Синиця Аліна Олександрівна
Старший викладач кафедри прикладної психології та логопедії
ORCID iD
Google Scholar
Publons
Scopus iD
ResearchGate iD
Біографія
У 2008 р. з відзнакою закінчила Запорізький педагогічний коледж за спеціальністю «Дошкільне виховання» спеціалізація «Вихователь логопедичних груп» та здобула кваліфікацію вихователь дітей дошкільного віку, вихователь логопедичних груп.
У 2012 р. з відзнакою закінчила Бердянський державний педагогічний університет та здобула кваліфікацію бакалавра, дефектолога, вихователя дітей з порушеннями мовлення.
У 2013 р. з відзнакою закінчила Бердянський державний педагогічний університет та здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Корекційна освіта» та здобула кваліфікацію логопеда.
У 2014 р. з відзнакою закінчила магістратуру зазначеного вище вузу за спеціальністю «Корекційна освіта» та здобула кваліфікацію «Логопед. Викладач корекційної педагогіки».
З 2015 р. зарахована до аспірантури Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова без відриву від виробництва зі спеціальності 13.00.03 – корекційна педагогіка. Тема дисертаційного дослідження: «Логопедичний супровід дитини раннього віку з церебральним паралічем» (науковий керівник: доктор педагогічних наук, професор С.Ю.Конопляста).
Трудова діяльність:
З 2011–2022 рр. – вчитель-логопед ПНВК «Капітошка» (м. Бердянськ).
2013–2016 рр. – асистент кафедри прикладної психології та логопедії БДПУ.
З 2016 р. – старший викладач кафедри прикладної психології та логопедії БДПУ.
Сфера наукових інтересів:
Логопедичний супровід дітей з церебральним паралічем, корекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.
Підвищення викладацької майстерності:
Учасниця конференцій різного рівня, зокрема: Міжнародній конференції «Психологія та педагогіка у ХХІ столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень» (м. Київ, 2015 р.), V Всеукраїнській заочній науково-практичній конференції з міжнародною участю «Педагогіка здоров’я» (м. Харків, 2015 р.), Міжнародній науково-практичній конференції «Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук» (м. Харків, 2015 р.), ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (м. Умань, 2016 р.), ХІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Спеціальна освіта: супровід без обмежень» (м. Кам’янець-Подільськ, 2019 р.), ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими потребами» (м. Бердянськ, 2019 р.), І науково-практичній онлайн конференції «Комплексний підхід у супроводі дітей із мовленнєвими порушеннями» центр розвитку Ірини Мартиненко (7 квітня 2020 р.), ІV Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку» (22-23 квітня 2020 р.), ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із ООП» (14-15 травня 2020 р.). Всеукраїнській практичній конференції організатором якої є Національна платформа педагогічних установ «Фахове вдосконалення вчителя в умовах реалізації концепції НУШ» (28-29 січня 2022р.), Всеукраїнській практичній конференція організатором якої є Національна платформа педагогічних установ «Актуальні інструментарії сучасного педагога» (01-02 липня 2022р.)
Учасниця вебінарів, організатором яких є центр розвитку Ірини Мартиненко: «Охриплість голосу, причини виникнення та профілактика», «Нейропсихологія труднощів у навчанні дітей із ООП», «Нейропсихологічна готовність до школи дитини з ООП», «Морфофункціональні основи дитячої нейропсихології», «Методика формування мовленнєвої активності у дітей з РАС».
У 2015 р. підвищувала кваліфікаційну категорію вчителя-логопеда. За результатами атестаційної комісії присвоєно кваліфікацію «Спеціаліст другої категорії».
Пройшла підвищення кваліфікації для працівників закладів дошкільної та середньої освіти, професійної перепідготовки спеціалістів. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 02125220/002218-19 (Бердянськ, 2019 р.); підвищення кваліфікації за темою «Інклюзія. Картки РЕКS – інструмент комунікації та візуальна підтримка» 15 год/0,5 кред. (ЕКТС) КВЕД 85.59. Сертифікат №6730409542290 (28-29 січня 2022 р.); підвищення кваліфікації за темою ««Асистент вчителя. Підвищення кваліфікації» 15 год/0,5 кред. (ЕКТС) Сертифікат №6543846269369 (01-02 липня 2022 р.).
Підвищення кваліфікації за авторською методикою проф. О. Архіпової «Інноваційні корекційні логопедичні технології» з тем: Нейродіагностика та нейростимуляція сенсомоторного та інтелектуального базису мовлення (2018 р.), Адаптивне фізичне виховання дітей з проблемами рухового розвитку та мозочкова стимуляція в ранньому віці (2018 р.), Онтогенез раннього розвитку дитини від 0 до 3-х років. Скринінг – обстеження дітей групи ризику. Технології Архіпової О. (26 лютого 2020 р.).
Член ГО «Українська асоціація корекційних педагогів».
Нагороди:
Стипендія Запорізької обласної державної адміністрації за високі досягнення у навчанні та активну наукову діяльність (2011 р.).
Грамота за найкращу наукову доповідь на ІX Всеукраїнській олімпіаді (з міжнародною участю) зі спеціальності «Корекційна освіта (за нозологіями)» (2013 р.).
Почесна грамота Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації (2016 р.).
Авторка 1 колективної монографії, 18 наукових статей.
Викладає дисципліни:
- Логопедія та планування логопедичної роботи;
- Методика роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухових функцій;
- Раннє втручання в системі спеціальної освіти.