Наука
З 2021 по 2025 рр. викладачі катедри працюють над комплексною науково-дослідною темою «Підготовка майбутніх учителів в умовах варіативності початкової освіти» (держреєстраційний № 0121U110223).
У рамках комплексної теми викладачі катедри досліджуються такі проблеми:
- Трендспоттинг та професійна підготовка педагогів нового покоління для сучасної української школи (д. пед. наук, проф. Людмила КОВАЛЬ);
- Підготовка майбутніх учителів до застосування сучасних технологій навчання на уроках мови і читання в умовах варіативності початкової освіти (канд. пед. наук, доц. Лада ЧЕМОНІНА);
- Мовно-мовленнєва підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах її варіативності (канд. пед. наук, доц. Ольга ПОПОВА);
- Підготовка майбутніх учителів до викладання інформатики в умовах варіативності початкової освіти (канд. пед. наук, ст. викл. Марина НЕСТЕРЕНКО);
- Удосконалення системи підготовки вчителів мистецтва в умовах варіативності освітніх програм початкової освіти (ст. викл. Ольга КАЧЕРОВА);
- Домінантність педагогіки партнерства в системі «майбутній учитель початкової школи – здобувач початкової освіти» при вивченні іноземної мови на засадах варіативності (канд. пед. наук, ст. викл. Крістіна ПЕТРИК).
- Методико-математична підготовка майбутніх учителів в умовах варіативності початкової освіти. (ст. викл. Тетяна МУХІНА).
Реєстраційна картка теми кафедри 2021
Матеріали конференції Всеукраїнська науково-практична інтернет- конференція «Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики» 15 листопада 2023 р. | |
Всеукраїнська науково-практична інтернет- конференція “Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики” 15 листопада 2022 р. | |
Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції 16 вересня 2021 року | |
Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти» 16 вересня 2020 року. | |
Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конференції. Бердянськ, 2017. 484 с.
На сучасному етапі розвитку українського суспільства активне впровадження ідей освіти й виховання регламентовано Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012–2021 рр., Педагогічною Конституцією Європи тощо. Питання реалізації зазначених документів пов’язано з внесенням коректив у професійну підготовку майбутніх фахівців, у тому числі й майбутніх учителів початкової школи. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою. |
|
Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти: матеріали II Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції з міжнародною участю. Бердянськ, 2018. 251 с.
Сучасні зміни в початковій школі обумовили зміни й в підготовці майбутніх фахівців початкової освіти. Авторські погляди на процес оновлення навчання в ЗВО мають дискусійний характер та власні пошуки науковців обумовили виокремлення ключових позицій професійної платформи. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах модернізації. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою.
|
|
Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти: матеріали III Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції з міжнародною участю. Бердянськ, 2019. 330 с.
Активне впровадження Концепції НУШ на практиці обумовило жваві дискусії науковців та практиків щодо вдалих рішень та прорахунків на цій платформі. Збірка тез присвячена розкриттю проблем професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах НУШ. Основі положення стануть в нагоді майбутнім педагогам, вчителям початкової школи та всім, хто цікавиться окресленою проблемою. |