Бердянський державний педагогічний університет

Приймальна ректора:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net

Адреса:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Шмідта, 4 Тимчасово переміщений до: м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 66

Стейкхолдери

МАГІСТРИ ВРАЖАЮТЬ

 

Добіг кінця третій семестр навчання магістрів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Завершальний етап – захист магістерських робіт, до якого здобувачі освіти готувалися на протязі всього терміну навчання. Усі магістерські роботи перевірені на плагіат, мають позитивні відгуки наукових керівників, отримали рецензії фахівців з технологічної освіти.
Випускники, які представили свої дослідження на розгляд екзаменаційної комісії, показали високий рівень теоретичної підготовки та практичного втілення творчих проєктів. Варто відмітити роботи Людмили ГАПОН, Олени ПАК, Валерії КРУГЛОВОЇ, Ганни СТОЛЯР, Миколи ЧАПЛЯНА, Олександри КОМІССАРЧУК, які вражають майстерністю виконання, глибоким змістом, різноманіттям тематики.
Як зазначив Олег БАЛАБАН (директор Центру дитячо-юнацької творчості, стейкхолдер), такі роботи необхідно демонструвати на широкий загал і запропонував проведення виставки в стінах ЦДЮТ з метою популяризації технологічної освіти і профорієнтаційної роботи.

 

 


 

В ГОСТЯХ У СТЕЙКХОЛДЕРІВ

 

Одним із важливих чинників забезпечення якості підготовки сучасних фахівців і критеріїв оцінювання якості освітньої програми є тісна співпраця зі стейкхолдерами. Налагодження тісної співпраці зі стейкхолдерами, роботодавцями та професіоналами-практиками – пріоритет діяльності колективу кафедри професійної освіти, трудового навчання та технологій БДПУ.
Днями гарант освітньої програми «Трудове навчання та технології» другого рівня вищої освіти доцент Валентина ПЕРЕГУДОВА завітала на заплановану зустріч зі стейкхолдером – директором Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Бердянської міської ради Запорізької області Юрієм КЛИМЕНЧЕНКО.
На зустрічі обговорювалось питання підготовки кваліфікованих фахівців в контексті нової української школи, яке є нагальною потребою сучасної освіти; проаналізовано основні професійні компетентності й особисті якості вчителя трудового навчання.