Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net
0612891206
+380960007749

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 55А

Діяльність 2020-2021 н.р.

План роботи Ради роботодавців Бердянського державного педагогічного університету кафедри прикладної психології та логопедії спеціальності 016 «Спеціальна освіта» на 2020-2021 навчальний рік

 

  1. Проведення інформаційно-профорієнтаційних заходів.
  2. Прогнозування потреб ринку праці у фахівцях спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  3. Надання пропозицій щодо удосконалення професійних вимог до фахівців спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  4. Участь у обговоренні освітньо-професійних програм зі спеціальності 016 «Спеціальна освіта».
  5. Залучення здобувачів вищої освіти до виробничої і дослідницької діяльності установ і закладів освіти − партнерів Університету.
  6. Участь членів Ради роботодавців та педагогів закладів освіти у читанні лекцій, проведенні практичних занять.
  7. Проведення спільних конференцій, вебінарів тощо для здобувачів вищої освіти, педагогів закладів освіти.

 

Узагальнення пропозицій та відгуків роботодавців щодо освітньо-професійної програми «Логопедія. Спеціальна психологія»

 

 

Відгуки Пропозиції Відомості про автора відгуку, пропозиції
1. Якісна освітньо-професійна програма

 

Включення до ОПП дисциплін: Методика логопедичної роботи з дітьми раннього віку. Формування елементарних знань у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного та тяжкого ступенів. Робота дефектолога з дітьми зі складними порушеннями розвитку. Малуєва Т.В., директора КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бердянської міської ради Запорізької області.

 

2. Програма носить практичне спрямування Розглянути можливість включення в ОПП дисципліни, що вивчає методики логопедичної роботи з дітьми з РАС Глінська Л.І., директорка КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Приморської міської ради Запорізької області.
3. Поєднання спеціальності “Логопедія” зі спеціальністю “Спеціальна психологія”.

 

Збільшення годин з неврологічних аспектів логопедії, нейропсихології, логопедичного масажу, афазіології, фонопедії, особливостей логопедичної роботи з особами з порушеннями інтелекту, РАС, слуху, зору, ОРА тощо. Колодіна Т. В., директорка КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Мелітопольської міської ради Запорізької області.
4. ОПП передбачено ґрунтовне вивчення методик роботи з дітьми, які мають різні порушення психофізичного розвитку Розширити зміст навчального плану щодо логопедичної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру

 

 

Бондаренко М.Ю., директорка КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 20 «Червоний капелюшок» Бердянської міської ради Запорізької області.

 

5. ОПП включає все необхідне відповідно до стандарту Розглянути можливість включення в освітню програму дисципліни, що вивчає методики логопедичної роботи з дітьми з розладами спектру аутизму Мироненко В.О., директорка КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 27 «Сонечко» Бердянської міської ради Запорізької області.

 

6. ОПП відповідає стандартам, носить практичне спрямування, якісна Впроваджувати в практику сучасні освітні технології.

 

 

Мозохіна О.В., директорка КЗДО комбінованого типу (ясла-садок) №2 «Зіронька» Бердянської міської ради Запорізької області.

 

Узагальнення пропозицій та відгуків роботодавців щодо освітньо-професійної програми «Спеціальна освіта»

 

Відгуки Пропозиції Відомості про автора відгуку, пропозиції
1. Якісна освітньо-професійна програма

 

Пропозицій немає Малуєва Т.В., директорка КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Бердянської міської ради Запорізької області.
2. ОПП складена якісно

 

Розглянути можливість включення дисципліни з використанням інноваційних технологій у роботі логопеда Глінська Л.І., директорка КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Приморської міської ради Запорізької області.
3. Спроба підготувати універсальних фахівців зі спеціальної освіти Недостатність ґрунтовної науково-теоретичної підготовки зі всіх галузей корекційної педагогіки.

Досконале володіння студентами (майбутніми фахівцями зі спеціальної освіти), зокрема, шрифтом Брайля, дактильним та жестовим мовленням.

Колодіна Т. В., директорка КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Мелітопольської міської ради Запорізької області.
4. ОПП передбачено ґрунтовне вивчення методик роботи з дітьми, які мають різні порушення психофізичного розвитку Розширити зміст навчального плану щодо логопедичної роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру

 

 

Бондаренко М.Ю., директорка КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 20 «Червоний капелюшок» Бердянської міської ради Запорізької області.

 

5. ОПП включає все необхідне відповідно до стандарту Збільшити часи активної практики

 

Мироненко В.О., директорка КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 27 «Сонечко» Бердянської міської ради Запорізької області.
6. Застосування для розв’язування складних задач спеціальної освіти сучасних методів діагностики психофізичного розвитку дітей, критичне оцінювання достовірність одержаних результатів оцінювання, з’ясовування на основі їх інтерпретації особливі освітні потреби дітей Годин для практики хотілося б більше. ОПП цікава, змістовна – готує професіоналів.

 

 

 

Мозохіна О.В., директорка КЗДО комбінованого типу (ясла-садок) №2 «Зіронька» Бердянської міської ради Запорізької області.

 

 

Заходи та події

 

10.09.2020 – засідання Ради роботодавців Бердянського державного педагогічного університету кафедри прикладної психології та логопедії спеціальності 016 «Спеціальна освіта».

02.04.2021 – засідання Ради роботодавців Бердянського державного педагогічного університету кафедри прикладної психології та логопедії спеціальності 016 «Спеціальна освіта».

13.10.2020 – практичне заняття з Дар’єю Мурсаловою, вчителем-логопедом КО «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради Запорізької області та Зоєю Першиною, практичним психологом  КО «Інклюзивно-ресурсний центр» Енергодарської міської ради Запорізької області.

Детальніше

https://us.bdpu.org.ua/sokrativs-ki-dialohy-na-pari-z-robotodavtsiamy.html

 

10.03.2021 – лекційне заняття з Дмитром Прасолом, практичним психологом КУ «Інклюзивно-ресурсний центр № 3» Миколаївської міської ради, доктором філософії в галузі соціальних та поведінкових наук.

Детальніше

https://us.bdpu.org.ua/plidna-profesiyna-spivpratsia.html

 

19.03.2021 – лекція з Оксаною Головіною, вчителем-логопедом, вчителем-дефектологом КЗДО загального розвитку №20 «Червоний капелюшок» Бердянської міської ради Запорізької області.

Детальніше

https://us.bdpu.org.ua/profesiyno-spriamovani-zustrichi-steyholderiv-zi-zdobuvachamy-vyshchoi-osvity-spetsial-nosti-016-spetsial-na-osvita.htm

 

29.03.2021 – лекційне заняття з Дариною Вержиковською, вчителем-логопедом педiатричного вiддiлення дитячої полiклiнiки КНП БМР «БТМО»

Детальніше

https://us.bdpu.org.ua/profesiyno-spriamovani-zustrichi-steyholderiv-zi-zdobuvachamy-vyshchoi-osvity-spetsial-nosti-016-spetsial-na-osvita.htm

 

16.04.2021 – практичне заняття з Лілією Глінською, директоркою  КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Приморської міської ради Запорізької області.

Детальніше

https://us.bdpu.org.ua/shliakh-do-profesionalizmu.html#more-40626