Наші спеціальності
На факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв здійснюється підготовка фахівців за 5 спеціальностями, по 8 освітнім програмам.
Освітній ступінь: бакалавр
013 Початкова освіта▼
Освітня програма: Початкова освіта
Форма навчання: очна (денна), заочна.
Переваги освітньо-професійної програми. Підготувати національно свідомого професійно компетентного вчителя початкової школи, здатного організувати освітній процес на рівні сучасних вимог, розв’язувати складні спеціалізовані завдання, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов; аналізувати та прогнозувати результати професійного й особистісного саморозвитку та самовдосконалення.
Посади, які може обіймати фахівець. Посада вчителя початкових класів у закладах загальної середньої освіти.
013 Початкова освіта та англійська мова (скорочений термін навчання)▼
Освітня програма: Початкова освіта
Форма навчання: очна (денна), заочна.
Переваги освітньо-професійної програми. Підготувати національно свідомого, професійно компетентного вчителя початкової школи, здатного розв’язувати складні спеціалізовані завдання та вміти формувати стійкий інтерес молодших школярів до вивчення англійської мови
Посади, які може обіймати фахівець. Посада вчителя початкових класів у закладах загальної середньої освіти; вчителя англійської мови початкової школи.
013 Початкова освіта 013 Початкова освіта та інформатика (скорочений термін навчання)▼
Освітня програма: Початкова освіта
Форма навчання: очна (денна), заочна.
Переваги освітньо-професійної програми. Підготувати національно свідомого професійно компетентного вчителя початкової школи, здатного розв’язувати складні спеціалізовані завдання та застосовувати методику навчання інформатики в умовах її варіативності.
Посади, які може обіймати фахівець. Посада вчителя початкових класів у закладах загальної середньої освіти; вчителя інформатики початкової школи.
013 Початкова освіта та практична психологія (скорочений термін навчання)▼
Освітня програма: Початкова освіта
Форма навчання: очна (денна), заочна.
Переваги освітньо-професійної програми. Підготувати національно свідомого професійно компетентного вчителя початкової школи, здатного розв’язувати складні спеціалізовані завдання, а також практичні психологічні проблеми учасників освітнього процесу ЗЗСО.
Посади, які може обіймати фахівець. Посада вчителя початкових класів у закладах загальної середньої освіти; практичного психолога в ЗЗСО.
053 Психологія▼
Форма навчання: очна (денна), заочна.
Переваги освітньо-професійної програми. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра базується на загальновідомих та загальновизнаних наукових результатах та практичних розробках у галузі психології з урахуванням сучасного стану теоретичної та практичної психології.
Основний фокус освітньо-професійної програми спрямований на підготовку висококваліфікованих фахівців, які б мали глибокі знання для виконання професійних завдань та обов’язків освітнього та інноваційного характеру в галузі сучасної психології.
Освітньо-професійна програма спрямована на інтеграцію теоретичної та практичної підготовки з психології для забезпечення ефективної діяльності в даній галузі; орієнтована на розвиток навичок «hard-skills» та «soft-skills» у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра.
Посади, які може обіймати фахівець. Фахівець із кваліфікацією бакалавра може обіймати первинні посади в психотерапевтичних, психологічних, консультативних службах; закладах освіти; соціальних організаціях (центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, дитячі центри творчості і дозвілля, дитячі будинки, притулки, геріатричні пансіонати); закладах охорони здоров’я (лікарні, поліклініки, спецшколи для дітей з особливими освітніми потребами, наркологічні та реабілітаційні центри); установах з добору персоналу (кадрові агентства, центри зайнятості, центри з профорієнтації); компаніях, малих підприємствах та бізнес-структурах; правоохоронних органах (установи ювенальної юстиції, колонії, розподільники); службі довіри; Міністерстві з надзвичайних ситуацій (митниці, служби порятунку, військові організації); приватній підприємницькій діяльності з надання психологічних та освітніх послуг тощо.
014 Середня освіта (Музичне мистецтво та англійська мова)▼
Форма навчання: очна (денна), заочна
Переваги освітньої програми. Освітньо-професійна підготовка фахівців музичного мистецтва спрямована на :- підготувку конкурентоздатних учителів музичного мистецтва з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, англомовної комунікації, соціальної відповідальності, що ґрунтуються на кращих вітчизняних традиціях та інтегровані у світовий мистецький, науковий, освітній простір;- інтеграцію музичного мистецтва та англійської мови, що забезпечує можливість професійної кар’єри випускників та вдалого їх працевлаштування як в Україні, так і за її межами;- загальновідомі наукові результати з урахуванням сучасного стану музичного мистецтва, орієнтує на актуальні напрямки, у рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: музичне мистецтво, мистецтво, англійська мова.
Посади, які може займати фахівець. Первинні посади (вчитель, керівник гуртка тощо) в закладах загальної середньої освіти, закладах позашкільної освіти (установи культури та додаткової освіти, приватні заклади освіти тощо), закладах початкової мистецької освіти.
024 Хореографія▼
Форма навчання: очна (денна) , заочна
Переваги освітньої програми. Характерною особливістю ОП є синергійний розвиток виконавської, балетмейстерської, методичної компетентності з акцентом на поглиблення викладацької майстерності хореографа через посилення педагогічної складової професійної підготовки майбутніх фахівців, що відповідає потребам регіонального ринку праці.
Унікальність програми полягає в практично- орієнтованій спрямованості «занурення» в сутність професії, окреслення траєкторії набуття фахової компетентності (проблемно-пошукові та сучасні інформаційні технології навчання; лабораторні методи апробації набутих фахових знань та вмінь у реальних професійних умовах; публічний показ створеного мистецького продукту; проектна діяльність, мотивація до навчання впродовж життя для вдосконалення фахової майстерності тощо).
Посади, які може займати фахівець. Хореограф; асистент балетмейстера; керівник танцювального колективу; артист танцювального ансамблю (танцювального колективу, ансамблю пісні й танцю та ін.); керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.).
014 Середня освіта (Хореографія) Фітнес▼
Форма навчання: очна (денна), заочна
Переваги освітньої програми. Підготувати конкурентоспроможного вчителя хореографії, орієнтованого на сучасні освітні потреби та соціальні запити, з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, здатного здійснювати інноваційну педагогічну діяльність з домінантою національно-патріотичного виховання у закладах освіти, інтегрувати хореографію та фітнес метою вирішення актуальних освітніх завдань.
Посади, які може займати фахівець. Займати первинні посади в закладах загальної середньої
освіти, закладах позашкільної освіти, закладах початкової мистецької освіти. Хореограф, вчитель хореографії, керівник танцювального гуртка (колективу); фітнес-тренер.
Освітній ступінь: магістр
013 Початкова освіта▼
Форма навчання: очна (денна), заочна.
Переваги освітньо-професійної програми. Підготувати національно свідомого висококваліфікованого фахівця початкової школи з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, що ґрунтується на кращих вітчизняних традиціях та інтегрований у світовий освітній і науковий простір.
Основний фокус освітньої програми. Підготувати фахівців з початкової освіти з урахуванням ідей Концепції НУШ та орієнтацією на Професійний стандарт «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти». Акцент на формування здатності здійснювати інноваційну діяльність щодо підвищення якості освітнього процесу в початковій школі. Освітня програма спрямована на здобуття вищої освіти магістерського рівня в галузі 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 013 Початкова освіта та сертифікованими програмами («Інформатика та технології її навчання»; «Англійська мова та технології її навчання»; «Практична психологія»), представленими для можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх фахівців.
Посади, які може обіймати фахівець. Вчитель початкових класів закладів загальної середньої освіти.
014 Середня освіта (Музичне мистецтво)▼
Форма навчання: очна (денна), заочна
Переваги освітньої програми. Підготувати конкурентноспроможного фахівця, здатного розв’язувати комплексні проблеми в галузі музичної освіти, що передбачає глибоке переосмислення традиційних підходів та впровадження інноваційних технологій навчання, виховання, розвитку особистості задля реалізації ідей гуманізації й демократизації освіти.
Посади, які може займати фахівець. Викладач закладів вищої освіти, позашкільної освіти (установи культури та додаткової освіти, приватні заклади освіти), початкової мистецької освіти, профільної мистецької освіти; вчитель закладів загальної середньої освіти.
053 Психологія тренінгової роботи▼
Форма навчання: очна (денна), заочна
Переваги освітньої програми.Освітньо-професійна програма підготовки магістра психології має прикладну спрямованість та зорієнтована на здобуття здобувачами вищої освіти загальних та спеціальних компетентностей у сфері тренінгової роботи для успішного здійснення професійної діяльності.
Основний фокус освітньо-професійної програми зроблено на підготовці конкурентоздатних фахівців, які володіють фундаментальними знаннями та сучасними психологічними технологіями, інструментами з тренінгової роботи, необхідними для ефективної підготовки, просування, проведення та оцінки продуктивності тренінгу, подальшого професійного самовизначення в обраному напрямі надання психологічної допомоги.
Посади, які може обіймати фахівець. Фахівці з освітньою кваліфікацію «магістр психології» мають можливість працювати в освітніх та виховних закладах; психологічних службах; соціальних центрах; громадських організаціях та благодійних фондах; консалтингових компаніях, малих підприємствах та бізнес-структурах; правоохоронних органах та силових структурах; департаментах з надзвичайних ситуацій; здійснювати приватну практику тощо.
Здобувачі вищої освіти, що отримують освітню кваліфікацію «магістр психології», мають можливість продовжувати навчання за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти та здобути ступінь доктора філософії; отримати післядипломну освіту на споріднених та інших спеціальностях; підвищувати кваліфікацію тощо.