Реєстраційний номер: 101179602 ERASMUS-EDU-2024-CBHE-STRAND-3
Назва: Introducing Leading European Competences into Teacher Training Standard to Ensure Ukraine's Resilience (Впровадження провідних європейських компетентностей у стандарт підготовки вчителя для забезпечення стійкості України)
Акронім: LECTURE
Тривалість: 01/11/2024 – 31/10/2027
Орган, що надає грант: European Education and Culture Executive Agency (Європейське виконавче агентство з освіти та культури)
Бюджет: 999 844 євро
Координатор: Antonella Poce (UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA TOR VERGATA, VIA CRACOVIA 50, ROMA 00133, Italy)
Координатор від БДПУ : керівник проєкту, перший проректор БДПУ, доктор педагогічних наук, професор кафедри соціальної роботи та інклюзивної освіти Ольга Іванівна ГУРЕНКО.
Робоча група з реалізації проєкту:
- ЛИМАН Ігор Ігоревич – доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри історії та філософії, координатор міжнародної діяльності (виконавець тематичних завдань проєкту);
- ШКОЛА Ірина Вікторівна – кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов та методики викладання (виконавець тематичних завдань проєкту);
- ПЕТРИК Крістіна Юріївна – кандидат педагогічних наук, доцента, завідувача кафедри педагогіки (виконавець тематичних завдань проєкту);
- СИНИЦЯ Аліна Олександрівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри прикладної психології та логопедії (виконавець тематичних завдань проєкту);
- МЕДВЕДЕНКО Валентина Миколаївна – заступник начальника навчального відділу (ІТ адміністратор проєкту);
- БАРШАК Наталія Олександрівна – головний бухгалтер (бухгалтер проєкту, відповідальний за організаційно-адміністративний супровід та забезпечення фінансового обліку, контролю за використанням коштів і підготовку фінансової звітності).
Партнери проєкту:
- UNIVERSITA DEGLI STUDI DI ROMA TOR VERGATA (UNITOV), ROMA 00133, Italy,
- ВІННИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО (VSPU), ВІННИЦЯ 21001, Україна,
- TARTU ULIKOOL (UT), TARTU 50090, Estonia,
- UNIVERSITAT DE LES ILLES BALEARS (UIB), PALMA DE MALLORCA 07122, Spain,
- UNIVERSITATEA POLITEHNICA TIMISOARA (UPT), TIMISOARA 300006, Romania,
- БЕРДЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (BSPU), БЕРДЯНСЬК 71100, Україна,
- ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ Г.С.СКОВОРОДИ (KHNPU), ХАРКІВ, 61002, Україна,
- УМАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ (USPU), УМАНЬ 20300, Україна,
- ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ГНАТЮКА (TNPU), ТЕРНОПІЛЬ 46027, Україна,
- ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА (CUSU), КРОПИВНИЦЬКИЙ 25006, Україна,
- МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (MESU), КИЇВ 01135, Україна,
- «ХОРОШИЙ ХЛІБ ВІД ХОРОШИХ ЛЮДЕЙ» (GBGP), КИЇВ 02090, Україна
Загальна мета проєкту:
Імплементація європейського досвіду як основного вектору розвитку державного стандарту вчителя в Україні та модернізації системи професійної підготовки майбутнього вчителя не лише як успішного фахівця, а й як високоморальної особистості.
Очікувані результати:
Розробка Стандарту вищої освіти зі спеціальності “Середня освіта” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з фокусом на предметні спеціальності “Українська мова та література”, “Математика”, “Історія”.
- Розробка та запровадження в освітніх програмах підготовки вчителів нового курсу «Вступ до освітніх студій: найкращі практики ЄС для України» (3 ECTS).
- Розробка 4-х модулів для предметних спеціальностей “Математика”, “Історія”, “Українська мова та література”: для курсу методик – модуль “Адаптивне навчання”, для курсу з педагогіки – модуль “Стратегія інклюзивної освіти”, для курсу з психології – модуль “Соціально-емоційне та етичне навчання”, для курсу з інформаційних технологій – модуль “Цифрові навички для сталості освіти в Україні”.
- Створення нового освітнього простору для підготовки викладачів у кожному ЗВО України (які є учасниками консорціуму).