Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net
0612891206
+380960007749

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66

Федорик Вікторія Володимирівна

Старша викладачка кафедри психології

Наукометрика

Google Scholar

0000-0001-7023-1902

Researcher iD

E-2270-2019

Scopus iD

ResearchGate iD

Viktoriia_Fedoryk

Біографія

Народилася 6 липня 1989 р. у с. Орли Покровського району Дніпропетровської області.

У 2010 році з відзнакою закінчила Бердянський державний педагогічний університет і отримала І рівень вищої освіти за напрямом підготовки «Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію практичного психолога.

У 2011 році отримала диплом спеціаліста з відзнакою та здобула кваліфікацію практичного психолога в закладах освіти, організатора початкової освіти, вчителя початкової школи.

Із лютого 2010 р. по серпень 2011 р. поєднувала навчання у БДПУ з роботою на посаді секретаря Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету.

У грудні 2010 року було призначено академічну стипендію Кабінету Міністрів України (розпорядження від 15 грудня 2010 р. № 2254-р).

В жовтні 2011 року вступила до аспірантури Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

В грудні цього ж року була переведена до аспірантури Бердянського державного педагогічного університету за тією ж спеціальністю, яку закінчила у 2014 році. Працює над кандидатською дисертацією «Мотивація самовиховання у молодших школярів» (науковий керівник – кандидат психологічних наук, доцент Олена Віталіївна Горецька).

У 2014 р. почала свій шлях з асистентки кафедри психології.

З 3 грудня 2019 р. по 9 липня 2020 р. проходила науково-педагогічне стажування «Інноваційні технології в освіті» (м. Катовіце, Республіка Польща).

З вересня 2022 р. працює на посаді старшої викладачки кафедри психології БДПУ.

У листопаді 2023 р. була призначена завідувачкою навчальної психолого-консультативної лабораторії Бердянського державного педагогічного університету.

 

Пройшла незалежне професійне навчання за напрямами:

  • «Корекція психосоматичних проявів засобами арт-терапії» (2014 р.);
  • «Ізотерапія та психоаналіз, елементи інтерпретації, діагностики, консультування» (2015 р.);
  • «Правила та норми впровадження ізотерапії в роботі з клієнтом» (2015 р.);
  • «Техніки фототерапії. Робота з власними фотодокументами клієнта. Фотоколаж та фотоасамбляж» (2015 р.);
  • «Вступ до арт-терапії» (2016 р.);
  • Сертифікація ведучого психологічної гри «Дорога змін» з використанням метафоричних асоціативних карт (2016 р.);
  • «Цілісний науково-педагогічний процес у вищій школі» (2016 р.);
  • «Ґудзики в роботі психолога» (2017 р.);
  • «Використання метафоричних асоціативних карт в психологічному консультуванні та терапії. Базові техніки та вправи» (2018 р.).
  • «МАК-експерт» (2019)
  • «Сімейне консультування для починаючих» (2019)
  • «МАК в коучингу» (2019)
  • «МАК-експерт. Сім’я. Діти» (2019)
  • «Role of science and education in sustainable development» (2020)
  • «Science of the 3rdmillennium: searches, problems, of development» (2020)
  • «Робота психолога в умовах глобальних змін» (2020)
  • «Головні метрики сучасної науки. Scopus ta Web of Science» (2020)
  • «Арт-терапія для себе та клієнтів» (2020)
  • «Дитяче консультування від А до Я» (2020)
  • «МАК-ЕКСПЕРТ. Ресурси і сили» (2020)
  • «ПСИ-ЕКСПЕРТ. Арт-терапія з дітьми та дорослими» (2020)
  • «Школа Толерантності з питань СОГІ» (2021)
  • «ПСИ-ЕКСПЕРТ. Проживаючи кризу» (2021)
  • «ПСИ-ЕКСПЕРТ. Проблеми сучасності» (2021)
  • «ПСИ-ЕКСПЕРТ. Кризи та залежності» (2021)
  • «Робота з ПТСР в умовах воєнного часу: від болю до відродження» (2022)
  • «Арт-терапія у роботі з ПТСР у дітей» (2022)
  • «Вистояти та перемогти» (2022)
  • «Психологічна підготовка та дії цивільного населення у воєнних умовах» (2022)
  • «Цифрові інструменти Google для освіти. Базовий рівень» (2023)
  • «Цифрові інструменти Google для освіти. Середній рівень» (2023)
  • «Пси-експерт. Випробування реальністю» (2023)
  • «Пси-експерт. Діти та батьки» (2023)
  • «PRO наукові послуги та комерціалізацію наукової діяльності: від ідеї до реалізації» (2023)
  • «Робота з горем та втратою» (2023)
  • «ПСИ-ЕКСПЕРТ. Антистрес» (2023)

 

Сфери наукових інтересів: мотивація до самовиховання дітей молодшого шкільного віку; арт-терапія в роботі з дітьми; особистісна ідентичність особистості; життєстійкість особистості та її підвищення в умовах кризи; формування професійної компетентності майбутніх психологів.

 

Наукові публікації:

 

2008

  1. Підготовка вчителя фізичної культури до формування культури здоров’я учнів / В.В. Чубенко // Зб. тез наук. доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ, 2008. – С. 188–190.

 

2009

  1. Формування гуманних якостей у молодших школярів як педагогічна проблема / В.В. Чубенко // Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. [«Здобуття, проблеми та перспективи педагогічної науки та практики в умовах інноваційної перебудови української національної освіти»]. – Умань, 2009. – С. 89–91.
  2. Гуманізація освіти: педагогічний аспект толерантності / В.В. Чубенко // Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. [«Толерантність міжособистісних відносин учнівської і студентської молоді»]. – Бердянськ, 2009. – С. 29–30.
  3. Розвиток творчого потенціалу молодших школярів у процесі навчально-виховної діяльності / В.В. Чубенко // Зб. тез наук. доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ, 2009. – С. 72–74.
  4. Особливості використання техніки бісероплетіння на уроках трудового навчання: технічної і художньої праці в початковій школі / В.В. Чубенко // Зб. тез наук. доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ, 2009. – С. 110–112.

 

2010

  1. Теоретико-методологічні проблеми когнітивної психології / В.В. Чубенко // Зб. тез наук. доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ, 2010. – С. 40–42.
  2. Формування творчої особистості молодшого школяра в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / В.В. Чубенко // Зб. тез наук. доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ, 2010. – С. 106–108.
  3. Бісероплетіння в контексті національного виховання та культури / В.В. Чубенко // Зб. тез наук. доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету. – Бердянськ, 2010. – С. 109–111.

 

2012

  1. Специфіка процесу самовиховання у молодших школярів / В.В. Федорик // Матер. Міжвуз. психолого-педагогічних Демиденківських читань [«Актуальні проблеми збереження психологічного здоров’я підростаючого покоління»], (Бердянськ, 23-24 квітня 2012 р.). – Бердянськ : БДПУ, 2012. – С. 118–120.
  2. Влияние родителей на процесс самовоспитания младших школьников / В.В. Федорик // Матер. ІІІ Междунар. науч.-практ. конф. [«Психология и педагогика в системе гуманитарного знания»], (Москва, 26-27 июня 2012 г.). – М. : Спецкнига, 2012. – С. 162–165.
  3. Проблема мотивації самовиховання у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці / В.В. Федорик // Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. [«Теоретичні дослідження в психології та педагогіці»], (Одеса, 28 липня 2012 р.). – Одеса : Південна фундація педагогіки, 2012. – С. 47–50.
  4. Теоретичне обґрунтування процесу самовиховання у психологічних дослідженнях / В.В. Федорик // Зб. тез наук. робіт Міжнар. наук.-практ. конф. [«Розвиток науки психології та педагогіки у сучасних умовах»], (Львів, 4 серпня 2012 р.). – Львів : Львівська педагогічна спільнота, 2012. – С. 38–40.
  5. Молодший школяр як суб’єкт соціалізації / В.В. Федорик // Зб. тез наук. робіт Міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка та психологія: наука, освіта, інновації»], (Львів, 14-15 грудня 2012 р.). – Львів : Львівська педагогічна спільнота, 2012. – С. 36–38.

 

2013

  1. Федорик В.В. Роль вольових якостей у розвитку самовиховання молодших школярів / В.В. Федорик // Матер. Міжнар. наук.-практ. конф. [«Проблеми та перспективи педагогіки і психології у сучасному суспільстві»], (Київ, 26 січня 2013 р.). – К. : Київська наукова організація педагогіки та психології, 2013. – С. 122–124.
  2. Федорик В.В. Формування адекватної самооцінки як запорука психологічного здоров’я молодших школярів / В.В. Федорик // Матер. Всеукр. психолого-педагогічних Демиденківських читань [«Актуальні проблеми збереження психологічного здоров’я підростаючого покоління»], (Бердянськ, 23-24 квітня 2013 р.). – Бердянськ : БДПУ, 2013. – С. 49–51.
  3. Федорик В.В. Роль ідеалу у розвитку самовиховання молодших школярів / В.В. Федорик // Зб. наук. робіт міжнар. наук.-практ. конф. [«Тенденції розвитку педагогіки та психології в ХХІ столітті»], (Одеса, 6-7 грудня 2013 р.). – Одеса : Південна фундація педагогіки, 2013. – С. 28–30.
  4. Федорик В.В. Дослідження психологічних особливостей особистості, що впливають на самовиховання молодших школярів / В.В. Федорик // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка. – К., 2013. – Том. 11. – Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. – Вип. 7. – Частина 2. – Ніжин. : ПП Лисенко М.М., 2013. – С. 452–462.
  5. Федорик В.В. Розуміння дорослими значення самовиховання молодших школярів / В.В. Федорик // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка. – К., 2013. – Т. 11. – Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. – Вип. 8. – Ч. 2. – С. 450–460.

 

2014

  1. Федорик В.В. Роль саморегуляції у самовихованні молодшого школяра / В.В. Федорик // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди» : Тематичний випуск [«Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання»]. – К. : Генозис, 2014. – Додаток 4 до Вип. 31, Т. І (9). – С. 277–285.
  2. Федорик В.В. Целеустремленность в младшем школьном возрасте как одно из решающих условий успешного самовоспитания / В.В. Федорик // В мире научных открытий (Социально-гуманитарные науки). – Красноярск. : Научно-инновационный центр, 2014. – № 3.3.(51). – С. 1626–1633.

 

2015

  1. Федорик В.В. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання / В.В. Федорик // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2015. – Том ІV. Психологія розвитку дошкільника. – Вип. 11. – С. 266–275.

 

2019

  1. Федорик В.В. Розвиток позитивних якостей дитини молодшого шкільного віку як важлива складова самовиховання. ІІІ Всеукр. науково-практична інтернет-конференція [«Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти»], (м. Бердянськ, 18 вересня 2019 р.). Бердянськ : БДПУ, 2019. С. 250–253.
  2. Федорик В.В. Розвиток самоповаги як детермінанта самовиховання молодших школярів. Зб. матер. Всеукр. науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю [«Навчання, виховання та розвиток у контексті життєвих перспектив особистості»], (м. Бердянськ, 25 квітня 2019 р.). Бердянськ: БДПУ, 2019. С. 153–157.

 

2020

  1. Федорик В.В. Особливості ставлення молодших школярів до моральних норм поведінки: порівняльний аналіз. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (22-23 квітня 2020 р.). Бердянськ. 2020. С. 128–129.
  2. Fedoryk V. Formation of motivation for self-education of the child in the context of the problem of sustainable development. The role of science in society sustainable development : monograph. Katowice : Publishing House of Katowice School of Technology. 2020. Part 2, 2.4. P. 129–135.

 

2021

  1. Федорик В.В. Комунікативні та організаторські здібності як важлива складова професій типу «людина-людина». Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (21-22 квітня 2021 року). Бердянськ. 2021. С. 122–125.
  2. Федорик В.В. Формування впевненості в собі у молодшому шкільному віці як запорука успішного саморозвитку. Трансформація життєвих перспектив особистості : колективна монографія / за заг. ред. Горецької О.В. Х. : Видавництво Іванченка І.С., 2021. Розділ І, 1.3. С. 49–64.
  3. Федорик В.В. Толерантність до невизначеності як чинник формування життєвої перспективи здобувачів освіти. Траєкторія розвитку життєвих перспектив особистості в умовах сучасного освітнього простору : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (30 листопада 2021 року). Бердянськ. 2021. С. 158–161.

 

2022

  1. Федорик В.В., Черезова І.О. Психологічні аспекти формування професійного іміджу сучасного вчителя. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. Вип. 1. Бердянськ : БДПУ, 2022. С. 416–427.
  2. Федорик В.В. Рівень життєстійкості здобувачів вищої освіти в період війни. Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (15 листопада 2022 року). Бердянськ. 2022. С. 96–99.
  3. Федорик В.В. Роль емоційного інтелекту у професійній підготовці майбутніх вчителів Нової української школи. Нова українська школа: результати та перспективи : збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (18 листопада 2022 року). Маріуполь : МДУ. 2022. С. 210–211.
  4. Федорик В.В. Саморегуляція поведінки здобувачів вищої освіти в умовах війни як важлива складова життєвої компетентності. Формування життєвої компетентності особистості в освітньому, психологічному, соціокультурному вимірах : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (30 листопада 2022 року). Бердянськ. 2022. С. 75–78.

 

2023

  1. Viktoriia Fedoryk, Viktoriia Nadon, Karyna Fomenko, Nataliia Diomidova, Marat Kuznietsov, Mariia Tatiievska. Hubristic Motivation as a Self-Regulation Factor in Primary School in the Context of Neuropsychological Research. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience journal. Vol. 14. Issue 1. 2023. Р. 231–242.
  2. Fedoryk V., Shumilova I., Cherezova I., Horetska O., Serdiuk N. The procedure for the integral assessment of the university students’ competence: the possibilities and potential of experimental methods. Ad alta: journal of interdisciplinary research. Vol. 13. Issue 2. 2023. Р. 57–62.
  3. Федорик В.В., Гужанова Т.С., Кушнір Л.О., Ортікова Н.В., Кононенко О.І. Професійна компетентність як показник психологічної готовності студента до професійної діяльності. Перспективи та інновації науки. Серія : Психологія. К. №8(26). 2023. С. 418–429.
  4. Федорик В.В. Психологічне проєктування життєвої компетентності сучасної студентської молоді. Наукові перспективи. Серія : Психологія. К. №4(34). 2023. С. 568–577.
  5. Федорик В.В., Гоян І.М., Дворніченко Л.Л., Андросович К.А., Поплавська Є.В. Проблематика професійної свідомості у психології. Наукові перспективи. Серія : Психологія. К. №8(38). 2023. С. 631–643.
  6. Федорик В.В. Проблема хронічної втоми в учасників освітнього процесу ЗВО. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20-21 квітня 2023 року). Бердянськ. : БДПУ. 2023. С. 243–245.
  7. Федорик В.В. Вплив особистісних особливостей здобувачів вищої освіти на здатність до ефективного подолання стресу. Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (15 листопада 2023 р.). Бердянськ. : БДПУ. 2023. С. 59–63.