Berdyansk State Pedagogical University

Reception rector:

(06153) 36244
rector@bdpu.org.ua

Address:

4, Schmidta St., Berdiansk, Zaporizhzhia  oblast

Larysa Zaitseva

doctor of Pedagogical Sciences

professor

Знак «Відмінник освіти України» (наказ № 679-к від 2007 р.).
Знак «Відмінник освіти України» (наказ № 427-к від 2002 р.)
Грамота – за видання з грифом МОН України навчально-методичного комплексу «Формування елементарної математичної компетентності у дітей дошкільного віку» (Ректор БДПУ В. А. Зарва, 29.05.2014 р.)
Грамота – за перемогу в Конкурсі освітніх технологій – 2012, проведеному редакцією журналу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Дошкільне виховання» (Головний редактор Ніна Андрусич, 14 березня 2013 р.)
Грамота Міністерства освіти і науки України – як наукового керівника переможця конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук 2008/2009 н. р. (наказ № 198 від 10.06.2009 р.).
Наукометрика

ORCID iD

0000000271074512

Google Scholar

nzpgAAAA

Researcher iD

W22602018

Scopus iD

ResearchGate iD

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Біографія

Освіта:

У 1992 році закінчила Бердянський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Дошкільне виховання».

У 2005 році в спеціалізованій вченій раді Інституту проблем виховання НАПН України (м. Київ) захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування елементарної математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку» за спеціальністю 13.00.08 – дошкільна педагогіка. Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, професор Катерина Йосипівна Щербакова.

У 2013 році захистила докторську дисертацію на тему «Теоретико-методичні засади науково-практичного оволодіння об’єктами природно-предметного довкілля дітьми старшого дошкільного віку» зі спеціальності 13.00.08 – дошкільна педагогіка. Захист відбувся у спеціалізованій вченій раді Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України (м. Київ). Науковий консультант – І. Д. Бех, доктор психологічних наук, професор, директор Інституту проблем виховання НАПН України, дійсний член НАПН України.

Трудова діяльність:

1985-1997 рр. – вихователь дошкільного навчального закладу № 36 м. Бердянська.

1998-2001 рр. – методист дошкільного навчального закладу № 36 м. Бердянська.

У Бердянському державному педагогічному університеті Л. І. Зайцева працює з 2001 року.

2005-2007 рр. – заступник декана з виховної роботи факультету естетичного та фізичного виховання.

2013-2015 рр. – завідувачка кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету.

З 2016 року й до сьогодні – професор кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету.

Сфера наукових інтересів: формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку, формування у дошкільників уявлень про об’єкти довкілля.

Підвищення професійного рівня:

Член ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».

Лариса Іванівна Зайцева є науковим кореспондентом Національного центру «Мала академія наук України», бере активну участь у інноваційному освітньому проекті «РОЗКВІТ».

Л. І. Зайцева співпрацює з відділами дошкільної освіти різних регіонів України. Активно проводить методичні семінари для практичних працівників дошкільних навчальних закладів.

Стажування: Уманський державний педагогічний університет (2010 р.), Університет менеджменту освіти НАПН України (2016 р.).

Нагороди: грамоти Міністерства освіти і науки України (2000 р., 2009 р.), профспілки (2015 р.), знаком «Відмінник освіти України»(2002 р., 2007 р.), нагрудним знаком «Василь Сухомлинський» (2015 р.).

Авторка 2 монографій, 4 навчально-методичних посібників, 90 статей.

Викладає дисципліни:

  • Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку,
  • Педагогічна творчість;
  • Ознайомлення дітей дошкільного віку з суспільним довкіллям;
  • Методичне керівництво логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку;
  • Індивідуальний підхід до формування у дітей дошкільного віку елементарної математичної компетентності.