Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66

Педагогічні науки 2020

Збірник тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету  на Днях науки 14 травня 2020 року. – Том 1. Педагогічні науки. – Бердянськ : БДПУ, 2020. – 189 с.

Зміст

 

Руслана Гайдукова. Естетико-екологічне виховання учнів молодшого шкільного віку

Валерія Дуднік. Організація вивчення студентами теми= «педагогічна теорія Я. А. Коменського»

Ірина Ільченко. Застосування інноваційних технологій у навчанні дидактики в закладах вищої освіти

Вікторія Кльопова. Естетичне виховання на уроках музичного мистецтва

Вікторія Коваленко. Підготовка майбутніх учителів до встановлення партнерських взаємин з батьками в освітньому процесі початкової школи

Карина Коваль. Гендерне виховання молодших школярів на уроках читання

Світлана Лисюк. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання засобів ІКТ в освітньому процесі

Юлія Логозинська. Підготовка майбутніх учителів до впровадження ігрових технологій як педагогічна проблема

Вікторія Міщанова. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до оцінювання навчальних досягнень учнів

Оксана Малюга. Обдaрoвaність як інтeгрaльна хaрaктeристика oсoбистoсті

Вікторія Перевертайло. Формування творчого мислення у майбутніх учителів початкової школи

Оксана Перчиць. Підготовка майбутніх учителів до розвитку критичного мислення молодших школярів

Ольга Неліна. Вплив інтернет-технологій на учнівську молодь

Оксана Рева. Педагогічні ідеї лесі українки: погляд через століття

Єлизавета Чорна. Патріотичне виховання на уроках образотворчого мистецтва (мистецтва)

Аліса Щербак. Організація самостійної діяльності студентів

Дар’я ЯКУБЕНКО. Формування автономності студентів у навчанні дидактики в закладах вищої освіти

Алла Алєксова. Формування вмінь дітей старшого дошкільного віку складати розповідь за серією сюжетних картинок

Марія Андреєва. Формування еколого-доцільної поведінки в природі у дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сьогодення

Людмила Артеменко. Екологічні експедиції як засіб формування екологічної культури дітей дошкільного віку

Маргарита Войнікова. Виявлення рівня сформованості уявлень про предметне довкілля у дітей середнього дошкільного віку

Олена Дмитрюк. Виховання самостійності у дітей молодшого дошкільного віку в процесі самообслуговування

Вероніка Долгих. Розвиток пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку в процесі розумового виховання

Вікторія Ключик. Спортивне виховання дітей дошкільного віку

Юлія Книш. Педагогічні умови формування культури мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку

Альона Луценко. Формування взаємин дітей старшого дошкільного віку у грі

Вікторія Мандрагель. Виховання у дітей раннього віку інтересу до закладу дошкільноїосвіти

Аліна Мислицька. Виховання культури поведінки у дітей молодшого дошкільного віку

Ліна Нехайчук. Lego-конструювання як засіб розвитку креативності дітей старшого дошкільного віку

Віта Тихенька. Критичне мислення як складова «soft skills» у дітей дошкільного віку

Валерія Узунова. Забезпечення адаптації дітей до закладу дошкільної освіти засобами фізичного виховання

Олена Бєлінська. Електронні освітні ресурси в освітньому просторі початкової школи

Влада Болотова. Формування дискурсивної компетенції молодших школярів на уроках української мови

Яна Капустіна. До проблеми інтелектуальної обдарованості молодших школярів

Ірина Кириленко. До проблеми формування готовності майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти

Тетяна Кротова. До проблеми формування мовленнєвої культури учнів початкової школи в процесі літературного читання

Тамара Куратьова. До проблеми формування лексичної компетентності в учнів початкової школи

Дар’я Лещенко. Реалізація культуротворчого потенціалу школяра в освітньому процесі ЗЗСО

Дар’я Мітченко. Розвиток креативності молодших школярів як одна із вимог НУШ

Анастасія Нортенко. Здоров’язбережувальний освітній простір початкової школи

Лілія Плотнікова. Культуротворча діяльність як один із пріоритетів нової української школи

Діана Пономаренко. До проблеми комунікативно-мовленнєвого розвитку молодших школярів на уроках читання

Віталій Собільський. Мультимедійні засоби навчання української мови учнів початкової школи

Марина Стельмах. Особливості використання рахункових паличок кюїзенера на уроках математики в умовах нової української школи

Марина Стельмах. Творча діяльність як фактор подолання бездуховності сучасного суспільства

Фаіна Тодорюк. Функції культуротворчої діяльності в освітньому середовищі

Тетяна Фатьянова. Шляхи залучення молодших школярів до читання

Оксана Анікіна. Театралізація на уроках літературного читання як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів

Тетяна Фатьянова. Особливості використання методу «сторітеллінг»на уроках математики в умовах нової української школи

Вікторія Хамула. Аудіокнига як засіб формування комунікативномовленнєвих умінь школярів початкової школи на уроках англійської мови

Вікторія Хамула. Гармонізація особистості дитини засобами мистецтва

Олександра Ячменьова. Формування читацької самостійності здобувачів початкової освіти нової української школи

Олександра Ячменьова. Формування читацької самостійності здобувачів початкової освіт

Дар’я Азаркіна. Психологічне консультування з проблем переживання розставання з партнером

Мирослава Богданова. Щодо проблеми розвитку комунікативномовленнєвих навичок у дітей старшого дошкільного віку із заїканням

Тетяна Боженко. Умови становлення мовленнєвої особистості дитини старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення

Анастасія Гараева. Формування мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку з дислалією

Анна Дубовенко. WEB-квест технології у роботі з дітьмй із синдромом дауна

Аріна Калініна. Розвиток дрібної моторики у слабозорих дітей молодшого шкільного віку на уроках з образотворчої діяльності

Тетяна Качар. Розвиток зв’язного мовлення дітей дошкільного віку із знм ііі рівня засобами арт-терапії

Наталія Клочко. Тілесно-орієнтована психокорекція комплексу гандикапу осіб з обмеженими фізичними можливостями

Каміла Криуліна. Формування сенсомоторних функцій у дітей старшого дошкільного віку з проявами диспраксії

Дар’я Марюха. Психокорекція емоційних розладів у дітей молодшого шкільного віку засобами лялькотерапії

Тетяна Мороз. Розвиток мовлення у дітей дошкільного віку з мінімальними проявами дизартрії

Аліна Новікова. Специфіка корекційно-розвиткових занять із дітьми молодшого шкільного віку з порушенням слуху

Анастасія Панова. Система зовнішніх чинників економічної соціалізації дитини з особливими освітніми потребами

Ксенія Сергієнко. Використання інноваційних технологій у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з ЗНМ ІІ-ІІІ рівня

Каміла Соснова. Розвиток дрібної моторики рук у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення засобвми ізотерапії

Ія Таран. Психологічний аналіз предикторів стиматизації дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору.

Крістіна Улітіна. Психологічна готовність до школи дитини з порушенням мовлення

Тамара Чеботарьова. Використання комп’ютерних технологій в логопедичній роботі з подолання мовленнєвих порушень у молодших школярів

Ганна Черватюк. Формування звуковимови у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії в ігровій діяльності

Вікторія Шамлі. Корекція порушень мовленнєвого розвитку у дітей методом біоенергопластики

Юлія Шебеда. Психологічне консультування з проблем обдарованих дітей

Марина Юзва. Психологічне консультування батьків дітей старшого дошкільного віку

Дар’я Зленська. Особливості підготовки соціальних працівників до роботи з дітьми «групи ризику» у Великобританії

Наталія Клочко. Подолання гендерних стереотипів у сприйнятті жінки-керівника та чоловіка-керівника

Ліана Лантух. Зарубіжний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю

Аліна Новікова. Специфіка корекційно-розвиткових занять із дітьми молодшого шкільного віку з порушенням слуху

Юлія Піддубн. Роль ІКТ-технологій та особливості використання інтернет-ресурсів у профорієнтаційні роботі

Єлизавета Петренко. Зарубіжний досвід підготовки фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з молоддю щодо соціального захисту її прав

Наталя Рибнікова. Гендерна рівність у владі: досвід України та Європи

Катерина Рубцова. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників до роботи з сільською громадою

Юлія Солонська. Насильство в сім’ї, як соціально-педагогічна проблема

Яна Андрющенко. Розвиток уяви та фантазії дітей молодшого шкільного віку на хореографічних заняттях

Валерія Веременко. Танцювальна імпровізація як основа контактної хореографії

Ірина Кисельова. Творчий розвиток учнів на уроках музичного мистецтва

Валерія Кривунь. Компоненти педагогічної майстерності майбутнього керівника ансамблю сучасного танцю

Елизавета Кузьменко. Розвиток креативності учнів на уроках музичного мистецтва

Катерина Сауленко. Особливості розвитку музикальності у дітей молодшого шкільного віку на уроках хореографії

Вікторія Свеженець. Моделі хореографічного навчання в практиці позашкільної освіти

Аліна Хелемендик. Важливі аспекти інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах університетської освіти

Юлія Ярошенко. Контактна імпровізація: танцювальна і терапевтична практика