Чемоніна Лада В’ячеславівна
Доцентка кафедри початкової освіти
Кандидатка педагогічних наук
ORCID iD
Google Scholar
Researcher iD
Scopus iD
ResearchGate iD
Біографія
Народилася 25 липня 1973 р. у м. Бердянськ Запорізької області. У 1996 р. закінчила з відзнакою факультет української та слов’янської філології Бердянського державного педагогічного інституту імені П. Д. Осипенко за спеціальністю «Українська мова і література». Стаж роботи в закладі загальної середньої освіти – три роки.
Із 1993 р. працює в Бердянському державному педагогічному університеті. Пройшла шлях від секретарки факультету підготовки вчителів початкових класів до доцентки кафедри початкової освіти.
У 2002–2005 рр. навчалася в аспірантурі Бердянського державного педагогічного університету.
У 2009 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Наступність і перспективність вивчення словотвору української мови в початкових і середніх класах загальноосвітньої школи» за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання української мови.
Доцентка кафедри початкової освіти з 2014 року.
Із квітня 2022 року виконує обов’язки завідувачки кафедри початкової освіти.
Нагороджена грамотами: Бердянського державного педагогічного університету за сумлінне виконання своїх професійних обов’язків (2005 р., 2008 р.) та з нагоди святкування 50-річчя факультету початкової освіти та практичної психології (2009 р.); грамотою обласної адміністрації за досягнення в галузі науки (2009 р.).; подякою Міністерства освіти і науки країни за багаторічну сумлінну працю, високий особистий внесок підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність (2018 р.).
Наукові публікації:
2012 рік
- Основні шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у вихованні учнів / Л. В. Чемоніна // Матеріали восьмої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [«Соціум. Наука. Культура»], (Київ, 24–26 січня 2012 р.). – Київ, 2012. – Ч. 2. – С. 61–63.
- Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування сучасних педагогічних технологій у процесі викладання української мови / Л. В. Чемоніна //Матеріали восьмої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції [«Сучасна наука в мережі INTERNET»], (Київ, 24–26 лютого 2012 р.). – Київ, 2012. – Ч. 2. – С. 61–63.
- Використання сучасних педагогічних технологій як засіб підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності / Л. В. Чемоніна // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Сучасні тенденції в педагогіці і психології : новий погляд»], (Одеса, 30–31 березня 2012 р.). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2012. – Ч. 2. – С. 66–67.
- Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування сучасних педагогічних технологій у процесі викладання української мови / Л. В. Чемоніна // Науковий вісник Південноукраїнського Національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2012 . – № 3. – С. 193–199.
- Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення ґендерного підходу у трудовому вихованні учнів / Л. В. Чемоніна // Науковий вісник Південноукраїнського Національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2012 . – № 4. – С. 257–263.
- Наступність і перспективність вивчення словотвору української мови в початковій та основній школі : монографія / Лада Чемоніна. – Бердянськ : БДПУ, 2012. – 156 с.
- Особливості використання комп’ютера у процесі викладання української мови в початковій школі / Л. В. Чемоніна // Матеріали міжнародної наукової конференції [«Наука. Теорія і практика»], (Познань, 29–31 жовтня 2012 р.). – Познань, 2012. – Ч. 2. – С. 108–110. – 464.
2013 рік
- Чемоніна Л. В. Роль дидактичної гри у формуванні мовно-мовленнєвої компетентності учнів початкової школи / Л. В. Чемоніна // Матеріали міжнар. науково-практ. конф. [«Перспективи розвитку наукових досліджень у 21 столітті»], (Краков (Польща), 28–30 січня 2013 р.). – Краков, 2013. – Т. 2. – С. 45–48.
- Чемоніна Л. В. Наступність і перспективність – основна умова безперервного навчання мови школярів / Л. В. Чемоніна // Матеріали міжнар. науково-практ. конф. [«Перспективи розвитку наукових досліджень у ХХІ столітті»], (Щецин (Польща), 27–28 лютого 2013 р.). – Щецин, 2013. – Т. 2. – С. 59–61.
- Чемоніна Л. В. Особливості формування поняття «закінчення слова» в учнів початкової школи / Л. В. Чемоніна // Матеріали міжнар. науково-практ. конф. [«Наук – от теории к практике»], (Сопот (Польща), 29–31 березня 2013 р.). – Сопот, 2013. – Ч. 3/3. – С. 104–107.
- Чемоніна Л. В. Розвиток критичного мислення початкової школи на уроках рідної мови та літературного читання / Л. В. Чемоніна // Матеріали міжнар. науково-практ. конф. [«Актуальные вопросы в современной науке»], (Варшава (Польща), 28–30 червня 2013 р.). – Варшава, 2013. – Ч. 3/2. – С. 79–82.
- Чемоніна Л. В. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення безперервної мовної освіти учнів ЗНЗ / Л. В. Чемоніна // Матеріали VІІ міжнар. науково-практ. конф. [«Наука й освіта : історія, тенденції, перспективи»], (Донецьк, 15–17 вересня 2013 р.) / Науковий журнал «Аспект» № 16. – Донецк : ООО «Цифровая типография», 2013. – Т. 1. – С. 29–31.
- Чемоніна Л. В. Сучасні технології навчання освітньої галузі «Мови і літератури» в початковій школі / Л. В. Чемоніна // Збірник навчальних програм професійно-орієнтованих дисциплін напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта, спеціальностей 7.01010201, 8.01010201 Початкова освіта / За заг. ред. Л. В. Коваль, Л. В. Чемоніної. – Бердянськ : Видавець Ткачук О. В., 2013. – С. 239–248.
- Чемоніна Л. В. Сучасні підходи до формування поняття «споріднені слова» в учнів початкової школи / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Наукові дослідження сучасності»], (Катовіце, 29–31 жовтня 2013 р.). – Катовіце, 2013. – Ч. 3/3. – С. 79–82.
- Чемоніна Л. В. Розвиток критичного мислення учнів початкової школи на уроках української (рідної) мови та читання / Л. В. Чемоніна // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2013. – № 3. – С. 155–160.
- Чемоніна Л. В. Ігрові технології навчання мови і літературного читання в початковій школі / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Наука й освіта ХХІ століття: теорія, практика, інновації»], (Ополе, 29–30 листопада 2013 р.). – Ополе, 2013. – Ч. 3/3. – С. 44–46.
2014 рік
- Чемоніна Л. В. Шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів морфемно-словотворчих умінь і навичок / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Сучасна наука. Нові перспективи»], (Бидгощ, 30–31 січня 2014 р.). – Бидгощ, 2014. – Ч. 3/2. – С. 88–91.
- Чемоніна Л. В. Сучасні підходи до формування в молодших школярів уявлень про префікси і суфікси / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Сучасні тенденції в науці й освіті»], (Ольштин, 27–28 лютого 2014 р.). – Ольштин, 2014. – Ч. 3/2. – С. 62–64.
- Чемоніна Л. В. Роль вправ у формуванні в учнів початкової школи умінь і навичок з теми «Будова слова» / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Актуальні наукові дослідження: від теорії до практики»], (Бєлосток, 30–31 березня 2014 р.). – Бєлосток, 2014. – Ч. 3/2. – С. 80–82.
- Чемоніна Л. В. Сучасні підходи до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках мови і літературного читання (фаза рефлексії) / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Актуальні наукові проблеми: розгляд, вирішення, практика»], (Вроцлав, 29–30 червня 2014 р.). – Вроцлав, 2014. – Ч. 3. – С. 151–153.
- Чемоніна Л. В. Сучасні підходи до формування в учнів початкової школи словотворчих умінь і навичок / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Наука сьогодні: теорія, методологія, практика, проблематика»], (Сопот, 30–31 липня 2014 р.). – Сопот, 2014. – Ч. 3/2. – С. 78–80.
2015 рік
- Чемоніна Л. В. Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках мови і літературного читання (фаза евокації) / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка.Сучасна наука. Новий погляд»], (Вроцлав, 30–31 січня 2015 р.). – Вроцлав, 2015. – Ч. 2. – С. 105–106.
- Чемоніна Л. В. Основні шляхи підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення безперервної мовної освіти учнів / Л. В. Чемоніна // Матер. ХІ міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка. Наукові пропозиції»], (Сопот, 27–28 лютого 2015 р.). – Сопот, 2015. – Ч. 2. – С. 103–105.
- Чемоніна Л. В. Інтегративний підхід як засіб підвищення результативності процесу навчання молодших школярів на уроках мови і літературного читання / Л. В. Чемоніна // Матер. ХІ міжнар. наук.-практ. конф. [«Дні науки – 2015»], (Прага, 27 березня 2015 р. –05квітня 2015 р.). – Прага, 2015. –С. 44–45.
- Чемоніна Л. В. Комп’ютерні дидактичні ігри як засіб навчання учнів початкової школи мови / Л. В. Чемоніна // Матер. ХІ міжнар. наук.-практ. конф. [«Ключові питання в сучасній науці – 2015»], (Софія, 17–25квітня 2015 р.). – Софія: «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2015. – Т. 11. – С. 151–153.
- Чемоніна Л. В. Сучасніпідходи до формування в учнівпочатковоїшколисловотворчихумінь і навичок / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Наука сьогодні: теорія, методологія, практика, проблематика»], (Лодзь, 29–30квітня 2015 р.). – Лодзь, 2015. – Ч. 2. – С. 78–80.
- Чемоніна Л. В. Сучасні технології навчання освітньої галузі «Мови і літератури» в початковій школі : практичний курс / Л. В. Чемоніна. – Бердянськ : Видавець Ткачук О. В., 2015. – 160 с.
- Чемоніна Л. В. Особливості формування технологічної грамотності майбутніх учителів початкової школи засобами інтерактивних технологій (на прикладі навчальної дисципліни «Сучасні технології навчання освітньої галузі «Мови і літератури» в початковій школі») / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка.Наука вчора, сьогодні, завтра»], (Варшава, 30–31травня 2015 р.). – Варшава, 2015. – Ч. 3/2. – С. 91–92.
- Чемоніна Л. В. Особливості розвитку критичного мислення майбутніх учителів початкової школи(на прикладі навчальної дисципліни «Сучасні технології навчання освітньої галузі «Мови і літератури» в початковій школі»)/ Л. В. Чемоніна // Матер. ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. [«Підготовка конкурентоспроможного фахівця дошкільної та початкової освіти: реалії та перспектики»], (Луцьк, 25–26 червня 2015 р.). – Луцьк, 2015.– С. 137–139.
- Чемоніна Л. В. Дидактичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення безперервності освіти учнів / Л.В.Чемоніна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 44 (97). – С. 403 – 409.
2016 рік
- 31. Чемоніна Л. В. Особливості формування навичок письма в ліворуких першокласників / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка. Наука вчора, сьогодні, завтра»], (Варшава, 28 лютого 2016 р.). – Варшава, 2016. – Ч. 2. – С. 74–75.
- Чемоніна Л. В. Особливості навчання молодших школярів на уроках мови і літературного читання засобами кооперації та парної роботи / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Педагогіка. Наука вчора, сьогодні, завтра. Актуальні наукові проблеми. Розгляд, вирішення, практика»], (Гданськ, 30–31 березня 2016 р.). – Гданськ, 2016. – Ч. 3. – С. 77–79.
- Чемоніна Л. В. Навчальні програми як засіб реалізації принципів наступності і перспективності у формуванні морфемно-словотворчих умінь і навичок в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод. наук.-практ. конф., присв. 160-річчю від дня народження С. Ф. Русової [«Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти»], (Чернігів, 18–19 лютого 2016 р.) / Чернігівський нац. пед. ун-т імені Т. Г. Шевченка. – Чернігів : Видавництво «Десна Поліграф», 2016. – С. 214–216.
- Чемоніна Л. В. Соціальне виховання як інновація в мовній і літературній освіті учнів початкової школи / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод. наук.-практ. конф. [«Інноваційні технології в організації виховної роботи у початковій школі»], (Умань, 10 лютого 2016 р.) / Уманський держ. пед. ун-т. – Умань, 2016. – С. 105–107.
- Чемоніна Л. В. Робота в парах як стратегічний напрям у навчанні молодших школярів на уроках мови і літературного читання / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод. наук.-практ. конф. [«Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи»], (Умань, 13–14 жовтня 2016 р.) / Уманський держ. пед. ун-т. – Умань, 2016. – С. 177–179.
- Чемоніна Л. В. Особливості формування навичок письма в ліворуких першокласників / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод наук.-практ. конф. [«Педагогіка. Наука вчора, сьогодні, завтра»], (Варшава, 28 лютого 2016 р.). – Варшава, 2016. – Ч. 3/1. – С. 107–109.
- Чемоніна Л. В. Особливості навчання молодших школярів на уроках мови і літературного читання засобами кооперації та парної роботи / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод наук.-практ. конф. [«Педагогіка. Наука вчора, сьогодні, завтра. Актуальні наукові проблеми. Розгляд, рішення, практика»], (Гданськ, 30–31 березня 2016 р.). – Гданськ, 2016. – С. 82–84.
- Чемоніна Л. В. Урок з комп’ютерною підтримкою як форма навчання молодших школярів мови / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод наук.-практ. конф. [«Сучасні тенденції в науці й освіті»], (Краків, 30–31 жовтня 2016 р.). – Краків, 2016. – Ч. 3/2. – С. 96–98.
- Чемоніна Л. В. Сучасні технології навчання освітньої галузі «Мови і літератури» в початковій школі : навч. посіб. / Л. В. Чемоніна. – Бердянськ : Видавець Ткачук О. В., 2016. – 212 с.
2017 рік
- Чемоніна Л. В. Роль текстів у формуванні компетентностей молодших школярів на уроках мови / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод наук.-практ. конф. [«Педагогіка. Сучасні проблеми і перспективи розвитку»], (Варшава, 30–31 січня 2017 р.). – Варшава, 2017. – С. 54–55.
- Чемоніна Л. В. Роль дидактичних ігор на уроках української мови в початковій школі / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод наук.-практ. конф. [«Сучасні фундаментальні і прикладні дослідження»], (Сопот, 29–30 квітня 2017 р.). – Сопот, 2017. – С. 39–40.
- Чемоніна Л. В. Технологізація як засіб повноцінної фахової підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Л. В. Чемоніна // Матер. І всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. [«Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку»], (Бердянськ, 20–21 квітня 2017 р.). – Бердянськ, 2017. – С. 206–207.
- Чемоніна Л. В. Використання дидактичних ігор на уроках мови / Чемоніна Л. В. // Учитель початкової школи. – 2017. – № 7. – С. 26–29.
2018 рік
- Чемоніна Л. В. Артпедагогічні технології як інновація в організації освітнього процесу в сучасному ЗНЗ / Л. В. Чемоніна // Матер. між народ. наук.-практ. конф. [«Science, Research, Development Pedagogy»], (Берлін, 30 січня 2018 р.). – Берлін, 2018. – С. 148–150.
- Чемоніна Л. В. Роль артпедагогічних технологій у формуванні компетентностей молодших школярів на уроках літературного читання / Л. В. Чемоніна // Матер. міжнарод наук.-практ. конф. [«Science, Research, Development Pedagogy, #3»], (Роттердам, 30–31 березня 2018 р.). – Роттердам, 2018. – С. 39–40.
- Чемоніна Л. В. Арт-педагогічні технології як засіб формування мовно-літературної компетентності учнів початкової школи. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія:. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Вип. 3. Бердянськ: БДПУ, 2018. С. 105–117.
2019 рік
- Чемоніна Л. В. Арт-педагогічні технології як засіб формування мовно-літературної компетентності учнів початкової школи. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія:. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Вип. 3. Бердянськ: БДПУ, 2018. С. 105-117.
- Чемоніна Л. В. Технологія нейролінгвістичного програмування як засіб формування компетентностей молодших школярів на уроках літературного читання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2019. Вип. 62. С. 138–143. Т. 1.
- Чемоніна Л. В. Створення ситуації успіху на уроках української мови і літературного читання в початковій школі засобами сучасних технологій навчання. Молодий вчений. № 3 (67). Херсон, 2019. С. 105–109.
- Чемоніна Л. В. Особливості розвитку мовлення учнів початкової школи засобами мультимедіа. Молодий вчений. № 4 (68). Херсон, 2019. С. 77–82.
- Чемоніна Л. В. Морфемний аналіз і словотвір: пропедевтика в початковій школі. Учитель початкової школи. 2019. № 10. С.18–21.
- Chemonina L. Tools for Electronic Language Pedagogy in the Training System of a Future Primary School Teacher / Maria Mykhailivna Hreb, Nataliya Hrona, Оlena Kulyk, Liudmyla Ovsiienko, Lada Chemonina. Journal of History Culture and Art Research. 2019. № 8(4). P. 186-196. URL: http://kutaksam.karabuk.edu.tr/index.php/ilk/index
2020 рік
- Чемоніна Л. В. Інтрерактивне відео як засіб навчання молодших школярів в умовах дистанційної освіти. Science, Research, Development: # 27: матеріали міжнарод. наук.-практ. конф., м. Краків, 30–31 березня 2020 р. Краків. 2020. С. 125–126.
- Чемоніна Л. В. Мультфільми як мультимедійний засіб розвитку зв’язного мовлення учнів початкової школи. Science, Research, Development: # 28: матеріали міжнарод. наук.-практ. конф.; Баку, 29–30 квітня 2020 р. Краків. 2020. С. 34–35.
- Чемоніна Л. Coogle Classroom як засіб здійснення електронного дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти. Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти : матер. ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 вересня 2020 р., Бердянський державний педагогічний університет) /за ред. проф. Л.Коваль, А.Крамаренко, доц. О. Попової та ін. Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2020. С. 76–77.
- Чемоніна Л. Підвищення якості процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до здійснення безперервної мовної освіти учнів. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти: колективна монографія / за заг. ред.: проф. ЛюдмилаКОВАЛЬ, АллаКРАМАРЕНКО. Мелітополь, 2020. 368 с.
- Chemonina L., Lesyk A. Peculiarities of formation of the communicative competence of first-graders with an impairmentof the phonation speech (on the example of stuttering) in the process of learning the sound system of the Ukrainian language. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі: зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 73. Т. 1. С. 155–159.
2021 рік
- Чемоніна Л. В., Лесик А. С. Арт-педагогічні технології як засіб формування творчого самовираження учнів початкової школи у процесі позашкільної освіти. Молодь і ринок. 2021. № 1/187. С. 114–119.
- Чемоніна Л. В. Цифрова грамотність як складник фахової компетентності майбутніх учителів початкової школи Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти: матеріали II Всеукраїнської науковопрактичної інтернет-конференції з міжнародною участю (Бердянськ, 25–26.11.2021) / за ред. І. А. Барбашової, Л. Г. Ярощук. Бердянськ : БДПУ, 2021. С. 288–289.
- Чемоніна Л. В. Особливості підготовки медіаграмотного вчителя початкової школи в закладі вищої освіти Підготовка майбутніх педагогів у контексті впровадження Концепції Нової української школи : матер. V Всеукраїнської науково-практичної конференції (16 вересня 2021 р., Бердянський державний педагогічний університет) /за ред. проф. Л.Коваль, А.Крамаренко, доц. О. Попової та ін. Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2021. С. 78-82.
2022 рік
- Чемоніна Л. В. Медіаграмотність майбутніх учителів початкової школи: практичний аспект. Молодь і ринок. 2022. № 3-4/201-202. С. 87-92.
- Чемоніна Л. В. LEGO як інструмент компетентнісного навчання учнів початкової школи на уроках української мови та читання. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія:. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Вип. 1. Бердянськ: БДПУ, 2022. С. 406-415.
- Чемоніна Л. В. Основи медіаосвіти та медіаграмотності майбутніх учителів початкової школи. Бердянськ,. 2022. Електронний посібник.
- Чемоніна Л. В. Особливості формування морфемно-словотвірних компетенцій здобувачів початкової освіти (на прикладі ігрових технологій і технологій розвитку критичного мислення). Молодь і ринок. 2022. № 6/204. С.77-82.
- Чемоніна Л. В. Soft skills – універсальні компетентності сучасного учня початкової школи // Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителів: сучасні реалії та виклики: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Бердянськ, 15.11.2022). Бердянськ: БДПУ. С.207-209.
2023 рік
- Чемоніна Л. Особливості створення благополучного освітнього середовища для здобувачів вищої освіти. Нові педагогічні виміри професійного розвитку майбутніх учителі: сучасні реалії та виклики: матер. Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (15 листопада 2023 р., Бердянський державний педагогічний університет) / за ред. проф. Л. Коваль, доц. Л. Чемоніна та ін. Бердянськ, 2023.
- Chemonina L., Karabin O., Salyga N., Mykhalchenko N., Kondratiuk S. (2023). Theoretical and methodological aspects of designing the content of pedagogical education. Synesis (ISSN 1984-6754), 15(3), 347–359. URL : https://seer.ucp.br/seer/index.php/synesis/article/view/2627
- Чемоніна Л. В. Особливості застосування арт-педагогічних технологій на уроках мови і читання в початковій школі. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія:. Педагогічні науки: зб. наук. праць. Вип. 3. Бердянськ: БДПУ, 2023. С. 340-349.