Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66

Новини

Навчальна психолого-консультативна лабораторія пропонує!

 

Якщо ти здобувач БДПУ та прагнеш опинитися в атмосфері довіри та підтримки.
Заходь сюди⬇️⬇️⬇️
👩🏻‍🎓https://t.me/zdobuvachBDPU

 

Якщо ти науково-педагогічний працівник чи співробітник БДПУ мрієш про затишну, гармонійну, підтримуючу атмосферу, тоді чекаємо тебе тут⬇️⬇️⬇️
👨🏻‍🏫https://t.me/vykladachBDPU

 

Ми сильні, поки ми разом та підтримуємо один одного♥️

 


 

ВІДКРИВАЄМО ГАЛАКТИКУ ВЛАСНИХ ДОСЯГНЕНЬ

 

Кінець року — це час підводити підсумки та планувати майбутнє. Саме з такою метою у грудні 2023 року навчальною психолого-консультативною лабораторією було організовано та проведено захід «Психокосмос-2023: відкриваємо галактику власних досягнень», спікерами якого були Вікторія ФЕДОРИК та Артем ПОЛУЛЯХОВ.

Поринувши у безмежність «психокосмосу», учасники заходу проаналізували власні здобутки та невдачі року, що минув, у фізичній, інтелектуальній, емоційній, духовній, соціальній та романтичній сферах життя через «психокосмічні лінзи».

Здобувачі вищої освіти та викладачі згадали найщасливіші моменти року, виокремили важливі уроки життя, згадали свою найбільшу перемогу та невдачу, подякували людям за їх присутність у своєму житті в 2023 році та поміркували над висловлюванням «Цей рік для мене – це…». А наприкінці заходу, окрім побажань та мотиваційних повідомлень, присутні отримали домашнє завдання створити фотоколаж «Мій 2023 рік».

«Психокосмос-2023» пройшов у невимушеній, доброзичливій та приємній атмосфері, яку на початку створили самі учасники заходу за допомогою техніки знайомства через новорічні атрибути. Ми впевнені, що аналіз 2023 року є вдалим продовженням космічної подорожі в наступний 2024 рік з новими здобутками та досягненнями. Вдалої подорожі!

 

 


 

НЕ ЗАЛИШАЄМОСЯ ОСТОРОНЬ! СПІЛЬНО ПРОТИ НАСИЛЬСТВА!

 

З 25 листопада по 10 грудня проходить щорічна Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства», мета якої – привернути увагу суспільства до проблеми насильства та активізувати діяльність усієї громадськості задля об’єднання зусиль заради захисту прав кожної людини. У цьому році фокус уваги спрямований на запобігання, протидію та ліквідацію таких форм дискримінації, як домашнє насильство, торгівля людьми, насильство над жінками.

Приєднуючись до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», 28 листопада здобувачі вищої освіти та викладачі Бердянського державного педагогічного університету взяли участь у воркшопі «Особисті кордони – основа для самовираження та асертивності», який був організований навчальною психолого-консультативною лабораторією БДПУ (завідувачка – ст. викладачка кафедри психології Вікторія ФЕДОРИК), а спікеркою заходу виступила кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри психології Ольга ФРОЛОВА.

Учасники зустрічі мали можливість поговорити про важливість особистісних кордонів та усвідомлення власних потреб, активізацію внутрішніх ресурсів та ненасильницьку комунікацію, а також поділитися своїми думками, почуттями, досвідом, виконати цікаві вправи, отримати позитивні емоції та підтримку.

 

Зустрічі в такому форматі – це можливість розвиватися, навчатися, спілкуватися. Віримо, що разом ми можемо зробити світ кращим, добрішим, світлішим. І знаємо, що маємо робити для цього. ⬇⬇⬇

 

🗣 Поширюйте інформацію: діліться статтями, постами, інфографікою.

 

💬 Розповідайте про це: ведіть обговорення в соцмережах, долучайтесь до хештегів #16Днів #СтопНасильству.

 

🕊Проявляйте підтримку: беріть участь в активностях, спрямованих на протидію різним формам насильства.

 

Не залишаймося осторонь! Ваша активна життєва позиція та небайдужість можуть зробити світ безпечнішим для кожного з нас! Давайте разом створимо мирне і безпечне оточення для всіх! 💙 #ВсіРазом #За Мир #16ДнівПротиНасильства

 

 

За матеріалами навчальної

психолого-консультативної лабораторії#НПКЛ

 


 

 


 

Новини: Навчальної психолого-консультативної лабораторії. Частина І