Заходи і події
КРІ: інструмент для європейської інтеграції української освіти
Навчальна практика у 21 ПО групі ФППОМ
З 15.04.2024 по 27.04.2024 студенти 21 ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету проходили навчальну практику в різних закладах загальної середньої освіти І ступеня. Керівники практики, викладачі кафедри педагогіки: професор Ірина БАРБАШОВА та доцент Олександр ГОЛІК.
Метою практики було закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами в процесі вивчення педагогічних, психологічних і фахових дисциплін, формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкової школи та здатностей налагодження партнерської взаємодії з різними суб’єктами в освітньому середовищі Нової української школи.
За період проходження практики здобувачі вищої освіти опанували сучасні знання, зокрема, інноваційні методичні підходи, сучасні системи, методики, технології навчання, розвитку й виховання учнів початкової школи, технології пошуку, оброблення, аналізу, систематизації й узагальнення інформації. Ознайомилися з чинним нормативним забезпеченням початкової освіти. Застосовували на практиці комунікативні знання, навички, уміння, стратегії та тактики комунікативної поведінки задля успішного здійснення педагогічної діяльності з молодшими школярами, батьками, учителями.
У період проходження практики студенти використовували теоретичні психолого-педагогічні знання в розв’язанні навчальних, розвивальних і виховних завдань. Спостерігали та аналізували освітній процес у початковій школі, робили висновки.
Отже, навчальна практика студентів 21 ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта дала можливість закріпити та поглибити теоретичні знання, опанувати сучасні методичні підходи та технології навчання, розвитку й виховання учнів початкової школи, а також сформувати професійні компетентності в майбутніх учителів початкової школи.
Практиканти успішно виконали поставлені перед ними завдання, продемонстрували необхідні знання, уміння та навички, що дозволить їм розпочати трудову діяльність у закладах загальної середньої освіти І ступеня.
Здобувачі вищої освіти 21 ПО групи
факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв
Більше, ніж ідеї: реалізація творчих ініціатив молодих учених ФППОМ
Людина-мотиватор освітніх змін: Оксана Рома в гостях у спільноти ФППОМ
Студентська наука як основа потенціалу української мистецької освіти
Вісімнадцять студентів-хореографів виборювали право перемоги в і етапі олімпіади
Онлайн семінар-практикум «Танцювальна культура півдня України»
Засвоєння танцювально-рухових практик – шлях до формування фахових компетентностей хореографії
Заходи і події: Частина І