Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net
0612891206
+380960007749

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 55А

016 Спеціальна освіта

016.01 Спеціальна освіта (Логопедія) – для тих, хто прагне працювати з людьми з особливими освітніми потребами та адаптувати їх життя.

 

БАКАЛАВР

 

ОПП «Логопедія. Спеціальна психологія» (денна / заочна)

 

Переваги програми:

  • актуальна, сучасна та практико-орієнтована міждисциплінарна програма, що забезпечує підготовку затребуваного фахівця, збільшує можливості для подальшого працевлаштування, забезпечує широкий діапазон діяльності з особами різного віку в системі загальної, спеціальної та інклюзивної освіти;
  • навчання спрямоване на підготовку конкурентоздатного фахівця, здатного до надання високопрофесійних пcихолого-педагогічних, логопедичних, діагностичних, консультативних та корекцiйно-розвиткових поcлуг, реалізації психолого-педагогічного супроводу осіб із особливими освітніми потребами та розв’язання актуальних проблем сучасної логопедії та спеціальної психології в умовах воєнного стану; фахівці, які є затребуваними в Україні та багатьох країнах світу;
  • навчання передбачає організацію та проведення спільних заходів із професіоналами-практиками, експертами галузі, представниками з числа потенційних роботодавців та визнає результати навчання, здобуті шляхом неформальної освіти;
  • відкриває широкі можливості для професійного та особистісного зростання й самовдосконалення, розвитку м’яких навичок шляхом участі у міжнародних та національних студентських обмінах/стажуваннях (академічній мобільності), наукової та грантово-проєктної діяльності, роботи в навчально-логопедичній лабораторії, участі в системі студентського самоврядування, волонтерському русі, університетських та міських заходах, фестивалях, тренінгах тощо;
  • можливість навчання на бюджеті та фінансова підтримка талановитих та завзятих здобувачів вищої освіти;
  • якісна реалізація дистанційного навчання на освітньо-професійній програмі з використанням сучасних та зручних технічних та комп’ютерних засобів.

Посади, які може займати фахівець: вчитель-дефектолог, вчитель-логопед закладів дошкільної та загальної середньої освіти, інклюзивно-ресурсних та навчально-реабілітаційних центрів, центрів розвитку дитини, медичних закладів; фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру; асистент вчителя-дефектолога, асистент вчителя-логопеда, спеціальний (практичний) психолог закладів дошкільної та загальної середньої освіти, інклюзивно-ресурсних та навчально-реабілітаційних центрів.

 

Переваги професії логопеда:

  • одна з найактуальніших професій (дитячий садок, школа, різноманітні центри розвитку дитини, поліклініки, неврологічні відділення лікарень)
  • неповний робочий день, можливість відкривати приватну практику.
  • ваші діти завжди будуть чисто і правильно говорити.

 


 

МАГІСТР

 

ОПП «Спеціальна освіта» (денна/заочна)

 

Переваги освітньої програми:

  • програма орієнтована на підготовку фахівця за актуальною спеціальністю, на яку існує і прогнозується на майбутнє збереження великого попиту та забезпечення широкого діапазону діяльності в системі спеціальної та інклюзивної освіти з акцентом на регіональному аспекті та врахування наслідків воєнного стану для населення;
  • навчання є практико-орієнтованим, спрямованим на підготовку майбутніх фахівців здатних розв’язувати складні завдання у полісуб’єктному партнерстві, синергійних, мультидисциплінарних контекстах спеціальної та інклюзивної освіти, надавати компетентні діагностичні, психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові та інші послуги особам з особливими освітніми потребами різного віку з використанням інноваційних технологій,організовувати напрями діяльності логопедичного пункту щодо питань диференційної діагностики та надання логопедичних послуг;
  • спрямованість на практичну підготовку здобувачів вищої освіти до вирішення прикладних завдань спеціальної освіти та визнання результатів навчання, здобутих шляхом неформальної освіти;
  • навчання передбачає залучення професіоналів-практиків, експертів галузі, представників з числа потенційних роботодавців до аудиторних занять, проведення спільних заходів;
  • широкі можливості для професійного та особистісного зростання й самовдосконалення, розвитку соціальних навичок (soft skills) шляхом участі у закордонних та національних студентських обмінах/стажуваннях (академічній мобільності), науковій та грантово-проєктній діяльності, роботі в навчально-логопедичній лабораторії, системі студентського самоврядування, волонтерському русі, університетських та міських заходах, фестивалях, тренінгах тощо;
  • можливість навчання на бюджеті та фінансова підтримка талановитих та завзятих здобувачів вищої освіти;
  • якісна реалізація дистанційного навчання на освітньо-професійній програмі з використанням сучасних та зручних технічних та комп’ютерних засобів

 

Посади, які може займати фахівець: вчитель-дефектолог, вчитель-логопед у закладах дошкільної, загальної середньої освіти, закладах освіти з інклюзивним навчанням, спеціальних закладах (групах, класах) дошкільної та загальної середньої освіти, державних і приватних реабілітаційних центрах, навчально-реабілітаційних центрах, центрах розвитку дитини, медичних закладах; завідувач логопедичного пункту системи освіти; фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру.