Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66

Наука

Наукові здобутки викладачів кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін 2020-2021 н.р.

Наукові здобутки викладачів Кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін за 2017-2020 рр.

 

 

Журнал про танець “Berdyansk Dance Project University”

 

Колективна монографія 2019

 

ЗБІРНИК РУДНИЦЬКА 2020

 

З 2020 р. викладачі кафедри працюють над комплексною науково-дослідною темою: «Теоретико-методологічні аспекти фахової підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін: здобутки, проблеми та перспективи».

  1. Підготовка фахівців хореографічного профілю в контексті євроінтеграційних процесів (доц.Олена МАРТИНЕНКО).
  2. Підготовка майбутніх учителів хореографії в контексті національної освіти (доц.Тетяна СЕРДЮК).
  3. Формування професійної суб’єктності майбутніх учителів мистецьких дисциплін (доц. Вікторія ГРИГОР’ЄВА).
  4. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва (доц.Олена БУЗОВА).
  5. Формування виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті національної освіти (доц. Юрій СМАКОВСЬКИЙ).
  6. Теоретичні та прикладні проблеми інноваційних процесів у мистецькій освіті (доц. Анетта ОМЕЛЬЧЕНКО).
  7. Нагальні проблеми викладання музичного мистецтва в динаміці розвитку і трансформацій сучасного освітнього простору (доц. Павло КОСЕНКО).
  8. Сучасні наукові здобутки у галузі теорії та методики інструментальної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін (доц. Віра БУРНАЗОВА).
  9. Інноваційні технології фахової підготовки вчителів музичного мистецтва: здобутки, проблеми, перспективи (доц. Світлана СЕРГІЄНКО).
  10. Підготовка вчителів музичних дисциплін з організації музичної творчості дітей в позашкільних освітніх закладах (доц. Максим ЛУК’ЯНЧИКОВ).
  11. Сучасні стратегії підготовки майбутніх учителів хореографії та реалізація їх на практиці (ст.викл. Юлія ТАРАНЕНКО).
  12. Теоретико-методологічні аспекти фахової підготовки хореографів в ЗВО на прикладі дисципліни «Теорія і методика класичного танцю» (ст.викл. Тетяна ФУРМАНОВА).
  13. Актуальні питання музично-інструментальної підготовки майбутніх учителів хореографії (ст.викл. Олена ЄМЕЛЬЯНОВА).
  14. Проблеми та перспективи фахової підготовки майбутніх хореографів до роботи в закладах освіти (викл. Руслан ПАВЛЕНКО).
  15. Використання інноваційних технік під час підготовки майбутніх учителів мистецького напряму (викл. Наталя КРИВУНЬ).
  16. Традиції та інновації у фаховій підготовці вчителя музичного мистецтва (на прикладі естрадного вокалу) (викл. Вікторія СУХОВА).

Своїм теоретичним і практичним досвідом викладачі кафедри діляться зі студентами, організовуючи пошукову роботу в проблемних групах, методичних гуртках, залучають студентів до активної науково-дослідної роботи. При кафедрі активно діють наступні студентські наукові гуртки, проблемні групи: «Здобутки, проблеми та перспективи роботи дитячих хореографічних колективів» (керівник – Олена МАРТИНЕНКО); «Традиційні та інноваційні методи розвитку творчості в сучасному танці» (керівник – Юлія ТАРАНЕНКО); лабораторія народного танцю «Танці Запорізького краю» (керівник – Руслан ПАВЛЕНКО); «Теоретичні підходи до балетмейстерського аналізу музичних творів» (керівник – Олена ЄМЕЛЬЯНОВА); «Мистецтво класичного танцю. Пошуки та здобутки» (керівник – Тетяна ФУРМАНОВА); «Музикант-науковець» (керівники – Анетта ОМЕЛЬЧЕНКО, Вікторія ГРИГОР’ЄВА);  «Мистецьке коло» (керівник –  Віра БУРНАЗОВА); «Виховання художньої культури майбутнього вчителя музичного мистецтва засобами народної музики та фольклору» (керівник – Павло КОСЕНКО).