Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector@bdpu.org.ua
0612891206
+380960007749

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Університетська, 55А

Кочерга Євгенія Володимирівна

Доцентка кафедри психології

Кандидатка педагогічних наук

Наукометрика

Google Scholar

Kocherha Yevheniia

Publons

Scopus iD

ResearchGate iD

Біографія

Народилася 22.11.1982 р. у м. Олександрія Кіровоградської області

У 2008 р. з відзнакою закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія».

У 2010 р. з відзнакою закінчила Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара за спеціальністю «Педагогіка вищої школи».

У 2021 р. з відзнакою закінчила Бердянський державний педагогічний університет за спеціальністю «013 Початкова освіта».

У 2020 р. закінчила аспірантуру Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України за спеціальністю «Теорія і методика професійної освіти».

У 2021 р. успішно захистила кандидатську дисертацію (Інститут вищої освіти НАПН України, м. Київ), отримавши науковий ступінь кандидата педагогічних наук.

З 2013 по 2015 р. працювала викладачем хімії та безпеки життєдіяльності Дніпропетровського педагогічного коледжу Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара

З 2016 по 2018 р. працювала методистом Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області

З 2018 по 2020 р. працювала методистом лабораторії природничо-математичних дисциплін комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради»

З 2020 по 2021 р. працювала старшим викладачем кафедри природничо-математичної освіти комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради»

З 2021 по 2023 р. працювала доцент кафедри загальної та спеціальної педагогіки комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради»

З 2023 по 2024 р. працювала психологом в благодійній організації «Позитивні жінки».

З 2023 р. навчається на курсі «Теорія і практика арттерапії: розмаїття підходів (Всеукраїнська громадська організація «Артетрапевтична асоціація»)

З 2024 р. працює доцентом кафедри психології Бердянського державного педагогічного університету

 

Сфера наукових інтересів: арттерапія, психологія емоцій, здоров’я учасників освітнього процесу, педагогіка і методика навчання

 

Наукові публікації:

 

2011

  1. Деркач Т., Язикова Є. Особливості кольоросприйняття в навчанні хімії Біологія і хімія в школі: Науково-методичний журнал. 2011. № 2. С. 36-

 

2013

  1. Язикова Є. В. Використання закономірностей кольоросприйняття при вивченні хімії. Актуальні проблеми соціально-гуманітарних наук: Матеріали II Всеукраїнської наукової конференції (29-30 листопада 2013 р., м. Дніпропетровськ). Частина II. Наук. ред. О.Ю. Висоцький. Дніпропетровськ: Роял Принт, 2013. С. 228–229.

 

2014

  1. Язикова Є. В. Духовний розвиток особистості в культурі постмодерну / Є.В. Язикова. Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників суспільних наук: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (7-8 лютого 2014 р., м. Київ). 2014. С. 79–81.
  2. Язикова Є. В. Використання інтелект-карт при викладанні дисципліни «Хімія» у педагогічному коледжі. XІІ Всеукраїнська конференція молодих вчених та студентів з актуальних питань сучасної хімії: матеріали конференції (19-21 травня 2014 р., м. Дніпропетровськ). 2014. С. 101.
  3. Язикова Є. В. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкових класів засобами інтелект-карт Проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (26 лютого 2014 р., м. Хмельницький). 2014. С. 155–157.
  4. Язикова Є. В. Аспекти формування особистості в сучасних умовах. Філософія комунікації: інтелектуальні системи та інформаційні технології в освіті: Збірник тез до Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 березня 2014 р., Дніпропетровськ). 2014. С. 67–69.
  5. Кочерга Є. В. Самоосвіта викладача як елемент формування освіти для сталого розвитку Природнича освіта і наука для сталого розвитку України: проблеми і перспективи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (1-3 жовтня 2014 р., м. Глухів). Суми : Видавництво «Ярославна», 2014. С. 208–210.
  6. Кочерга Є. В. Ментальні карти як інструмент здоров’язберігаючого напрямку освітнього процесу. Проблеми формування здорового способу життя у молоді: Збірник матеріалів VII Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів з міжнародною участю. Одеса, 2014. С. 19–20.
  7. Кочерга Є. В. Ментальні карти як метод підвищення ефективності засвоєння знань з охорони праці. Безпека праці: освіта, наука, практика: збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. Харків: ФОП Бровін О.В., 2014. С. 55–57.
  8. Кочерга Е.В. Интеллектуальная компетентность руководителя. Съвременни проблеми на региональното развитие: Събрани статии. Т. 1. Академично издателство на Аграрния университет Пловдив, България, 2014. С. 224–227.
  9. Кочерга Є. В. Можливості використання здоров’язбережувальних технологій при викладанні дисциплін природничого циклу. Компетентнісно орієнтований підхід до освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (04 грудня 2014 р., м. Харків). Харків: ФОП Шейніна О.В., 2014. С. 109–111.
  10. Кочерга Є. В. Інтелект-карти як технологія викладання хімії у педагогічному коледжі. Інноваційний інформаційний простір в освітній і науковій діяльності: проблеми становлення, особливості організації, ефективність та перспективи розвитку: Тези Міжнародної науково-практичної конференція (19-21 листопада 2014 р. м. Кошіце). С. 143–146.
  11. Кочерга Е. В. Здоровьезберегающие компетентности педагога как ценность информационного общества. Purposes, tasks and values of education in modern conditions: materials of the international scientific conference on October 13–14, 2014. Prague: Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ». С. 108–110.

 

2015

  1. Кочерга Є. В., Вільцанюк О. П. Культура здоров’я як елемент загальної культури особистості. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конфереції: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2015. Вип. 11. С. 289‒292.
  2. Кочерга Є.В. Формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх учителів. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. / Ун-т менедж. Освіти НАПН України; редкол.: О.Л. Ануфрієва [та ін.]. Вип. 13 (26) / голов. ред. В.В. Олійник. Київ : АТОПОЛ, 2015. С. 86–88.
  3. Кочерга Є. В. Педагогічний такт як елемент професійної та здоров’язберігаючої компетентності педагога. Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах: Збірник тез Всеукраїнської Інтернет-конференції. Київ, 2015. С. 54–55.
  4. Кочерга Є. В. Коваль Ю. В. Технологія позитивного мислення як основа здоров’язбереження. Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку: Тези доповідей ХIІI міжнародної науково-практичної конференції (9-11 квітня 2015 р., м. Харків): ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2015. С. 123–126.
  5. Кочерга Є. В. Коваль Ю. В. Можливості використання зошитів з друкованою основою при викладанні дисциплін природничого циклу. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2015. Вип. 3. С. 177–179.
  6. Кочерга Є. В. Проблема збереження здоров’я педагогічних працівників. Zbiór raportów naukowych. „Pedagogika. Nauka wczoraj, dziś, jutro„ (30.05.2015 – 31.05.2015). Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2015. С. 62–63.

 

2016

  1. Кочерга Є. В. Дослідження проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя у вітчизняній педагогічній науці. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія: Валеологія: сучасність і майбутнє. Вип. 20. Харків: Вид-во ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2016. С. 101–104.
  2. Кочерга Є. В. Критерії та показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя хімії. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Частина IІ. 2016. № 6 (303). С. 47–52.
  3. Кочерга Є. В. Визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. / НАПН України, Ун-т менедж. освіти; голов. ред. В.В. Олійник; редкол.: О.Л. Ануфрієва [та ін.]. Київ: АТОПОЛ ГРУП, 2016. Вип. 2 (31). С. 52–61.
  4. Кочерга Є. В. Педагог-лідер у сфері здоров’язбережувальної освіти. International Scientific Journal of Universities and Leadership. 2016. № 3. URL: http://elite-journal.org/zmist-2/rozdil-2-rozvitok-liderstva-dlya-osviti-2/
  5. Кочерга Є. В. Відповідальне та усвідомлене батьківство як передумова здоров’я та безпеки дітей. Безпека життєдіяльності. 2016. № 12. С. 24–25.
  6. Кочерга Є. В. Студентам про здоров’я та безпеку. Безпека Придніпров’я. Листопад-грудень 2016. С. 11.

 

2017

  1. Кочерга Є. Духовне здоров’я особистості як цінність в умовах європейської інтеграції. Державотворення і помісність Церкви: історичні процеси та сучасні умови: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (18.05.2017 р. м. Луцьк). Луцьк : Волинська православна богословська академія Української Православної Церкви Київського Патріархату, 2017. С. 113–118.
  2. Кочерга Є. В., Скиба Ю. А. Інтелект-карти як ефективний метод візуалізації навчальної інформації. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. / М-во освіти і науки України; М-во культури України; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Видавничий центр КНУКіМ, 2017. Ч.2. С. 171–173.
  3. Кочерга Є. В. Психосоматичні причини хвороб та способи збереження та зміцнення здоров’я. Хімія та сучасні технології: Сьомий том збірника тез доповідей VІІІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. Дніпро, 2017. С. 113–114.
  4. Кочерга Є. В. Ментальні карти як ефективний інноваційний метод навчання з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності. Вісник Науково-методичного центру навчальних закладів сфери цивільного захисту № 26. Харків: НУЦЗУ, 2017. С. 36–39.

 

2018

  1. Історія православної педагогіки та педагогічна майстерність: навчальний посібник / Ігумен Філарет (Солошенко), А. В. Проць, Є. В. Кочерга та ін.; за ред. Т. В. Тесленко; Дніпровська духовна семінарія. Харків : Мачулін, 2018. 476 с.
  2. Кочерга Є. В. Дослідження рівнів сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія: Валеологія: сучасність і майбутнє. Харків: Вид-во ХНУ ім. В.Н. Каразіна, Вип. 23. 2018. С. 72–76.
  3. Кочерга Є. В. Здоров’язбережувальна компетентність як основа реалізації наскрізної змістової лінії «Здоров’я і безпека» у шкільному курсі хімії. Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку : матеріали ХVI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18–19 квіт. 2018 р.) Харків, 2018. С. 20–22.
  4. Кочерга Є. В. Ціннісно-мотиваційний компонент здоров’язбережувальної компетентності вчителя. Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Бердянськ, 25-26 квіт. 2018 р.). Бердянськ, 2018. Ч. 1. С. 188–190.
  5. Кочерга Є. В. Духовне здоров’я та національна ідентичність особистості. Духовно-історичні засади розвитку української нації: Матеріали п’ятої науково-практичної конференції з міжнародною участю. Хмельницький, 15-16 листопада 2017 р. [ред. кол. : В.Є. Берека (гол.) та ін.]. Хмельницький : ПП Символ, 2018. С. 214–

 

2019

  1. Кочерга Є. В. Ритмічне коло єднання – унікальні практичні інструменти роботи по згуртуванню освітніх спільнот. Матеріали Міжнародної конференції «Європейські цінності та розвиток соціальної згуртованості в освіті» (12 грудня 2019 р., м. Київ). Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова. 2019. С. 66‒68.
  2. Кочерга Є. Ресурси для професійного розвитку педагогів: здоров’язбережувальні аспекти. Післядипломна освіта Дніпропетровщини: історія та виклики сьогодення: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (17 грудня 2019 року, м. Дніпро) / за ред. Сиченка В.В., Романенко К.М. Дніпро: КВНЗ «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради», 2019. С. 174–177.
  3. Кочерга Є. STEAM: інтеграція природничих наук та мистецтва у контексті здоров’язбереження. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 грудня 2019 року, м. Дніпро). – Дніпро : КЗВО «ДАНО» ДОР», 2020. С. 128-130.

 

2020

  1. Кочерга Є. В., Скиба Ю. А. Реалізація педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії в закладах післядипломної освіти. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». 2020. Випуск 11(40). С. 170–182. URL: https://doi.org/10.32405/2218‐7650
  2. Кочерга Є. В., Кірман В. К. Визначення ефективності педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії. Інноваційна педагогіка. 2020. Вип. 22. Т. 1. С. 154‒159.
  3. Кочерга Є. В. Поняття та структура здоров’язбережувальної компетентності вчителя хімії. Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. 2020. Вип. 2(121). С. 45‒51.
  4. Кочерга Є., Лук’янченко С., Шапошніков С., Кандибур Р., Хлистік А. Ритмічне коло єднання – унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот. Вища освіта України. 2020. № 2. С. 52‒58.
  5. Кочерга Є. В. Теорія множинного інтелекту як основа особистісно орієнтованого навчання. Актуальні питання соціально-гуманітарної  середньої та вищої освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю  (21 квітня 2020 року, м. Дніпро) / ред. колегія: В.В. Сиченко, І.М. Безена, О.К. Степаненко, Danijela Trškan. Дніпро-Любляна: КЗВО «ДАНО»ДОР», Україна ‒ University of Ljubljana, Slovenia, 2020. С. 97‒100.
  6. Кочерга Є. В. Практичні аспекти розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного та технологічного напрямків. Проблеми розвитку професійних компетентностей вчителів природничо-математичного напрямку : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 грудня 2020 року, м. Дніпро). Дніпро : КЗВО «ДАНО» ДОР», 2021. С. 43‒45.
  7. Кочерга Є. В. З досвіду реалізації проєкту «Митці згоди: творчі методи трансформації конфліктів». Нива знань. Науково-методичний альманах. 2020. № 2. URL: http://www.dano.dp.ua/attachments/article/233/%D0%9D%D0%B8%D0%B2%D0%B0%20%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20-%202-2020.pdf
  8. Кочерга Є. В. Особистісний компонент здоров’язбережувальної компетентності вчителя хімії. The scientific heritage. Budapest, 2020. № 45. Р. 30‒32.
  9. Кочерга Є. В. Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2020. VIII (93). Issue 229. P. 14‒17.

 

2021

  1. Кочерга Є. В. Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії в заклад післядипломної освіти : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 Теорія і методика професійної освіти. Київ, 2021. 321 с. URL: https://ihed.org.ua/wp-content/uploads/2021/03/Kocherha_E_05-04-2021_disertac.pdf
  2. Кочерга Є. В. Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії в заклад післядипломної освіти : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 Теорія і методика професійної освіти. Київ, 2021. 21 с. URL: https://ihed.org.ua/wp-content/uploads/2021/03/Kocherha_E_05-04-2021_avtoref.pdf
  3. Скиба Ю. А., Кочерга Є. В. Моделювання розвитку здоров’язбережувальної та емоційно-етичної компетентностей вчителів у післядипломній освіти. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2021. № 3 (47). С. 103‒112.
  4. Кочерга Є. В., Романець О. А., Скиба Ю. А. Визначення педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії. Актуальні питання природничо-математичної освіти. 1(17). С.130‒135.
  5. Кочерга Є. В. Засоби арт-педагогіки та арт-терапії як основа профілактики емоційного вигорання. Психологія кризових станів: наука і практика / Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 4-6 листопада 2021 року) / за ред. С. Д. Максименка, В. В. Турбан. – Київ, Інститут психології імені Г. С. Костяка НАПН України, 2021. С. 82‒84.
  6. Кочерга Є. В., Скиба Ю. А. Ресурсний підхід як основа розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя. Гуманітарно-педагогічна освіта: здобутки, проблеми, перспективи. Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) (18 листопада 2021 р. / 14 кіслєва 5782 року). Дніпро: Акцент ПП. 2021. С. 130‒133.

 

2022

  1. Тоточенко Т. В., Фесенко О. С., Кочерга Є. В., Чеберячко С. І. Здоров’я і безпека як наскрізна лінія: впровадження в освітній процес : Навч.-метод. посібник. Дніпро : Обласов В.А., 2022. 120 с.
  2. Кочерга Є. В., Мотуз Т. В. Роль і місце навчальної дисципліни «Вирішення конфліктів арт-методами» в системі підготовки майбутніх вчителів початкових класів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи» № 86. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Випуск 86. Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. С. 123-127
  3. Кочерга Є. В., Мотуз Т. В., Ватковська М. Г. Дослідження готовності вчителів до роботи в інклюзивній освіті та шляхи формування їх інклюзивної компетентності. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки / за заг. ред. В. Є. Бенери. Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2022. Вип. 14. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки / за заг. ред. В. Є. Бенери. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 15. С. 23-33.
  4. Чаус Г. Г., Кочерга Є. В., Романець О. А. Удосконалення інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничої освітньої галузі як основа якісного дистанційного навчання учнів. Науковий журнал Хортицької національної академії. 2022. № 7. С. 37–46.
  5. Чорна Ю., Чаус Г., Романець О., Кочерга Є. STEM-освіта як основа розвитку наукової творчості особистості. Наука і молодь – 2022: пріоритетні напрями глобалізаційних змін: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (м. Київ, 17 травня 2022 р.). Київ : Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 2022. С. 309‒312.
  6. Галушка А. В., Кочерга Є. В. Навчання учнів початкових класів іноземній мові через ігрову діяльність. Інформаційні технології – 2022: зб. тез ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції  молодих науковців, 19 трав. 2022 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; Відповід. за вип.: М.М. Астаф’єва, Д.М. Бодненко, О.М. Глушак, Г.А. Кучаковська, О.С. Литвин, В.В. Прошкін, С.М. Шевченко. Київ. : Київ. ун-т  ім. Б. Грінченка, 2022. С. 22–24.
  7. Кочерга Є. В., Гапіч Н. В. Розвиток soft skills вчителів як складової їх професійної компетентності. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Суми, 12–13 травня 2022 року) / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; за ред. О. М. Семеног. Суми : Видавництво СумДПУ імені А. Макаренка, 2022. С. 86–88.
  8. Кочерга Є. В., Петренко О. О., Абраменко О. С. Підготовка вчителів до використання інтерактивного навчання та мультимедійних технологій в освітньому процесі. Mолодий вчений модерну – фундамент розвитку освіти, науки та бізнесу в Україні: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (22 червня 2022 року, м. Дніпро). Дніпро : КЗВО «ДАНО» ДОР». С. 168–171.
  9. Кочерга Є. В., Скиба Ю. А., Яковенко О. О., Крисан Д. В. Навчання майбутніх вчителів використовувати арт-методи для роботи з конфліктами. Сучасна освіта: методологія, теорія, практика. V Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) (31 травня 2022 року / 1 сівана 5782 року). Дніпро: Акцент ПП. 2022. С. 69–71.
  10. Кочерга Є., Кисельова К. Використання ігрової діяльність для розвитку дітей з інтелектуальним порушенням помірного ступеню. Освіта і наука в умовах інноваційного розвитку суспільства: збірник тез доповідей Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції. Дніпро : Дніпровська академія неперервної освіти. 2022. С. 294–297.
  11. Кочерга Є., Несуща І. Визначення педагогічних умов використання елементів арт-терапії при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Освіта і наука в умовах інноваційного розвитку суспільства: збірник тез доповідей Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції. Дніпро : Дніпровська академія неперервної освіти. 2022. С. 297–299.
  12. Кочерга Є., Спільник Я. Педагогічний потенціал арт-терапії у роботі з молодшими школярами з особливими освітніми потребами. Освіта і наука в умовах інноваційного розвитку суспільства: збірник тез доповідей Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції. Дніпро : Дніпровська академія неперервної освіти. 2022. С. 299–301.

 

2023

  1. Кірман В., Кочерга Є., Романець О., Чаус Г. Дослідження рівня предметної компетентності вчителів інтегрованих курсів природничої освітньої галузі. Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». 2023. Випуск 24(53) С. 73–87. http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/24_53_2023/pedagogy/Bulletin_24_53_Pedagogika_Kirman_Kocherha_Romanets_Chaus.pdf
  2. Кочерга Є. Використання арт-терапії для пропедевтики прокрастинації серед студентів як основа покращення навчальної діяльності. Соціально-гуманітарні виміри правової держави: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14.04.2023 р., м. Дніпро). С. 116–118. http://er.dduvs.edu.ua/bitstream/123456789/12368/1/6.pdf
  3. Кочерга Є. В., Чаус Г. Г., Романець О. А. Цифровізація освіти та удосконалення інформаційно-цифрової компетентності вчителів. Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії : Матеріали конференцій МЦНД (07.04. 2023 р., м. Рівне). С. 155–157.