Заходи і події
Наука і творчість у професійному становленні хореографа: звіти студентських гуртків
Наукова складова у професійному становленні майбутнього хореографа
Творча зустріч “Володимир Івасюк. На високому духовному щаблі”
Фестивальні родзинки факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв
Горизонти майбутнього у спільнодії зі стейкхолдерами закладів освіти України
Сучасна наука – натхнення для майбутніх учителів початкової школи
Практичний підхід до навчання: виробнича педагогічна практика в початковій школі
Інтелектуальний батл випускників та студентів-хореографів БДПУ
Символіка сили: Година підтримки
13 травня на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв (в. о. декана ФППОМ БДПУ – кандидатка педагогічних наук, доцентка Анжеліка ЛЕСИК) Бердянського державного педагогічного університету успішно стартував фестиваль науки. Так, здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи с26ПО спеціальності 013 Початкова освіта провели конкурс педагогічної майстерності «Символіка сили: година підтримки» (освітня компонента «Організація та режисура виховних заходів», викладач – доцент Олександр ГОЛІК). Цей захід засвідчив готовність майбутніх педагогів до моделювання та проведення різноманітних виховних заходів у початковій школі.
Процес реалізації творчого задуму здобувачів вищої освіти передбачав декламування ними віршів під музичний супровід, демонстрацію аудіовізуальних матеріалів, які відтворювали національний колорит України та її символіку. Учасники конкурсу з особливою теплотою говорили про надзвичайну мужність захисників нашої держави, а також хвилиною мовчання вшанували всіх, хто віддав своє життя за її незалежність і територіальну цілісність.
Варто зазначити, що сценарій, акторська та режисерська майстерність конкурсу є результатом плідної співпраці викладача й здобувачів вищої освіти на всіх етапах підготовки. Завдяки креативному баченню та ідейній наповненості конкурс педагогічної майстерності «Символіка сили: година підтримки» став не лише важливим складником духовного розвитку й патріотичного виховання майбутніх педагогів, але й дозволив узагальнити теоретичний матеріал і поділитися власним практичним досвідом, оскільки переважна більшість учасників працює на посадах учителів початкових класів.
Безумовно, такі заходи – сучасні й своєчасні, адже вчителі мають щоденно формувати в школярів почуття патріотизму, національної свідомості; любові до рідної мови та рідної землі, свого народу; бажання працювати задля держави, готовність її захищати. Як свідчать відгуки учасників конкурсу, вони усвідомлюють свою роль у цьому процесі й здатні здійснювати педагогічний вплив на становлення в здобувачів початкової освіти системи моральних і соціокультурних цінностей.
За матеріалами здобувачів вищої освіти с26ПО групи
факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв
Виробнича практика очима майбутніх учителів початкових класів
Виробнича практика в початковій школі – ключ до професійного становлення майбутніх учителів
КРІ: інструмент для європейської інтеграції української освіти
Навчальна практика у 21 ПО групі ФППОМ
З 15.04.2024 по 27.04.2024 студенти 21 ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету проходили навчальну практику в різних закладах загальної середньої освіти І ступеня. Керівники практики, викладачі кафедри педагогіки: професор Ірина БАРБАШОВА та доцент Олександр ГОЛІК.
Метою практики було закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами в процесі вивчення педагогічних, психологічних і фахових дисциплін, формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкової школи та здатностей налагодження партнерської взаємодії з різними суб’єктами в освітньому середовищі Нової української школи.
За період проходження практики здобувачі вищої освіти опанували сучасні знання, зокрема, інноваційні методичні підходи, сучасні системи, методики, технології навчання, розвитку й виховання учнів початкової школи, технології пошуку, оброблення, аналізу, систематизації й узагальнення інформації. Ознайомилися з чинним нормативним забезпеченням початкової освіти. Застосовували на практиці комунікативні знання, навички, уміння, стратегії та тактики комунікативної поведінки задля успішного здійснення педагогічної діяльності з молодшими школярами, батьками, учителями.
У період проходження практики студенти використовували теоретичні психолого-педагогічні знання в розв’язанні навчальних, розвивальних і виховних завдань. Спостерігали та аналізували освітній процес у початковій школі, робили висновки.
Отже, навчальна практика студентів 21 ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта дала можливість закріпити та поглибити теоретичні знання, опанувати сучасні методичні підходи та технології навчання, розвитку й виховання учнів початкової школи, а також сформувати професійні компетентності в майбутніх учителів початкової школи.
Практиканти успішно виконали поставлені перед ними завдання, продемонстрували необхідні знання, уміння та навички, що дозволить їм розпочати трудову діяльність у закладах загальної середньої освіти І ступеня.
Здобувачі вищої освіти 21 ПО групи
факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв
Більше, ніж ідеї: реалізація творчих ініціатив молодих учених ФППОМ
Людина-мотиватор освітніх змін: Оксана Рома в гостях у спільноти ФППОМ
Студентська наука як основа потенціалу української мистецької освіти
Вісімнадцять студентів-хореографів виборювали право перемоги в і етапі олімпіади
Онлайн семінар-практикум «Танцювальна культура півдня України»
Засвоєння танцювально-рухових практик – шлях до формування фахових компетентностей хореографії
Заходи і події: Частина І