Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net
0612891206
+380960007749

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66

Григор’єва Вікторія Вікторівна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики навчання мистецьких дисциплін

Грамота МОН України (2012)
Почесна грамота управління освіти і науки Запорізької облдержадміністрації (2006)
Наукометрика

Google Scholar

ygBZAXQAAAAJ

Researcher iD

F-3448-2019

Scopus iD

ResearchGate iD

Victoria Grigoryeva

Біографія

Народилася 25 серпня 1971 р. у місті Запоріжжі.

У 1995 році закінчила факультет дошкільного виховання Бердянського державного педагогічного інституту імені П. Д. Осипенко за спеціальністю «Дошкільне виховання. Музика». У Бердянському державному педагогічному університеті працює з 1993 року.

У 2010 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Методичні засади формування творчого мислення учнів початкової школи в процесі мистецької діяльності» у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова зі спеціальності 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання» (науковий керівник – С. С. Горбенко, доктор педагогічних наук, професор НПУ імені М. П. Драгоманова) й отримала диплом кандидата педагогічних наук.

З 2010 р. – доцент кафедри музичного виховання БДПУ.

Коло наукових інтересів – інтегроване викладання мистецтва в загальноосвітніх школах України; вокально-хорове виховання студентської молоді та розвиток їх диригентської компетентності; формування професійної суб’єктності майбутніх учителів музики. Автор близько 50 наукових статей, методичних рекомендацій. У 2011 р. видала одноосібну монографію «Методичні засади формування творчого мислення учнів початкової школи у процесі мистецької діяльності». Є автором 3-х навчальних посібників, у т.ч. з Грифом МОН; співавтором трьох колективних монографій. Працює над докторським дослідженням на тему: «Теоретичні і методичні основи формування професійної суб’єктності майбутніх учителів музичного мистецтва» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

Нагороджена Грамотою обласного Управління освіти і науки, Почесною Грамотою Міністерства освіти і науки, а у 2017 році  нагрудним знаком МОН України «Відмінник освіти».

 

 

Наукові публікації

2012

  1. Григор’єва В.В. «Хорове диригування» (методичні рекомендації до самостійної роботи) / Вікторія Вікторівна Григор’єва. Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2012. 120 с.
  2. Григор’єва В.В., Омельченко А.І. «Анотація на хоровий твір: зміст, структура та рекомендації щодо написання» / Вікторія Вікторівна Григор’єва, Анетта Іванівна Омельченко. Бердянськ : БДПУ, 2012. 120 с.
  3. Григор’єва В.В. Передумови розвитку неформальної мистецької освіти наприкінці ХХ століття/ В.В. Григор’єва // Неформальна мистецька освіта в системі підготовки майбутнього вчителя / Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (25 – 26 травня 2012 р.). – Полтава : ПНПУ, 2012. – С. 44-55.
  1. Григор’єва В.В. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи з розвитку дитячого співацького голосу / В.В. Григор’єва // Естетичні та етичні засади саморозвитку педагогічної майстерності викладачів спеціалізованих мистецьких навчальних закладів художньо-­естетичного профілю / Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (19 – 20 квітня 2012 р.). – Опішне, 2012. – С. 98-109.

 

2013

  1. Григор’єва В. В. Формування артистизму підлітків в умовах хорового виконавства / В. В. Григор’єва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти», 25-27 квітня 2013 р. – Вип. 14. (19). – К. : НПУ, 2013. – С. 171–175.
  2. Григор’єва В.В. Готовність майбутнього вчителя музики до виконавської диригентсько-хорової діяльності / В.В. Григор’єва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (Педагогічні науки) –  № 10(269). – Луганськ : Видавництво Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2013. – С. 151-156.
  3. Григор’єва В.В. Формування оригінальності мислення учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» / В.В. Григор’єва //  Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців мистецької освіти  / Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (19 – 20 вересня 2013 р.). – Бердянськ : ПП Ткачук В.В., 2013. – С. 51-58.

 

2014

  1. Григор’єва В.В. Урок музики в загальноосвітній школі в контексті ціннісних орієнтацій сучасної освіти / В. В. Григор’єва // Збірник тез Всеукраїнської науково-методичної конференції-семінару «Мистецька освіта в Україні : проблеми теорії і практики». 27-28 лютого 2014 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014.– 166 с. / С. 103-105.
  2. Григор’єва В.В. Передумови інноваційного розвитку вищої музично-педагогічної освіти в Україні / В. В. Григор’єва // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (4-5 березня 2014 року, м. Суми). Том 1. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – 316 с. /С. 139-142.
  3. Григорьева В.В. Технология интегрированного обучения искусству в общеобразовательных школах Украины / В. В. Григорьева // Реализация современных педагогических технологий в системе образования: сборник материалов Международной научно-практической конференции (Российская Федерация, Архангельск, ГБОУ СПО Архангельской области «АИПК», 14 марта 2014 года) / под ред. С.А. Герасимова, Н.Н. Скоробогатовой, И.З. Сковородкиной, В.П. Аксеновой; пер. с рус. и англ. яз. В.Л. Подольская; М-во образования и науки Арханг. обл., ГБОУ СПО Арханг. обл. «АИПК»; М-во образования и науки РФ, ФГАОУ ВПО «САФУ имени М.В. Ломоносова». – Архангельск: КИРА, 2014. – 642 с. / С.177-182.
  4. Засоби діагностики навчальних досягнень студентів напряму підготовки 6.020204 Музичне мистецтво / За. ред. канд. пед. наук, доц. І.В. Дубінець. – Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2014. – С. 169 – 176.
  5. Збірник навчальних програм професійно-орієнтованих дисциплін напряму підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво» / Хоровий клас, Хорове диригування. – Бердянськ : Видавець Ткачук О.В., 2014. – 400 с. / С. 70 – 127; 262 – 292.
  6. Григор’єва В. В. Теорія та методика роботи з дитячим хоровим колективом : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів (за кредитно-трансферною системою) / Вікторія Вікторівна Григор’єва. – Бердянськ, Видавництво ЧП Ткачук О.В., 2014. – 130 с. (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист № 1/11-7502 від 20.05.2014 р.)
  7. Григор’єва В. В. Психолого-педагогічні засади суб’єктності майбутнього педагога та її розвиток у період навчання у вищому навчальному закладі / В.В. Григор’єва // Сучасний соціокультурний простір 2014: збірник матеріалів XI Міжнародної наукової інтернет-конференції 17-19 вересня 2014 року. – Київ : ТОВ «ТК Меганом», 2014. – 116 с. / С.45-57.
  8. Григор’єва В.В. Змістові та структурні характеристики художньо-педагогічної культури майбутнього вчителя музики / В.В. Григор’єва // Розвиток художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін : монографія / за ред. О.М. Отич, С.О. Соломаха, І.В. Дубінець. – Бердянськ : ФО-П Ткачук О.В., 2014. – 252 с. / С. 98-107.
  9. Григор’єва В.В., Омельченко А.І. Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців мистецької освіти / В.В. Григор’єва, А.І. Омельченко / / Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава: [б. в.], 2014. – Вип.6. – С. 181-186.

 

2015

  1. Григор’єва В.В., Омельченко А.І. Хорове диригування: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В.В. Григор’єва, А.І. Омельченко. – Бердянськ : Видавець БДПУ, 2015. – 218 с.
  2. Григор’єва В.В. Специфіка становлення суб’єктності студентів – майбутніх вчителів музичного мистецтва у вищому навчальному закладі / В.В. Григор’єва // / Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава: [б. в.], 2015. – Вип.6. – С. 28-39.
  3. Розвиток творчого мислення учнів початкової школи на уроках мистецтва в загальноосвітній школі / В.В. Григор’єва // Мистецтвота освіта : наук.-метод. журн. / Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України, Київська дитяча академія мистецтв ; гол. ред. Л. Масол. – К. : Педагогічна думка. – 2015 – №3. – С. 16-19.
  4. Григор’єва В.В. Педагогічні засади формування професійної суб’єктності майбутніх педагогів мистецтва / В.В. Григор’єва  // Zbiór raportów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Aktualne naukowe problemy. Rozpatrzenie, decyzja, praktyka” (29.06.2015 – 30.06.2015 ) – Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2015. – 118 str. – S. 75-78.
  5. Григор’єва В.В. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНА СУБ’ЄКТНОСТІ ЯК КАТЕГОРІЇ СУЧАСНОЇ НАУКИ / В.В. Григор’єва // Матеріали ХІ Міжнародній науковій інтернет-конференції “ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ НАУКИ І ОСВІТИ” (14-16 липня 2015 року). – Київ: ТОВ «ТК Меганом». – С. 73-80.

 

2016

  1. Григор’єва В.В. Специфіка професійної мотивації навчальної діяльності студента-музиканта / В.В. Григор’єва  // Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej ” Pedagogika. Osiągnięcia naukowe, rozwój, propozycje” (29.09.2016 – 30.09.2016) – Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. – 100 str. – S. 72-76.
  2. Григор’єва В.В. Суб’єктність у професійному становленні студентів-музикантів / В.В. Григор’єва  //  International research and practice conference “Theoretical and applied researches in the field of pedagogy, psychology and social sciences” (28.12.2016 – 29.12.2016.) – Kherson–Kielce: Wydawca: Publishing House “Helvetica”, 2016. – 212 str. – S. 55-59.
  3. Григор’єва В.В. Психологічні засади суб’єктної професіоналізації майбутнього вчителя музичного мистецтва / В.В. Григор’єва  //  Науково-методична збірка «Теоретичні та методичні засади розвитку мистецької освіти в контексті європейської інтеграції» Житомирського державного університету імені Івана Франка. – Видавництво ЖДУ ім. І. Франка. – 2016. – С. 95-100.

 

2017

  1. Григор’єва В.В. Переддипломна практика магістрів : методичні рекомендації для студентів вищих навчальних закладів (за кредитно-трансферною системою) / Вікторія Григор’єва. – Бердянськ, 2017. – 21 с.
  2. Григор’єва В.В. Методи та прийоми організації творчої діяльності учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» / В. В. Григор’єва // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип.2. – Бердянськ : БДПУ, 2017. – 336 с. / C.52-59.
  3. Григор’єва В.В. Ціннісні орієнтації сучасної студентської молоді / Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 31 березня – 1 квітня 2017 року. – К. : ГО Київська наукова організація педагогіки та психології, 2017. – С.42-
  4. Григор’єва В.В Основні фактори та умови формування суб’єктності студентів-першокурсників / Соціально-економічні  та  гуманітарні  аспекти  світових  інноваційних трансформацій : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 26-28 квітня 2017 р. Ч.1 – К. : Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2017 – 2 електрон. опт. диск [Електронний ресурс]. – 311 с. / С. 231-236.
  5. Григор’єва В.В. Методи та прийоми організації творчої діяльності учнів початкової школи на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» / В. В. Григор’єва // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції 17-19 вересня 2017 року. – Київ : ТОВ «ТК Меганом», 2017.
  6. Григор’єва В.В. Суб’єктні характеристики студентів-музикантів педагогічного ВНЗ / В.В. Григор’єва // Zbiór artykułów naukowych Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej organizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych «Obiecujące osiągnięcia naukowe Pedagogika» (30.09.2017) – Warszawa, 2017. – 60 str.
  7. Григор’єва В.В. Історіогенез формування категорії «самоактуалізація» у психолого-педагогічному аспекті // В. В. Григор’єва / Актуальні прикладні та практичні проблеми психолого-педагогічної науки : Збірник наукових робіт ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Бердянськ, Україна, 29-30 листопада 2017 року). – Бердянськ: ГО «Південно-східна українська асоціація практичних психологів та арт-терапевтів», 2017. – 178 с. / С. 15-19.
  8. Григор’єва В.В. Практико-орієнтована підготовка магістрів-музикантів в умовах ВНЗ / Міжнародна науково-практична конференція «Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування» 22-23 грудня 2017 р. – Львів.: Львівська педагогічна спільнота. – С. 34-39.

 

2018

  1. Григор’єва В.В. Формування субєктності старшокласників як основа професійного самовизначення // В. В. Григор’єва / Актуальні питання сучасної науки: ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, Дніпро, 30 січня 2018 р. – Ч. 2. – Дніпро: НБК, 2018. – 112 с.
  2. Григор’єва В.В. Технологія професійного розвитку майбутніх вчителів мистецтва / В.В. Григор’єва // Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: збірник матеріалів ІІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції 27 квітня 2018 р. м. Київ ⁄ редкол.: В.В.Сидоренко, М.І.Скрипник, Я.Л.Швень. К.: ЦІППО, 2018. 427 с.
  3. Anetta Omelchenko, Victoriya Grigoryeva. Integration in Education as a Factor оf Polyartistic Upbringing of the Individual / The British Journal for the Philosophy of Science, Issue 4 (2), (December), Volume 69. Oxford University Press, 2018. – Pages 1300 – 1439. – р. 1427-1437. (Web of Science).
  4. Григор’єва В.В. ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО ВИКОНАВСЬКОЇ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ/ В. В. Григор’єва // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти: збірник матеріалів  ІІ Всеукраїнської інтернет-конференції з міжнародною участю 14 вересня 2018 року. – Київ : ТОВ «ТК Меганом», 2018.
  5. Музична психологія: навч. посіб. [для підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти (магістерського) вищ. пед. навч. закладів спеціальності 014 Середня освіта, предметна спеціалізація 014.13 Музичне мистецтво] / Вікторія Вікторівна Григор’єва. – Мелітополь : Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2018. – 192 с.
  6. Григор’єва В.В., Омельченко А.І. Виробнича практика магістрів зі спеціалізації : методичні рекомендації для студентів вищих навчальних закладів (за кредитно-трансферною системою) / Вікторія Григор’єва, Анетта Омельченко. – Бердянськ, 2018. – 34 с.
  7. Григор’єва В.В. Учбово-професійна суб’єктність студента ЗВО як психологічний феномен / Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред.: М. Т. Мартинюк]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 2, Ч. 2. – 384 с.
  8. Григор’єва В.В. Здоров’язберігаючі технології навчання співу дітей молодшого шкільного віку // ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Еколого-валеологічне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасному освітньому просторі», 28-30 березня 2018 року. – Суми.: СумДПУ, 2018.

 

2019

  1. Grigoryeva, V., Omelchenko, A., Sokolova, О., & Vientseva, N. (2019). Methodological Principles of Poly-Artistic Education of a Person in the Integrated Education System. Journal of History Culture and Art Research, 8(1), 128-135.    DOI: http://dx.doi.org/10.7596/taksad.v8i1.1897
  2. Omelchenko, A., Grigoryeva, V. (2019) Methodological Principles of Poly-Artistic Education of a Person in the Integrated Education System. The Potential of Modern Science, volume 3, London, 70-80.
  3. Григор’єва В.В. Становлення суб’єктності майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти. Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецьких дисциплін як фактор їх професійної самореалізації : колективна монографія / Мартиненко О. В. та ін. ; за ред. А. І. Омельченко. Мелітополь : Видавець ПП Скребейко П. В., 2019. 361 с. С 99-108

 

2020

  1.  Григор’єва В.В., Капустіна Д.Г., Рогачева А.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ПОВТОРЕННЯ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ У ВИКОНАВСЬКІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ // Topical issues of the development of modern science. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Publishing House “ACCENT”. Sofia, Bulgaria. 2020. Pp. 375-381. URL: http://sci-conf.com.ua.
  2.  Григор’єва В.В., Овчарова К.Ю. ФОРМУВАННЯ РУХОВИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-МУЗИКАНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДИРИГУВАННЮ // Topical issues of the development of modern science. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Publishing House “ACCENT”. Sofia, Bulgaria. 2020. Pp. 381-385. URL: http://sci-conf.com.ua.
  3.  Григор’єва В.В., Полякова С.В. СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ КООРДИНАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-МУЗИКАНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДИРИГУВАННЮ // Інноваційні досягнення науки та освіти: ХХV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція: тези доповідей, Херсон, 15 січня 2020 р. – Ч. 3. – Дніпро: ГО «НОК», 2020 – 58 с. / С. 12-16.
  4.  Григор’єва В.В., Гончарова К.В. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА У КЛАСІ ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ // Science, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kharkiv, Ukraine. 2020. Pp. 198-202. URL: http://sci-conf.com.ua.
  5.  Григор’єва В.В. Методи розвитку невербальних засобів комунікації студента-хормейстера у класі диригування / Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип.1. – Бердянськ : БДПУ, 2020. –  С. 233-241.

 

2021

  1. Григор’єва В. В., Омельченко А.І. Хорове диригування: навчальний посібник для студентів закладів вищої освіти / Вікторія Вікторівна Григор’єва, Анетта Іванівна Омельченко. – Бердянськ: Видавець БДПУ, 2021. – 224 с.
  2. Григор’єва В.В Зміст диригентсько-хорової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у системі професійного навчання / Мистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., (3–4 червня 2021 р., м. Бердянськ) / [упоряд. М. М. Погребняк]. Полтава : Сімон, 2021. 219 с.
  3. Grigoryeva Victoria, Omelchenko Anetta ARTISTIC AND AESTHETIC WORLDVIEW OF FUTURE MUSIC TEACHERS: THE STRUCTURE OF THE PHENOMENON / Innovative Ansätze zur persönlichen Entwicklung und Verbesserung der Gesundheit. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 4. Teil 10. 2021. / Chapter S. 122-129 (колективна монографія, видана за кордоном)
  4. Григор’єва В.В. Формування виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва в хоровому класі / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Мистецька освіта в інформаційному суспільстві», 20-21 травня 2021 року. Полтава: ПНПУ ім. В.Г. Короленка. С.94-98.
  5. Григор’єва В.В. Зміст диригентсько-хорової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у педагогічних закладах вищої освіти / Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип.3. – Бердянськ : БДПУ, 2021. – С. 233-241. (фаховий збірник)
  6. Григор’єва В.В., Чернявська В.Ф. Використання мультимедійних можливостей комп’ютера у процесі навчання диригуванню студентів педагогічних закладів вищої освіти // Topical issues of modern science, society and education. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kharkiv, Ukraine. 2021. Pp. 432-436. URL: http://sci-conf.com.ua.
  7. Григор’єва В.В., Чернявська В.Ф. Зміст та структура творчого мислення молодших школярів у контексті мистецької діяльності / Підготовка майбутніх педагогів у контексті впровадження Концепції Нової української школи : матер. V Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 вересня 2021 р., Бердянський державний педагогічний університет) /за ред. проф. Л.Коваль, А.Крамаренко, доц. О. Попової та ін. Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021. 220 с. / С.175-178.
  8. Григор’єва В.В., Грановська О.В. Особистість Миколи Леонтовича в контексті взаємозв’язку особистісно-орієнтованої освіти та народної педагогіки / Сучасний науковий потенціал : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (24 вересня 2021 року) : збірник тез. – Бердянськ : БДПУ, 2021. – 43 с./ С.17-20.

 

2022

  1. Григор’єва В.В. Формування дистанційноосвітньої компетентності студентів-музикантів у педагогічних закладах вищої освіти] / Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. Вип. 1. Бердянськ : БДПУ, 2022. 491 с. / С. 85-90. (фахове видання України (категорія “Б”).
  2. Григор’єва В.В. Психологічне забезпечення професійної підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва під час навчання у магістратурі (на прикладі дисципліни «Музична психологія»)Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. Вип. 2. Бердянськ : БДПУ, 2022. 494 с. / С. 74-81.
  3. Григор’єва В.В. Потенціал музикотерапії у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів мистецтва / VІ Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності». Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. 11-12 жовтня 2022 р.
  4. Григор’єва В.В. Удосконалення хормейстерської підготовки педагога-музиканта на основі рефлексивної діяльності // Modern research in world science. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf.com.ua». Lviv, Ukraine. 2022. Pp. 21-27.
  5. Григор’єва В.В., Очеретенко П. Арт-терапія як метод практичної психології та напрямок сучасної психотерапії. XXXI Міжнародна наукова конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених «Наука і вища освіта», м. Запоріжжя 09 листопада 2022 р., Класичний приватний університет.
  6. Григор’єва В.В., Очеретенко П. Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках музичного мистецтва в початковій школі. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики», м. Бердянськ, 15 листопада 2022 р. С.126-130.
  7. Григор’єва В.В., Очеретенко П. Використання методу інтермодальних асоціацій у професійній підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва. Мистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (17-18 листопада 2022 р., м. Бердянськ) / [упоряд. М.М. Погребняк]. Полтава : Сімон, 2022. С. 152-155.
  8. Григор’єва В.В., Дядюн В. Арт-терапевтичний супровід молодших школярів в умовах інклюзивного навчання. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування життєвої компетентності особистості в освітньому, психологічному, соціокультурному вимірах», 30 листопада 2022 р., м. Бердянськ, Україна.
  9. Григор’єва В.В. Роль аксіологічного компоненту у формуванні музично-педагогічної культури майбутнього педагога-музиканта. Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХХ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької / [наук. ред.: Г.І. Сотська, М.П. Вовк]. К.: Талком, 2022.
  10. Григор’єва В.В. Зміст диригентсько-хорової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у педагогічних закладах вищої освіти / Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип. 1. – Бердянськ : БДПУ, 2022. – 491 с. / С. 85-91.

 

2023

  1. Раkhomova T., Hryhorieva, V., Omelchenko , A., Kalenyk, M., & Semak , L. (2023). The formation of digital competence by means of information and communication technologies among students of higher education. Revista Eduweb, 17(2), 78–88. (0,4 д.а.)
  2. Liudmyla Hrytsak, Nataliia Hrytsak, Nataliia Mishchuk, Halyna Zhyrska, Viktoriia Hryhorieva (2023) Blended learning – a new educational paradigm. Ad alta: journal of interdisciplinary research, 13/02/xxxvi. (volume 13, issue 2, special issue xxxvi.), 34-40. (0,4 д.а.)
  3. Григор’єва В.В. Техніка диригування як важливий елемент диригентсько-хорової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва: методичний аспект. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. Вип. 2. 2023. 444 с. / С.329-336. (0,3 д.а.)
  4. Григор’єва В.В. Роль аксіологічного компоненту у формуванні музично-педагогічної культури майбутнього педагога-музиканта / Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: зб. матеріалів ХХ Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької / [наук. ред.: Г.І. Сотська, М.П. Вовк]. Вип. 6 (18). Чернівці: Букрек, 2023. – 180 с. (0,1 д.а.)
  5. Григор’єва В.В., Григор’єв І.Ю. Використання методу рольової гри на уроках англійської мови у початковій школі / Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20-21 квітня 2023 року) : збірник тез. Бердянськ : БДПУ, 2023. 387 с. / С.107-110. (0,1 д.а.)
  6. Григор’єва В.В., Зайченко О.П. Формування естетичної культури студента-музиканта засобами дисциплін музично-теоретичного циклу / Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20-21 квітня 2023 року) : збірник тез. Бердянськ : БДПУ, 2023. 387 с. / С.148-150. (0,1 д.а.)
  7. Григор’єва В.В., Очеретенко П.В. Оволодіння культурою вокального виконавства у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва / Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (20-21 квітня 2023 року) : збірник тез. Бердянськ : БДПУ, 2023. – 387 с. / С.198-201. (0,1 д.а)
  8. Григор’єва В.В., Григор’єв І.Ю. Художні засоби прозових повістей тараса Шевченка / Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Бердянськ, 18 травня 2023 р.) [Електронний ресурс] / упоряд.: Герасименко Ю.А., Шиманович І.В. Бердянськ: БДПУ, 2023. 133 с. / С. 94-99.
  9. Григор’єва В.В., Григор’єв І.Ю. Аналіз компонентів здорового способу життя сучасної людини // VІ Міжнародна науково-практична онлайн конференція «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ВПЛИВУ ДОВКІЛЛЯ, ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ» (28-29 вересня 2023 року) : збірник тез. Бердянськ : БДПУ, 2023. 387 с.. / С. 198-201.
  10. Григор’єва В.В., Рєзнік І. Використання музично-комп’ютерних технологій у сучасній мистецькій освіті / Цифрові технології у професійній діяльності. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Бердянськ: БДПУ, 2023. 164 с. / С. 27-32. (0,1 д.а.)
  11. Григор’єва В.В., Маслянка О.П. Методи та прийоми роботи над технікою диригування майбутніх учителів музичного мистецтва у закладах вищої освіти / Мистецтво та мистецька освіта в сучасному соціокультурному просторі : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (відкрита для іноземних учасників) (21-22 червня 2023 р., м. Запоріжжя) / [упоряд. В. В. Григор’єва]. Запоріжжя : БДПУ, 2023. 198 с./ С. 131-136. (0,1 д.а.)
  12. Григор’єва В.В., Очеретенко П.В. Роль музично-комп’ютерних технологій у процесі музичного навчання осіб із порушеннями зору / Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції: збірник наукових праць; укладач Петровська К. В. 2023. 361 с. / С. 75-80.
  13. Григор’єва В.В., Маслянка О.П. Використання музичного мистецтва у навчанні молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції: збірник наукових праць; укладач Петровська К. В. 2023. 361 с. / С.52-57.
  14. Григор’єва В.В., Григор’єв І.Ю. Проблема навчання іноземної мови молодших школярів із порушеннями зору / Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції: збірник наукових праць; укладач Петровська К. В. 2023. 361 с. / С.9-15.