вересня 2022 року викладачі кафедри та студенти спеціальністі: 227 Фізична терапія, ерготерапія, 014 (Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) взяли участь у науково-практичній фаховій школі-семінарі «Клінічний практикум для невролога».

Організаторами заходу виступили Національний університет охорони здоров'я України імені П.Л. Шупика, Всеукраїнська Асоціація безперервної професійної освіти лікарів і фармацевтів. Науково-практичний івент підтримали науковці Дніпровського державного медичного університету, відділу судинної патології головного мозку та реабілітації ДУ ІНПН НАМН України, професори кафедри неврології, психіатрії, наркології та медичної психології ХНУ імені В.Н. Каразіна, фахівці кафедри медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії НМУ імені О. Богомольця та інші.

Під час клінічного практикуму було висвітлено багато цікавої, корисної та актуальної інформації з неврології та нейрохірургії, методів оцінки та контролю при порушенні діяльності нервової системи, клінічного реабілітаційного менеджменту при неврологічних дисфункціях, а також біологічної хімії, дієтотерапії, історії медицини та фізичної реабілітації тощо. Виступи фахівців супроводжувалися яскравими презентаціями з графіками, діаграмами та прикладами реабілітаційних програм.

Учасників онлайн-заходу привернула увагу дискусійна панель: реабілітація пацієнтів з депресивними розладами в ситуації дистресу війни; шийна радикулопатія: особливості діагностики, лікування та реабілітація; профілактика інсульту тощо. Вразило різноманіття розглянутих питань, які сприяли розумінню предметної області та професійної діяльності майбутнього фізичного терапевта, ерготерапевта, формуванню готовності вчитися і оволодівати сучасними знаннями, застосовувати знання у практичних ситуаціях. Учасники заходу мали можливість поглибити свої знання про патологічні процеси та порушення, ефективні засоби фізичної терапії, ерготерапії. Окрім того, доповідачі семінару поділилися новаціями, які допоможуть у професійній діяльності майбутнім фізичним терапевтам, ерготерапевтам по-перше, реалізувати індивідуальні програми фізичної терапії, ерготерапії; по-друге, здійснювати заходи фізичної терапії для ліквідації або компенсації рухових порушень.

 

 

За матеріалами кафедри біології,
здоров’я людини та фізичної реабілітації
БДПУ

 


 

Неформальна освіта: нові можливості для самовдосконалення

 

Викладачі  та студенти кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету активно долучаються до різноманітних тренінгів, семінарів, вебінарів. 14 вересня 2022 року чеською школою School ToGo було організовано і проведено вебінар «Ми медіаграмотні». Метою заходу було підвищення рівня медіа-культури учасників освітнього процесу, формування вмінь користуватися інформаційно-комунікативною технікою, виражати себе і спілкуватися за допомогою медіа-засобів; свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію, тобто розуміти реальність, сконструйовану медіа-джерелами. School To Go – освітній проект що реалізовується українськими волонтерами за підтримки компанії Soficreo. Здобувачі вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), 227 Фізична терапія, ерготерапія  скористалися можливістю та долучилися до цього цікавого освітнього івенту, вдосконалили навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. Учасники заходу акцентували увагу на необхідності формування вмінь використовувати інформаційно-комунікаційні технології у професійній діяльності, нести відповідальність за розвиток професійних знань та компетентностей.

Щиро дякуємо Людмилі Ющенко за цікавий відкритий урок-факультатив «Ми медіаграмотні», яка наголосила, що медіа-середовище постійно змінюється, з'являються нові цифрові технології і, тому треба продовжувати активно слідкувати за новинками галузі та самовдосконалюватися.

 

 

 

За матеріалами

 кафедри біології, здоров’я людини

та фізичної реабілітації БДПУ

Світлини з архіву кафедри

 


 

На стражі Вашого здоров’я

 

Проблема реабілітації та відновлення фізичного, психологічного й соціального здоров’я в житті людини нині є актуальною в Україні і в усьому світі. Реалії сьогодення окреслюють нові перспективи підготовки конкурентоздатного фахівця галузі знань: 22 Охорона здоров’я, спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».

Практика є одним із засобів забезпечення ефективності та якості підготовки майбутніх бакалаврів. Програма вивчення навчальної дисципліни «Ознайомча практика» складена відповідно до Стандарту вищої освіти України та освітньої програми підготовки бакалаврів галузі знань 22 «Охорона здоров’я» за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапії», а також у відповідності з нормативними документами. «Ознайомча практика» – є однією з базових дисциплін, що формує систему умінь, які є складовими загальних та спеціальних компетентностей, визначають професійну діяльність фахівця у галузі охорони здоров’я, зокрема бакалаврів фізичної терапії, ерготерапії. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Ознайомча практика» є загальні закономірності управління процесом фізичної терапії, ерготерапії пацієнтів різних нозологічних груп. Основні завдання дисципліни «Ознайомча практика»: сформувати у студентів систему практичних умінь та навиків із застосування засобів фізичної терапії, ерготерапії, які визначають рівень їх професійної компетентності; навчити майбутнього спеціаліста інтегрувати знання, одержані в процесі теоретичного навчання, а також знаходити шляхи реалізації міжпредметних зв'язків в практичній діяльності.

Під час звітної конференції з «Ознайомчої практики» здобувачі вищої освіти демонстрували готовність до зміцнення та збереження особистого та громадського здоров'я шляхом використання рухової активності людини та проведення роз’яснювальної роботи серед пацієнтів, клієнтів, членів їх родин, медичних фахівців, а також покращенню довкілля громади; використовувати сучасну комп’ютерну техніку; знаходити інформацію з різних джерел; аналізувати вітчизняні та зарубіжні джерела інформації, необхідної для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень; застосовувати у професійній діяльності знання біологічних, медичних, педагогічних та психосоціальних аспектів фізичної терапії та ерготерапії; застосовувати методи й інструменти визначення та вимірювання структурних змін та порушених функцій організму, активності та участі, трактувати отриману інформацію; трактувати інформацію про наявні у пацієнта/клієнта порушення за Міжнародною класифікацією функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (МКФ) та Міжнародною класифікацією функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей та підлітків (МКФ ДП); діяти згідно з нормативно-правовими вимогами та нормами професійної етики тощо

Здобувачі вищої освіти повернулися з ознайомчої практики з яскравими враженнями, емоціями, якими прагнули поділитися з одногрупниками і викладачами кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації БДПУ  на звітній конференції.

У вигляді відеозвітів, презентацій здобувачі вищої освіти освітньо-професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія у травматології та ортопедії» обмінювалися враженнями, досвідом, ділилися проблемами, висловлювали пропозиції. Звіт та його аналіз свідчать про те, що здобувачі вищої освіти успішно впоралися із завданнями практики та набули новий цінний досвід.

Фідбек від наших здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія у травматології та ортопедії». Ткаченко Тетяна: «За час проходження практики я навчилась планувати індивідуальні програми фізичної терапії, ерготерапії, застосовувати сучасні науково-доказові дані у професійній діяльності. Ознайомча практика дала змогу обирати оптимальні форми, методи і прийоми, які б забезпечили шанобливе ставлення до пацієнта, його безпеку, захист, комфорт. Також я навчилась безпечно та ефективно використовувати обладнання для проведення реабілітаційних заходів, контролю основних життєвих показників пацієнта, допоміжні технічні засоби реабілітації для пересування та самообслуговування. На практиці я навчилась вербально і невербально спілкуватися з особами та групами співрозмовників, різними за віком, рівнем освіти, соціальною і професійною приналежністю, психологічними та когнітивними якостями у мультидисциплінарній команді. Праця фізичного терапевта, ерготерапевта дуже важка, але від неї можна отримувати задоволення. Дуже приємно, коли старання не даремні, коли відчуваєш віддачу».

Саррі Денис: «Під час практики я набув досвіду оцінювати результати виконання програм фізичної терапії та ерготерапії, використовуючи відповідний інструментарій, та зрозумів як модифіковувати поточну діяльність за допомогою самоосвіти, оцінювати й представляти власний досвід, аналізувати й застосовувати досвід інших».

Усі учасники конференції отримали задоволення від спілкування й обміну досвідом та пересвідчилися в тому, що практична діяльність – це надзвичайно важливий етап у професійному становленні майбутнього фахівця фізичної терапії та ерготерапії.

 

  

 

За матеріалами

 кафедри біології, здоров’я людини

та фізичної реабілітації БДПУ

Світлини з архіву кафедри

 


 

Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку

 

Викладачі кафедри біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації Бердянського державного педагогічного університету постійно вдосконалюють свою професійну майстерність. Так, викладачі кафедри взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції: «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку», яка відбулась «29» червня 2022 року (Прага, Чехія).

Під час конференції активно обговорювались питання об’єктивної потреби суспільства в підготовці конкурентоздатних, компетентних спеціалістів у всіх сферах виробництва, забезпеченні ефективної роботи за спеціальністю, прагматизації змісту освіти і науки. Наголошено, що ефективність роботи фахівця багато в чому залежить від сформованості в нього готовності до самовдосконалення, оскільки успішна професійна діяльність вимагає цілеспрямованих, енергійних зусиль, здатності перебудовувати стереотипи, мобільності й оперативності у вирішенні нагальних проблем.

 

 

За матеріалами

кафедри біології, здоров’я людини

та фізичної реабілітації БДПУ

 


Новини: Частина I