Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net
0612891206
+380960007749

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 55А

Зовнішні стейкхолдери

Стейкхолдери ОП СО(музичне мистецтво та англійська мова)

 

Рецензія Міщенко М.

Рецензія Саютіна В.М.

Рецензія Білай Ю.В.

Рецензія Вербицька О.І.

Рецензія Балабан О.К.

 

Балабан Олег Костянтинович, директор центру дитячо-юнацької творчості імені Є.М. Руднєвої.

 

E-mail: bcdut@ukr.net

Телефон: 0661081664

Міщенко Максим Вікторович, директор Бердянської загальноосвітньої школи    І-ІІІ ступенів № 11 Бердянської міської ради Запорізької області.

E-mail: berdschool11@ukr.net
Сайт: berdschool11.at.ua
Телефон директор/секретар: (06153) 2-30-42

Телефон:  0997722015

Білай Юрій Вікторович, директор Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Бердянської міської ради Запорізької області.

Е-mail:   brd-school7@ukr.net

Сайт:    http://brd-school7.ucoz.ua/

Телефон директор/секретар:

(06153) 78-2-70

Телефон: 0667439754

Саютіна Віта Миколаївна, директор Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 5 Бердянської міської ради Запорізької області.

Е-mail:   school_5_berd@ukr.net

Сайт:    http://school-5.ucoz.ua

Телефон директор / секретар:

( 06153) 2-23-21

Телефон: 0667803507

Вербицька Олена Іванівна, директор Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 13 Бердянської міської ради Запорізької області.

Е-mail:   berdschool13@ukr.net

Сайт:    http://berdiansk-zosh13.zp.sch.in.ua

Телефон директор/секретар:

(06153) 7-84-60

Телефон: 0669339280

 


 

Зустріч зі стейкхолдерами: обговорення освітньої програми

Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)

 

Наприкінці червня на платформі Zoom відбувся круглий стіл за участю робочої групи освітньої програми Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова) і стейкхолдерів. На зустріч завітали: ШОСТАК Олена Євгеніївна – випускниця 2004 року, заступниця директора, вчителька музичного мистецтва/мистецтва ЗЗСО №11 м. Бердянська; ДМИТРЕНКО Олена Миколаївна – вчителька англійської мови ЗЗСО №13 м. Бердянська http://school13abcteacher.blogspot.com/ ; КОСТЄВИЧ Олена Олександрівна – випускниця 2019 року, вчителька музичного мистецтва/мистецтва ЗЗСО №52 м. Маріуполя; КУЗЬМЕНКО Єлизавета – випускниця 2019 року, вчителька музичного мистецтва/мистецтва/англійської мови ЗЗСО №2 м. Бердянська; ШОКЕРА Вікторія  – студентка 4 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) БДПУ; ЛУК’ЯНЧИКОВ Максим Ігорович – директор дитячої музичної школи Бердянської міської ради Запорізької області; СЕМЕНЕНКО Олександр Сергійович – директор міського палацу культури імені Т. Г. Шевченка м. Бердянська.

Слід зазначити, що на кафедрі теорії та методики навчання мистецьких дисциплін http://surl.li/imuw співпраця із професіоналами-практиками, експертами та представниками роботодавців проводиться систематично, вона реалізується через участь всіх зацікавлених сторін на етапах реалізації освітньої траєкторії:

  • ознайомлення, обговорення, внесення пропозицій при розробці освітньої програми Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова);
  • залучення зовнішніх стейкхолдерів до проведення аудиторних занять, майстер-класів;
  • проведення всіх видів практик у ЗЗСО, що є потенційними для працевлаштування здобувачів вищої освіти;
  • залучення роботодавців до написання курсових робіт зі здобувачами вищої освіти в якості наукових консультантів;
  • участь стейкхолдерів в оцінюванні якості знань здобувачів вищої освіти при проведенні підсумкової атестації;
  • участь роботодавців у науково-методичних семінарах, конференціях, що проводяться на базі кафедри, факультету, університету;
  • публікаціях тез, статей спільно з науково-педагогічними працівниками кафедри і здобувачами вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво).

Під час зустрічі було розглянуто і обговорено широке коло питань, що стосуються переліку та змісту освітніх компонентів ОП Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова), фахових компетентностей, програмних результатів навчання, практичної підготовки здобувачів, конкурентноспроможності  випускників спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) на ринку праці. Зокрема, більшість стейкхолдерів наголосила на тому, що в умовах дистанційного та змішаного навчання в ЗЗСО слід оновити зміст дисципліни «Сучасні інформаційні технології», адже вчитель музичного мистецтва має бути здатний працювати на Інтернет-платформах (Zoom, Classroom, Google Meet); створювати блог, сайт, наповнювати його власним контентом (майстер-класи, відеоматеріали та ін); записувати та редагувати відео; використовувати різні музичні програми, сайти, нотні редактори тощо. Також стейколдерами було запропоновано збільшити кількість кредитів освітнього компонента «Теорія і методика музичного мистецтва/мистецтва) за рахунок інших дисциплін. Велику увагу було приділено блоку дисциплін вільного вибору. Гарант ОП  Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова) Віра БУРНАЗОВА http://surl.li/imut  зазначила, що ці дисципліни обираються  здобувачами вищої освіти процедурно. Студенти з грудня мають можливість ознайомитися з переліком дисциплін вільного вибору на наступний навчальний рік, який на сьогодні включає більше 400, на сайті Бердянського державного педагогічного університету http://surl.li/imus  у вільному доступі. У березні всі здобувачі проходять анкетування, за результатами якого, обрані ними дисципліни включаються в робочий навчальний план, що затверджується вченою радою БДПУ на наступний навчальний рік.

Професіоналам-практикам, експертам та представникам роботодавців, залучених до процесу періодичного перегляду освітньої програми Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова) та інших процедур забезпечення її якості як партнерів з метою отримання зауважень, пропозицій та вчасного реагування на виявлені недоліки в освітній програмі та/або освітній діяльності з її реалізації було запропоновано відповісти на питання анкети,  зокрема «Чи задоволені Ви рівнем компетентності випускників ОП Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова)?», «Чи враховані попередні пропозиції стейкхолдерів при формулюванні цілей та програмних результатів навчання?», «Які освітні компоненти слід додати до ОП?» http://surl.li/imur та ін.

Наприкінці зустрічі присутні висловили підтримку розвитку ОП Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова) та готовність до подальшої співпраці. Зустріч пройшла цікаво, плідно та стала корисною як для робочої групи освітньої програми, так і для стейкхолдерів. Зібрана інформація під час обговорення (відгуки, пропозиції від учасників) слугуватимуть основою для удосконалення змісту та якості підготовки здобувачів вищої освіти ОП Середня освіта (музичне мистецтво та англійська мова).

 

 

За матеріалами кафедри