Berdyansk State Pedagogical University

Rector's reception office:

bdpu.zp@gmail.com
rector_bdpu@ukr.net

Address:

4, Schmidta St., Berdiansk, Zaporizhzhia  oblast Temporarily moved to: 66, Zhukovs`ki St., Zaporizhzhia

Our specialties

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

На факультеті фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти здійснюється підготовка фахівців за 7 спеціальностями, по 12 освітнім програмам.

Освітній ступінь: бакалавр

015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)▼

Освітня програма: Професійна освіта. Комп’ютерні технології
Форма навчання: очна (денна) , заочна
Переваги освітньої програми: метою програми є підготовка конкурентноспроможних фахівців з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, здатних здійснювати як освітню діяльність з цифрових технологій для професійної підготовки кваліфікованих робітників та молодших бакалаврів, так і виробничу діяльність з використання комп’ютерних технологій із урахуванням потреб суспільства та потенційних роботодавців
Посади, які може обіймати фахівець: Технік із конфігурованої комп’ютерної системи, Технік обчислювального (інформаційно-обчислювального) центру, Лаборант (галузі техніки), Стажист-дослідник, Технік (сфера захисту інформації), Технік із системного адміністрування, Технік-програміст, Фахівець з інформаційних технологій, Фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну), Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення, Фахівець з розроблення комп’ютерних програм, Фахівець із організації інформаційної безпеки, Викладач-стажист, Вихователь професійно-технічного навчального закладу, Лаборант (освіта), Майстер виробничого навчання, Майстер навчального центру, Педагог професійного навчання

015.33 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)▼

Освітня програма:
Форма навчання:
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:

014.09 Середня освіта (Інформатика)▼

Освітня програма: Середня освіта (Інформатика)
Форма навчання: денна / заочна
Переваги освітньої програми: Підготувати конкурентоздатних учителів інформатики з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, що ґрунтуються на кращих вітчизняних традиціях та інтегровані у світову освіту й науку.
Програма передбачає професійну підготовку здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатики). У програмі передбачена інтеграція інформатики та STEM-освіти у ЗЗСО та закладах позашкільної освіти. Завдяки інтеграції науки, технології, інженерії та математики дає змогу здобувачам вищої освіти легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів наукових явищ. STEM спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, й активно розвиває творчу складову особистості та критичне мислення.
Посади, які може обіймати фахівець: вчитель закладу загальної середньої освіти,
викладач професійно-технічного навчального закладу, викладач-стажист, лаборант (освіта),
асистент вчителя, методист, методист закладу позашкільної освіти, вчитель інформатики.

014.04 Середня освіта (Математика)▼

Освітня програма:
Форма навчання:
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:

014.08 Середня освіта (Фізика)▼

Освітня програма: Середня освіта. Фізика
Форма навчання: очна (денна) , заочна (дистанційна)
Переваги освітньої програми: освітня програма спрямована на підготовку всебічно розвиненого, ерудованого і компетентного фахівця в галузі фізики як навчальної дисципліни та напрямку наукових досліджень і сучасних прикладних технологій. Здобувач освіти, що пройшов підготовку за освітньою програмою здатен на науковому рівні аналізувати і моделювати фізичні та педагогічні процеси, формулювати і розв’язувати наукові, прикладні, педагогічні задачі комплексного характеру.
Посади, які може обіймати фахівець: Фахівець із кваліфікацією бакалавра може займати первинні посади відповідно до професійних назв робіт (за ДК 003:2010 та НКУ «Класифікатор професій – 2016»), а саме:
вчитель закладу загальної середньої освіти (КОД КП – 2320, КОД ЗКППТР – 25157);викладач професійно-технічного навчального закладу (КОД КП – 2320 / ДК 003:2010);
викладач-стажист (КОД КП – 3340);
лаборант (освіта) (КОД КП – 3340);
технік-програміст (КОД КП – 3121, КОД ЗКППТР – 25036);
асистент вчителя (КОД КП – 3340);
методист (КОД КП – 2351);
методист закладу позашкільної освіти (КОД КП – 2359.2, КОД ЗКППТР – 23471).

014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)▼

Освітня програма:
Форма навчання:
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:

Освітній ступінь: магістр

015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)▼

Освітня програма: Професійна освіта. Комп’ютерні технології
Форма навчання: очна (денна) , заочна
Переваги освітньої програми: метою програми є підготовка конкурентноспроможних фахівців з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, здатних розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру і проблеми у професійній освіті та на підприємствах, в установах й організаціях у галузі цифрових технологій
Посади, які може обіймати фахівець: Викладач (методи навчання), Викладач закладу вищої освіти, Викладач професійно-технічного навчального закладу, Викладач професійного навчально-виховного закладу, Програміст, Інженер з комп’ютерних систем, Інженер з програмного забезпечення комп’ютерів

014.04 Середня освіта (Математика)▼

Освітня програма:
Форма навчання:
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:

014.08 Середня освіта (Фізика)▼

Освітня програма: Середня освіта. Фізика
Форма навчання: очна (денна) , заочна (дистанційна)
Переваги освітньої програми: освітня програма спрямована на підготовку всебічно розвиненого, ерудованого і компетентного фахівця в галузі фізики як навчальної дисципліни та напрямку наукових досліджень і сучасних прикладних технологій. Здобувач освіти, що пройшов підготовку за освітньою програмою здатен на науковому рівні аналізувати і моделювати фізичні та педагогічні процеси, формулювати і розв’язувати наукові, прикладні, педагогічні задачі комплексного характеру.

Посади, які може обіймати фахівець: Випускник може викладати фізику та астрономію у закладах вищої, фахової перед вищої освіти, а також фізику, астрономію, математику в закладах середньої освіти. Об’єкти професійної діяльності випускника:

  • середні заклади освіти;
  • вищі заклади освіти (університети, інститути, коледжі);
  • науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
  • установи освіти різних типів, як державних, так і приватних;
  • органи управління освіти.

Фахівець здатний виконувати професійну роботу за кодами ДК 003:2010:

2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів:

2310.2 Асистент;

2310.2 Викладач закладу вищої освіти.

2320 Викладач професійно-технічного закладу освіти.

2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти.

2351 Професіонали в галузі методів навчання:

2351.1 Наукові співробітники (методи навчання);

2351.1 Викладач (методи навчання);

2359.2 Методист;

2359.1 Науковий співробітник (в інших галузях навчання);

2359.1 Науковий співробітник-консультант (в інших галузях навчання);

2359.2 Лектор;

2359.2 Методист позашкільного закладу;

014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології).▼

Освітня програма:
Форма навчання:
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:

105 Прикладна фізика та наноматеріали▼

Освітня програма: Прикладна фізика та наноматеріали

Форма навчання: очна (денна)

Переваги освітньої програми: ПФН: освітня програма спрямована на підготовку всебічно розвиненого, ерудованого і компетентного фахівця в галузі прикладної фізики і сучасних технологій. Спеціалізація освітньої програми визначена актуальним напрямком розробки і використання напівпровідникових структур та складових компонент для новітньої електроніки та інформаційних технологій. Здобувач освіти, що пройшов підготовку за освітньою програмою здатен на науковому рівні аналізувати і моделювати фізичні процеси, формулювати і розв’язувати наукові та прикладні задачі комплексного характеру.

Посади, які може обіймати фахівець: Випускник може викладати фізику у закладах вищої, фахової перед вищої освіти, а також фізику в закладах середньої освіти. Об’єкти професійної діяльності випускника:

  •  середні заклади освіти;
  •  вищі заклади освіти (університети, інститути, коледжі);
  • науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
  • установи освіти різних типів, як державних, так і приватних;
  • органи управління освіти.

Фахівець здатний виконувати професійну роботу за кодами ДК 003:2010:

2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів:

2310.2 Асистент;

2310.2 Викладач закладу вищої освіти.

2320 Викладач професійно-технічного закладу освіти.

2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти.

2351 Професіонали в галузі методів навчання:

2351.1 Наукові співробітники (методи навчання);

2351.1 Викладач (методи навчання);

2359.2 Методист;

2359.1 Науковий співробітник (в інших галузях навчання);

2359.1 Науковий співробітник-консультант (в інших галузях навчання);

2359.2 Лектор;

2359.2 Методист позашкільного закладу