Видавнича діяльність
Танцювальна скарбничка Запорізького краю▼
Сучасний танець. Зошит▼
Методика роботи з хореографічним колективом▼
Засоби діагностики програмних результатів навчання здобувачів І рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Хореографія. Фітнес»▼
Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецьких дисциплін як фактор їх професійної самореалізації▼
Наукова робота студентів спеціальності «Хореографія»▼
Теорія і методика хореографії у питаннях і відповідях▼
Мистецько-педагогічний феномен підготовки майбутніх учителів хореографії▼
Теорія і методика народно-сценічного танцю▼
Розвиток художньо-творчих здібностей молодших школярів у процесі хореографічної діяльності▼
Теорія і методика роботи з хореографічним колективом для студентів спеціальності 024 Хореографія▼
Музичне оформлення уроку класичного танцю▼
Педагогические условия формирования педагогических умений детей 5▼
Діяльність кафедри хореографії Інституту психолого▼
Збірник навчальних програм професійно▼
Засоби діагностики навчальних досягнень студентів напряму підготовки 6▼
Розвиток художньо-естетичного світогляду майбутніх учителів хореографії на основі інтегративного підходу▼
Теорія та методика народно-сценічного танцю▼
Танець «модерн» ХХ ст. : витоки, стильова типологія, панорама історичної ходи, еволюція▼
Танець «модерн» ХХ ст. : витоки, стильова типологія, панорама історичної ходи, еволюція Монографія Погребняк М. М. Танець «модерн» XX ст. : витоки, стильова типологія, панорама історичної ходи, еволюція : монографія / Марина Погребняк. – Полтава: ПНПУ імені. В. Г. Короленка, 2015. – 312 с. : іл.. – Бібліогр. : С. 264–286 Рецензенти: Р.Т. Шмагало – доктор мистецтвознавства, професор, декан факультету історії і теорії мистецтва Львівської національної академії мистецтв. Г.Д. Миленька – кандидат мистецтвознавства, професор, проректор з наукової роботи Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка-Карого. Г.М. Полянська – кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри культурології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка. Анотація: У монографії на основі широкого комплексу літературних джерел та мистецької практики вперше у вітчизняному мистецтвознавстві надається цілісна картина функціонування танцю «модерн» у хореографічній культурі XX ст. З’ясовані культурно-історичні передумови виникнення стилю «модерн» та його екстраполяції у мистецтво хореографії. Виявлено, що символізм є однією з найважливіших передумов і, як філософсько-світоглядна концепція, знаходить своє вираження у практиці танцю «модерн». Науково сформульовані критерії віднесення хореографічних творів до стилю «модерн» та визначається поняття «школа танцю «модерн». Відстежується еволюція танцю «модерн» протягом XX ст., естетико-теоретичні ідеї реформаторів сценічного руху та провідних представників світового танцю «модерн». Визначаються особливості розвитку стилю «модерн» у хореографії в дореволюційний і радянській Росії, а також естетико-теоретичні засади постмодерної хореографії. Відтворюються шляхи поширення традиції світового танцю «модерн». Для науковців, фахівців у галузі мистецтвознавства, історії та теорії культури, аспірантів, усіх, хто цікавиться проблемами сучасної хореографії.
|
Наскрізна програма практики для студентів напряму підготовки 6▼
Теорія та методика роботи з дитячим хореографічним колективом▼
Теорія і методика історико▼
Музичне оформлення уроку класичного танцю▼
Хороводи▼
Діяльність відділення хореографії кафедри мисьецьких дисциплін та методики їх навчання Інституту психолого▼
Теорія та методика роботи з дитячим хореографічним колективом▼
Художньо▼
Методика хореографічної роботиз дітьми старшого дошкільного віку ▼