Berdyansk State Pedagogical University

Rector's reception office:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net
0612891206
+380960007749

Address:

4, Schmidta St., Berdiansk, Zaporizhzhia  oblast Temporarily moved to: 66, Zhukovs`ki St., Zaporizhzhia

Діяльність 2022-2023 н.р.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

План роботи Ради роботодавців Бердянського державного педагогічного університету кафедри прикладної психології та логопедії спеціальності 016 «Спеціальна освіта» на 2022-2023 навчальний рік

 

  1. Проведення спільних інформаційно-просвітницьких та профорієнтаційних заходів.
  2. Залучення членів Ради роботодавців до проведення спільних наукових досліджень та викладення їх результатів у спільних наукових публікаціях.
  3. Вивчення та прогнозування потреб ринку праці у фахівцях спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  4. Участь у розробці програм курсів підвищення кваліфікації для фахівців спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  5. Регулярне проведення анкетування членів Ради роботодавців, щодо удосконалення професійних вимог до фахівців спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  6. Регулярне проведення анкетування членів Ради роботодавців, щодо змісту освітніх компонент освітньо-професійних програм зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  7. Участь у обговоренні освітньо-професійних програм зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  8. Залучення членів Ради роботодавців до формулювання тематики курсових та магістерських робіт для здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  9. Залучення здобувачів вищої освіти до виробничої і дослідницької діяльності установ і закладів освіти − партнерів Університету, організація виробничої практики на базі партнерів.
  10. Участь членів Ради роботодавців та педагогів закладів освіти у читанні лекцій, проведенні практичних занять для здобувачів вищої освіти спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  11. Проведення спільних конференцій, вебінарів тощо для здобувачів вищої освіти, педагогів закладів освіти.
  12. Проведення серії воркшопів за участі членів Ради роботодавців, які працюють в інших країнах та в приватній практиці.
  13. Залучення членів Ради роботодавців до супервізійних консультацій здобувачів вищої освіти, які надають фахову допомогу в логопедичному консультативному пункті.
  14. Залучення роботодавців до практично зорієнтованої підготовки фахівців спеціальності: створення кейсів для практичних занять із фахових дисциплін.

 

ЗАХОДИ ТА ПОДІЇ 2022-2023

 

30.08. 2022 року в рамках діяльності Студентського десанту S016 відбувся інформативний онлайн івент з циклу «ППЛ: Порадник практикуючого логопеда» для здобувачів вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта на тему: «Логопедичні заняття онлайн: пастки та лайфхаки». Випускниця спеціальності 016 Спеціальна освіта, фахівчиня-практик, онлайн логопед школи GOVORIKA – Ольга СТОЯНОВА розповіла про те, хто такий «онлайн логопед» та з якою категорією дітей він працює; про структуру онлайн заняття та «підводні камені» їх проведення; розкрила специфіку роботи з батьками https://us.bdpu.org.ua/dosvid-praktykiv-lohopedychni-zaniattia-onlayn-i-z-chym-ikh-idiat.html#more-45668

 

24 вересня 2022 року для здобувачів денної та заочної форм навчання спеціальності 016 Спеціальна освіта Бердянського державного педагогічного університету відбулася онлайн-лекція з практикуючим вчителем-логопедом, дефектологом, яка має досвід роботи понад 10 років, керівницею приватного центру допомоги дітям з порушеннями поведінки та мовлення “РАЗОМ ДО РОЗВИТКУ” (м. Павлоград) – Наталією ШЛИКОВОЮ.

29 вересня, 6 жовтня та 07 грудня 2022 року гарантом ОПП «Логопедія. Спеціальна психологія» доцентом Ганною ЛОПАТІНОЮ було проведено тематичні зустрічі зі здобувачами вищої освіти з метою їх кращої адаптації до умов навчання в ЗВО та розуміння складових освітнього процесу за ОПП. http://surl.li/nmemc

 

06.10.2022 р. Зустріч з нашої випускницею  Светланою Гузенко, клінічним логопедом, нейродефектолог, спеціаліст міофункціонального тейпування та спеціаліст фасціального тейпування в роботі логопеда (авторська методика), Президент Асоціації Практикуючих Логопедів України, засновниця центру психофізичної та логопедичної реабілітації та розвитку «Синій птах» (м. Запоріжжя). Під час зустрічі усі зацікавлені мали можливість не тільки дізнатися про специфіку професійної діяльності вчителя-логопеда та надання логопедичної допомоги у Великій Британії, але й поставити запитання. http://surl.li/nmexy

 

20.10. 2022 року з випускницею Бердянського державного педагогічного університету за напрямом підготовки «Дошкільна освіта. Корекційна освіта» Тетяною Чумак. Наразі вона працює логопедом, фахівцем жестів та АВА-терапії, вчителем спеціальної школи департаменту освіти, культури та спорту в кантоні Тічіно, Швейцарії.  http://surl.li/nmexy

 

22 жовтня 2021 року під час вивчення освітньої компоненти «Методи відбору у спеціальні заклади освіти для дітей із ТПМ» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія» відбулася гостьова лекція директорки комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» БМР Тетяни Малуєвої. Під час лекції пані Тетяна охарактеризувала та описала структуру методик WISC-IV, LEITER-3, CONNERS-3, PEP-3, CASD для комплексної оцінки різних сфер розвитку дитини від 2 до 18 років.

 

27.10.2022 відбувся черговий воркшоп для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта. До зустрічі долучилась Марина Касінова випускниця Бердянського державного педагогічного  університету, вчитель-логопед Комунального закладу «Бердянська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» ЗОР м. Бердянськ, практикуючий логопед у форматі онлайн та офлайн занять з дітьми з порушеннями мовлення. http://surl.li/nmexh

 

2.11.2023 відбулася зустріч з випускницею Бердянського державного педагогічного університету за напрямом підготовки «Дефектологія. Логопедія» Лілією Кучер, яка до війни працювала заступником директора з навчально-виховної роботи та вчителем розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови у КЗО «Криворізька спеціальна школа «Сузір’я» ДОР» м. Кривий ріг; фахівецем слухо-мовленнєвого розвитку осіб з кохлеарними імплантами, логопедом у форматі онлайн та офлайн занять, сурдопедагогом, аспіранткою Національного педагогічного уіверситету ім.М.П.Драгоманова зі спеціальності корекційна педагогіка (сурдопедагогіка), яка наразі знаходиться у Франції.

 

10.11.2023  у Міжнародний День Науки провили черговий воркшоп для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта. До зустрічі долучилась наша випускниця Бикова Ганна Олександрівна фахівець із запуску мовлення у немовленнєвих дітей методом АВА-терапії, логопединя онлайн занять з дітьми з різних країн світу, блогер-логопед;  яка зараз проживає в Італії.

 

02.03.2023 року під час вивчення освітньої компоненти «Психолого-педагогічний супровід учасників інклюзивного освітнього процесу» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія» відбулася гостьова лекція директорки Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»  Мар’їнської міської військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області ЛИСЕНКО Людмили. http://surl.li/nmexb

 

 11.03 2023 року відбувся науковий семінар-практикум «Науково-практичні засади професійної діяльності спеціальних педагогів та психологів» (модуль 3). «Розвитково-корекційний комплект «ступалки-логос»  та нова однойменна методика професорів Миколи Єфименка і Миколи Моги з  корекції психомовленнєвого  розвитку  дітей  з  особливими освітніми  потребами»

 

23.03.2023 року під час вивчення освітньої компоненти «Педагогіка загальна та спеціальна» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія» відбулася гостьова лекція директорки Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»  Мар’їнської міської військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області ЛИСЕНКО Людмили. http://surl.li/nmewu

 

28.03.23 відбулася онлайн-зустріч із випускницею спеціальності 016 Спеціальна освіта БДПУ Марією Пігурновою. Спікерка розповіла з чого почати власну приватну практику, розкрила секрети налагодження плідної взаємодії з батьками дітей, які відвідують корекційно-розвиткові заняття. http://surl.li/nmewc

 

 4.04.2023 – гостьова лекція з участю Ольги Вікторівни Сербової – кандидатки  психологічних наук, доцентки, доцентки кафедри психології і педагогіки Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; доцентки кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка; доцентки кафедри психології Університет «КРОК» (Київ) для здобувачів вищої освіти першого(бакалаврського) рівня з освітньої компоненти «Методика роботи з дітьми з емоційно-поведінковими порушеннями». http://surl.li/nmevt

 

6.04. 2023 року засідання Ради роботодавців Бердянського державного педагогічного університету кафедри прикладної психології та логопедії спеціальності 016 «Спеціальна освіта». http://surl.li/nmevj

 

6.04. 2023 року здобувачі 4 курсу вищої освіти першого (бакалаврського) 016 Спеціальна освіта в межах освітнього компоненту «Раннє втручання в системі спеціальної освіти» мали можливість прослухати лекцію від провідного фахівця з багаторічним досвідом роботи з послуги раннього втручання Г.В. Кукурузи. Ганна Володимирівна доктор психологічних наук, професор, тренер з раннього втручання, керівник БФ «Інститут раннього втручання» м. Харків провела унікальну змістовну та інформаційно сповнену інтерактивну лекцію. http://surl.li/nmeuv

 

08.04.2023 року відбувся науковий семінар-практикум «Науково-практичні засади професійної діяльності спеціальних педагогів та психологів» (модуль 4). «Синхронізація  рухово-мовленнєвих координацій (срмк) – інноваційний  метод професора  Миколи Єфименка з поліпшення  вищої  нервової діяльності  дітей  з  особливими  освітніми  потребами»

 

24 .04.2023 року під час вивчення освітньої компоненти «Спеціальна психологія» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія»  відбулася гостьова бінарна лекція Юлії Табакіної, практичного психолога вищої категорії, методистки Криворізького ліцею, корекційного педагога  КМО “Сонячні діти Криворіжжя” та головою  організації “Сонячні діти Криворіжжя” Наталею Мельничук  на тему “Особливості роботи з дітьми із синдромом Дауна та з їх сім’ями”.

 

26.04.2023 –  під час вивчення освітньої компоненти «Диференційна діагностика мовленнєвих порушень» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта» 26 квітня 2023 року відбулася гостьова лекція директорки Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» БМР м. Бердянськ Малуєвої Тетяни Владиславівни на тему «Диференційна діагностика порушень фонаційного оформлення висловлювання: звуковимови» http://surl.li/nmesv

 

13.05.2023 року відбувся науковий семінар-практикум «Науково-практичні засади професійної діяльності спеціальних педагогів та психологів» (модуль 5). «Педагогічна  пальмістрія – наука  про  кисть дитини та  її  діагностичні  можливості в  спеціальній  педагогіці  і  психології: стратегії корекції  психофізичного  розвитку  дітей  з  особливими  освітніми  потребами» (частина І).

 

Квітень-травень 2023 р. Ганною ЛОПАТІНОЮ проводиться опитування здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта першого року навчання (заочна та денна фори навчання) щодо змісту освітніх компонент ОПП «Логопедія. Спеціальна психологія» (2022) для 1 курсу та задоволеності якістю їх викладання.