Про проєкт за програмою Європейського Союзу Еразмус+ (КА-2)

Реєстраційний номер: 101179602 ERASMUS-EDU-2024-CBHE-STRAND-3

Назва: Introducing Leading European Competences into Teacher Training Standard to Ensure Ukraine's Resilience (Впровадження провідних європейських компетентностей у стандарт підготовки вчителя для забезпечення стійкості України)

Акронім: LECTURE

Тривалість: 01/11/2024 – 31/10/2027

 

Орган, що надає грант: European Education and Culture Executive Agency (Європейське виконавче агентство з освіти та культури)

Бюджет: 999 844 євро

Координатор: Antonella Poce (UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA TOR VERGATA, VIA CRACOVIA 50, ROMA 00133, Italy)

Координатор від БДПУ : керівник проєкту, перший  проректор БДПУ, доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Ольга Іванівна ГУРЕНКО.

Робоча група з реалізації проєкту:

  • ЛИМАН Ігор Ігоревич – доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри історії та філософії, координатор міжнародної діяльності (виконавець тематичних завдань проєкту);
  • ШКОЛА Ірина Вікторівна – кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов та методики викладання (виконавець тематичних завдань проєкту);
  • ПЕТРИК Крістіна Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцента, завідувача кафедри педагогіки (виконавець тематичних завдань проєкту);
  • СИНИЦЯ Аліна Олександрівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної психології та логопедії (виконавець тематичних завдань проєкту);
  • МЕДВЕДЕНКО Валентина Миколаївна – заступник начальника навчального відділу (ІТ адміністратор проєкту);
  • БАРШАК Наталія Олександрівна – головний бухгалтер (бухгалтер проєкту, відповідальний за організаційно-адміністративний супровід та забезпечення фінансового обліку, контролю за використанням коштів і підготовку фінансової звітності).

 

Партнери проєкту:

  1. UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA TOR VERGATA (UNITOV), ROMA 00133, Italy,
  2. ВІННИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО (VSPU), ВІННИЦЯ 21001, Україна,
  3. TARTU ULIKOOL (UT), TARTU 50090, Estonia,
  4. UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS (UIB), PALMA DE MALLORCA 07122, Spain,
  5. UNIVERSITATEA POLITEHNICA TIMISOARA (UPT), TIMISOARA 300006, Romania,
  6. БЕРДЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (BSPU), БЕРДЯНСЬК 71100, Україна,
  7. ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ Г.С.СКОВОРОДИ (KHNPU), ХАРКІВ, 61002, Україна,
  8. УМАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ (USPU), УМАНЬ 20300, Україна,
  9. ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ГНАТЮКА (TNPU), ТЕРНОПІЛЬ 46027, Україна,
  10. ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА (CUSU), КРОПИВНИЦЬКИЙ 25006, Україна,
  11. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (MESU), КИЇВ 01135, Україна,
  12. «ХОРОШИЙ ХЛІБ ВІД ХОРОШИХ ЛЮДЕЙ» (GBGP), КИЇВ 02090, Україна

 

Загальна мета проєкту:

Імплементація європейського досвіду як основного вектору розвитку державного стандарту вчителя в Україні та модернізації системи професійної підготовки майбутнього вчителя не лише як успішного фахівця, а й як високоморальної особистості.

 

Очікувані результати:

Розробка Стандарту вищої освіти зі спеціальності “Середня освіта” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з фокусом на предметні спеціальності “Українська мова та література”, “Математика”, “Історія”.

  1. Розробка та запровадження в освітніх програмах підготовки вчителів нового курсу «Вступ до освітніх студій: найкращі практики ЄС для України» (3 ECTS).
  2. Розробка 4-х модулів для предметних спеціальностей “Математика”, “Історія”, “Українська мова та література”: для курсу методик – модуль “Адаптивне навчання”, для курсу з педагогіки – модуль “Стратегія інклюзивної освіти”, для курсу з психології – модуль “Соціально-емоційне та етичне навчання”, для курсу з інформаційних технологій – модуль “Цифрові навички для сталості освіти в Україні”.
  3. Створення нового освітнього простору для підготовки викладачів у кожному ЗВО України (які є учасниками консорціуму).