Цибуляк Наталя Юріївна
кандидат психологічних наук, доцент
кандидат психологічних наук, доцент кафедри прикладної психології та логопедії
ORCID iD
Google Scholar
Researcher iD
Scopus iD
ResearchGate iD
Біографія
У 2010 р. з відзнакою закінчила соціально-педагогічний факультет Бердянського державного педагогічного університету, отримала кваліфікацію «викладач дошкільної педагогіки та психології, методик дошкільної освіти».
У 2014 р. захистила кандидатську дисертацію «Психолого-педагогічні умови розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі професійної підготовки». Науковий керівник – доктор психологічних наук, професор Віра Ульянівна Кузьменко.
У 2016 р. успішно закінчила базовий теоретико-практичний курс Київського юнгіанського інституту за спеціалізацією «Юнгіанське консультування».
У 2017-2019 рр. – провідний науковий співробітник наукової роботи молодих вчених, що виконується за рахунок коштів загального фонду державного бюджету (фундаментальне дослідження).
У 2018 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри прикладної психології та логопедії.
Трудова діяльність:
2009 р. – вихователь дошкільного навчального закладу.
2009 р. – 2011 р.– асистент кафедри дошкільної освіти БДПУ.
2011 р. – 2012 р. – асистент кафедри прикладної психології БДПУ.
2012 р. – 2015 р. – старший викладач кафедри прикладної психології та логопедії БДПУ.
2015 р. – 2018 р. – заступник декана факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти з навчальної роботи (заочна форма навчання).
2019 р. – 2021 р. – голова Ради молодих вчених факультету дошкільної, спеціальної та соціальної освіти БДПУ.
З 2015 р. – доцент кафедри прикладної психології та логопедії БДПУ.
З 2019 р. – експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (Україна).
З 2020 р. – керівник центру викладацької майстерності ArsDocendi.
Сфера наукових інтересів:
Психологічний супровід професійно-особистісного розвитку педагога, психологія професійної діяльності викладача вищої школи.
Авторка 1 одноосібної та 3 колективних монографій, навчального посібника, 70 наукових статей, зокрема публікацій в періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus і Web of Science.
Входить до складу редакційної колегій фахових наукових збірників «Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки» та «Інсайт: психологічні виміри суспільства».
Підвищення викладацької майстерності:
Програми професійного розвитку
Intel® «Навчання для майбутнього» з ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів (2019 р.).
Повний курс навчання фахівців з напрямку «Арт-терапія» за програмою підготовки «Арт-терапія в роботі психолога з дітьми та дорослими» (2014 р.).
Базовий теоретико-практичний курс Київського юнгіанського інституту за спеціалізацією «Юнгіанське консультування» (2016 р.).
Програма вдосконалення викладання у вищій освіті України, яку реалізує Британська Рада в Україні у партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) та за підтримки Міністерства освіти і науки України і Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (2021 р.).
Навчальні тренінги
«Проективні карти як ігрова технологія в тренінгу та консультуванні» (2012 р.), «Тренінг самоефективності» (2012 р.), «Корекція психосоматичних проявів засобами арт-терапії» (2014 р.), «Фототерапія як інструмент роботи практичного психолога» (2015 р.), «Перша психологічна допомога дітям в надзвичайних ситуаціях» (2015 р.), «Казкотерапія у роботі з дітьми та дорослими» (2015 р.), «Психологія жіночого емоційного благополуччя» (2015 р.), «Перша психологічна допомога дітям в надзвичайних ситуаціях. Стрес-менеджмент» (2015 р.), «VII зимова психологічна школа Ю. Швалба» (2016 р.), «Психотерапевтичні стратегії психологічного консультування дорослих методами піскової психотерапії» (2016 р.), «Цілісний науково-педагогічний процесу у вищій школі» (2016 р.), «Символ у роботі практичного психолога» (2016 р), «Форматування мозку» (2017 р.), «Наративна психологія» (2017 р.), «Школа Толерантності з питань СОГІ» (2018 р.), «Практична нейропсихологія дитячого віку» (2018 р.), базового курсу із застосування та практичної реалізації програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН або SEE Learning) (Center for Contemplative Science and Compassion-Based Ethics, Emory University, USA, 2020 р.), «Експерт з акредитації освітніх програм» (2019 р.), «Тренінг з викладацької майстерності для викладачів переміщених та східних ЗВО» (2019 р.), «Ключові уміння 21-го століття» (2020 р.), «How To Teach Online: Providing Continuity for Students» (2020 р.), «Сучасні підходи до діагностики та допомоги дітям з розладом із дефіцитом уваги та гіперактивністю» (2020 р.), “Blended learning. Flipped classroom” (2020 р.), «Support of Science and Research in Higher Education» (2020 р.), Викладачі 4.0: Ефективні підходи для дистанційної освіти (2020 р.), Кампус «PROJECT MANAGEMENT AND ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT ACTIVITIES» (2020 р.), Програма освітнього лідерства для викладачів ЗВО (2020 р.), «Тренінг освітніх тренерів-фасилітарів» (2020 р.), програма «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди» (2021 р.), Базовий курс з відеомонтажу у Adobe Premier Pro (2021 р.); онлайн курс «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» (2021 р.).
Міжнародні стажування
- «Інструменти підтримки мобільності науковців у фінансовій перспективі ЄС на 2014-2020 роки» (Фундація Central European Academy Studies and Certifacation (CEASC), вища школа оздоровчої освіти і суспільних наук (WSEZiNS)), м. Лодзь, Польща (19 по 25 листопада 2016 р).
«Підтримка науки і досліджень у вищій освіті» в Університеті імені Масарика (м.Брно, Чеська Республіка) в межах міжнародного проєкту «Зміна педагогічних університетів та факультетів у ХХІ столітті» (20 жовтня-14 грудня 2020 року);
- «Інклюзія та інтернаціоналізація як складові вищої школи» в Університеті імені Масарика (м.Брно, Чеська Республіка) в межах міжнародного проєкту «Зміна педагогічних університетів та факультетів у ХХІ столітті» (06-29 квітня 2021 року).
Учасниця численних міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференцій, конгресів, освітніх форумів і фестивалів.
У 2018 році підтвердила достатньо високий рівень володіння іноземною мовою (IELTS).
Сертифікований арт-терапевт, казкотерапевт, юнгіанський консультант. Член ГО «Академія педагогічного зростання».
Нагороди:
Диплом ІІ ступеня як переможець Всеукраїнської студентської олімпіади за спеціальності «Дошкільне виховання» (2008 р.)/
Грамоти ректора Бердянського державного педагогічного університету (2012 р., 2014 р., 2019 р.).
Грамоти Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації (2015 р., 2016 р.).
Грамоти Ради молодих вчених БДПУ (2019 р., 2020 р., 2021 р.).
Диплом лауреата обласного конкурсу для обдарованої молоді (2016 р).
Подяка Міністерства освіти і науки України (2019 р.).
Стипендіат КМУ для молодих учених (2018-2020 рр.).
Викладає дисципліни:
- Арт-терапія
- Психологія дитяча
- Психологія дитячої творчості
- Психологія педагогічна
- Психологія загальна
- Арт-педагогіка та арт-терапія в спеціальній освіті
Адреса електронної пошти: nu_tsybuliak@bdpu.org.ua