Berdyansk State Pedagogical University

Rector's reception office:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net

Address:

4, Schmidta St., Berdiansk, Zaporizhzhia  oblast Temporarily moved to: 66, Zhukovs`ki St., Zaporizhzhia

Новини

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Учитель учителів Костянтин Ушинський


 

І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з педагогіки


 

МАЙСТЕР-КЛАС З РИТОРИКИ ЗДОБУВАЧІВ ГУМАНІТАРНО-ЕКОНОМІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

 

21 листопада в рамках Тижня педагогіки у Бердянському державному педагогічному університеті здобувачами вищої освіти гуманітарно-економічного факультету групи 2СІ спеціальності 014 Середня освіта (Історія), було проведено майстер-клас з риторики в межах вивчення дисципліни «Риторика».

У ході вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти ознайомились з теорією риторики, виконували творчі завдання, готувалися до майстер-класу та опрацювали велику кількість літературних творів: «Диво» Павла Загребельного, «Мальви» Романа Іваничука, «Чорна рада» Пантелеймона Куліша, «Марія» Уласа Самчука, «Захар Беркут» Івана Франка. Свій вибір зупинили на романі Пантелеймона Куліша «Чорна рада», у якому висвітлюється певний період історії нашої держави. В ньому зображено зібрання козацької Ради в Ніжині в 1663 році в добу Руїни, коли один за одним змінювалися гетьмани, які вели боротьбу і за свою владу, і за національну свободу, а сам народ, Україна загалом були розділені на Лівобережну та Правобережну частину України. «Чорна Рада» є твором актуальним і сьогодні, особливо в контексті вибору шляху розвитку України. Головна ідея роману − це утвердження думки про необхідність національної злагоди між українцями.

Під час майстер-класу була представлена літературна композиція за мотивами роману Пантелеймона Куліша «Чорна рада». Здобувачі вищої освіти продемонстрували свої риторичні здібності, вміння працювати в команді та відчувати темпоритм один одного, інтонаційно забарвлювати текст, розповідати натхненно і переконливо, контролювати власний голос, дикцію, поставу, жестикулювання та міміку, які допоможуть у подальшому покращенні педагогічної техніки та будуть використані в майбутній професійній діяльності.

 

 

здобувачі вищої освіти групи 2СІ

гуманітарно-економічного факультету

 


 

ОНЛАЙН ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ЕКСКУРСІЯ ДО МУЗЕЮ ІСТОРІЇ ЗАПОРІЗЬКОГО КОЗАЦТВА НА ХОРТИЦІ «ШЛЯХАМИ КОЗАЦЬКОГО ВИХОВАННЯ»

 

Сьогодні навіть найменші українці знають, що козаки – захисники Вітчизни, що боронять віру, гідність та звичаї кожного, хто живе на нашій рідній землі та свято її любить. Наразі ці мужні та сміливі люди разом з іншими захисниками і захисницями, Збройними Силами України протистоять ворожій навалі, кожним своїм кроком наближаючи нас до Свята Перемоги, Справедливості та Миру.

 

В рамках Тижня педагогіки 17 листопада, викладачі кафедри педагогіки провели традиційні онлайн історико-педагогічні екскурсії до Музею історії запорізького козацтва на Хортиці «Шляхами козацького виховання» для студентів факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв, під час яких здобувачі вищої освіти отримали можливість не тільки ознайомитися з історією славетного козацтва, а й дізнатися про освітню систему, що існувала в Запорізькій Січі та мала потужний потенціал щодо навчання і виховання молодого покоління справжніх патріотів своєї країни.

 

Для тих, хто цікавиться історією нашої Вітчизни, пропонуємо перейти за поданими нижче посиланнями.

https://youtu.be/OVFNKLR0U_c,

https://youtu.be/WDmG9t9ND6g .

 

 

За матеріалами кафедри педагогіки

 


«ЯКЩО ХОЧЕШ ДОБРЕ ЖИТИ – НАПОЛЕГЛИВО ТРУДИСЬ…»

 

16 листопада в рамках Тижня педагогіки у Бердянському державному педагогічному університеті здобувачами вищої освіти 31ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта Факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв було проведено майстер-клас з риторики в межах вивчення дисципліни «Риторика».

У ході вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти ознайомились з теорією риторики, виконували творчі завдання, дізнались більше про видатних діячів: поетів, прозаїків та драматургів. Найбільше зацікавлення викликала Наталя Львівна Забіла – українська поетеса.

Як майбутніх вчителів початкової школи нашу увагу привернув її вагомий внесок в дитячу літературу, велика популярність саме у юних читачів, хоча письменниця видавала твори не тільки для дитячої аудиторії, в неї також є збірки поезій для дорослих.

Вибір твору для літературної композиції був складним, але все ж таки припав на жанр, відомий усім дітям. Наталя Забіла, як одна з найвідоміших дитячих письменниць, також не могла оминути казку. Адже її найбільше люблять і зовсім маленькі, і старшенькі, і навіть ті, що вже читають повісті та романи. Всі казки, які написала Наталя Забіла, важко навіть перелічити. Вони вводять читача в світ веселих пригод. Крім цього, головним завданням при виборі твору також була його мета, те, чого він може навчити дітей. Працьовитість, кмітливість, вміння відстоювати своє – це все є у віршованій казці «Корінці та вершки». Бо якщо хочеш добре жити – наполегливо трудись і не надійся на легку наживу.

Під час майстер-класу була представлена літературна композиція за мотивами казки Наталі Забіли «Корінці та вершки». Здобувачі вищої освіти змогли продемонструвати свої організаторські здібності, вміння працювати в команді та відчувати темпоритм, інтонаційно забарвлювати текст, говорити натхненно і переконливо, аналізувати та оцінювати мовленнєву ситуацію, контролювати власний душевний стан, голос, дикцію, поставу, жестикулювання та міміку.

У процесі вивчення дисципліни «Риторика» та підготовки до майстер-класу студенти-педагоги набули професійних навичок, розробили візуальний супровід тексту за допомогою штучного інтелекту, вдосконалили майстерність публічного виступу та риторичні здібності, які допоможуть у подальшому покращенні педагогічної техніки та будуть використані в майбутній професійній діяльності.

 

 

Вікторія ПРИСТІНКА

здобувачка вищої освіти 31ПО групи

Факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв

 


 

РОДИНА − ЦЕ ОСНОВА ТА СЕРЦЕ БАТЬКІВЩИНИ

 

14 листопада в рамках Тижня педагогіки студенти 21ПО групи спеціальності 013 Початкова освіта Факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету провели виховний захід «Моя родина, моя сім’я, моя Держава – Україна» з метою дослідження історії та цінностей сім’ї, які є фундаментальними в житті кожної людини.

Подію було організовано в межах опанування здобувачами вищої освіти навчальної дисципліни «Організація та режисура виховних заходів», метою якої є формування готовності майбутніх педагогів до постановки та проведення різноманітних виховних заходів у початковій школі.

Сценарій, образи, акторська та режисерська майстерність є результатом плідної співпраці студентів на всіх етапах підготовки заходу. Але особливу цінність становить теоретичний і практичний досвід, який знадобиться у подальшій професійній діяльності. Здобувачі вищої освіти зрозуміли, який величезний вплив на формування системи моральних і соціокультурних цінностей учнів початкових класів вони здатні здійснювати. Творча робота стала доказом того, що майбутні педагоги готові віддавати себе професії та сприяти вихованню майбутніх громадян нашої країни.

 

 

здобувачі вищої освіти 21ПО групи

Факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв

 


«Сексуальне виховання та вплив гендерних стереотипів на інтимне життя партнерів»

 

Відбулася неймовірно пізнавальна і цікава гостьова лекція психолога Tatohub.Бердянськ Артема Полуляхова «Сексуальне виховання та вплив гендерних стереотипів на інтимне життя партнерів» для студентів 41 групи спеціальності «Початкова освіта» і 32 групи «Практична психологія» факультету психолого-педагогічної освіти та мистецтв. Ця тема вивчається в рамках дисциплін «Гендерна педагогіка» і «Гендерна психологія». Студентка 41 ПО групи Марина Руденко поділилася своїми враженнями: «Завдяки нашим викладачам мали чудову можливість відвідати лекцію-тренінг "Сексуальне виховання та вплив гендерних стереотипів на інтимне життя партнерів", спікером якого був Артем Сергійович. Ми, студенти, відкрили для себе багато корисної інформації та отримали незабутній досвід. Тепер систематизували свої знання про сексуальне виховання і впевнені, що зможемо правильно спілкуватися з молодшими школярами. Одним із важливих аспектів цього тренінгу є лаконічна та цікава подача інформації. Спікер вдало розкрив тему, роблячи її доступною для всіх учасників. Особливо вражаючим було створення атмосфери відкритості, де кожен з учасників міг ставити питання і отримувати вичерпні відповіді. Такий підхід дозволяє краще розібратися в складних темах і отримати чіткі, інформативні відповіді. Завдяки Артему Сергійовичу та його лекції, ми змогли вдосконалити своє розуміння, підходи до сексуального виховання та подолання гендерних стереотипів».

Сердечно дякуємо Артемові Сергійовичу за щирість і бажання ділитися своїми знаннями з майбутніми вчителями, батьками; за діалог і час, теплу і дружню атмосферу, талант дуже просто розповідати про складні речі.

 

 

За матеріалами кафедр психології та педагогіки БДПУ

 


 

Новини кафедра педагогіки: Частина І