Our specialties
На факультеті фізико-математичної, комп’ютерної та технологічної освіти здійснюється підготовка фахівців за 7 спеціальностями, по 12 освітнім програмам.
Освітній ступінь: бакалавр
015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)▼
Переваги освітньої програми: метою програми є підготовка конкурентноспроможних фахівців з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, здатних здійснювати як освітню діяльність з цифрових технологій для професійної підготовки кваліфікованих робітників та молодших бакалаврів, так і виробничу діяльність з використання комп’ютерних технологій із урахуванням потреб суспільства та потенційних роботодавців
Посади, які може обіймати фахівець: Технік із конфігурованої комп’ютерної системи, Технік обчислювального (інформаційно-обчислювального) центру, Лаборант (галузі техніки), Стажист-дослідник, Технік (сфера захисту інформації), Технік із системного адміністрування, Технік-програміст, Фахівець з інформаційних технологій, Фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну), Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення, Фахівець з розроблення комп’ютерних програм, Фахівець із організації інформаційної безпеки, Викладач-стажист, Вихователь професійно-технічного навчального закладу, Лаборант (освіта), Майстер виробничого навчання, Майстер навчального центру, Педагог професійного навчання
015.33 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)▼
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:
014.09 Середня освіта (Інформатика)▼
Переваги освітньої програми: Підготувати конкурентоздатних учителів інформатики з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, що ґрунтуються на кращих вітчизняних традиціях та інтегровані у світову освіту й науку.
Програма передбачає професійну підготовку здобувачів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Інформатики). У програмі передбачена інтеграція інформатики та STEM-освіти у ЗЗСО та закладах позашкільної освіти. Завдяки інтеграції науки, технології, інженерії та математики дає змогу здобувачам вищої освіти легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів наукових явищ. STEM спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, й активно розвиває творчу складову особистості та критичне мислення.
Посади, які може обіймати фахівець: вчитель закладу загальної середньої освіти,
викладач професійно-технічного навчального закладу, викладач-стажист, лаборант (освіта),
асистент вчителя, методист, методист закладу позашкільної освіти, вчитель інформатики.
014.04 Середня освіта (Математика)▼
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:
014.08 Середня освіта (Фізика)▼
Переваги освітньої програми: освітня програма спрямована на підготовку всебічно розвиненого, ерудованого і компетентного фахівця в галузі фізики як навчальної дисципліни та напрямку наукових досліджень і сучасних прикладних технологій. Здобувач освіти, що пройшов підготовку за освітньою програмою здатен на науковому рівні аналізувати і моделювати фізичні та педагогічні процеси, формулювати і розв’язувати наукові, прикладні, педагогічні задачі комплексного характеру.
Посади, які може обіймати фахівець: Фахівець із кваліфікацією бакалавра може займати первинні посади відповідно до професійних назв робіт (за ДК 003:2010 та НКУ «Класифікатор професій – 2016»), а саме:
вчитель закладу загальної середньої освіти (КОД КП – 2320, КОД ЗКППТР – 25157);викладач професійно-технічного навчального закладу (КОД КП – 2320 / ДК 003:2010);
викладач-стажист (КОД КП – 3340);
лаборант (освіта) (КОД КП – 3340);
технік-програміст (КОД КП – 3121, КОД ЗКППТР – 25036);
асистент вчителя (КОД КП – 3340);
методист (КОД КП – 2351);
методист закладу позашкільної освіти (КОД КП – 2359.2, КОД ЗКППТР – 23471).
014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології)▼
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:
Освітній ступінь: магістр
015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)▼
Переваги освітньої програми: метою програми є підготовка конкурентноспроможних фахівців з високим рівнем професійної компетентності, інтелектуальної активності, соціальної відповідальності, здатних розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру і проблеми у професійній освіті та на підприємствах, в установах й організаціях у галузі цифрових технологій
Посади, які може обіймати фахівець: Викладач (методи навчання), Викладач закладу вищої освіти, Викладач професійно-технічного навчального закладу, Викладач професійного навчально-виховного закладу, Програміст, Інженер з комп’ютерних систем, Інженер з програмного забезпечення комп’ютерів
014.04 Середня освіта (Математика)▼
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:
014.08 Середня освіта (Фізика)▼
Переваги освітньої програми: освітня програма спрямована на підготовку всебічно розвиненого, ерудованого і компетентного фахівця в галузі фізики як навчальної дисципліни та напрямку наукових досліджень і сучасних прикладних технологій. Здобувач освіти, що пройшов підготовку за освітньою програмою здатен на науковому рівні аналізувати і моделювати фізичні та педагогічні процеси, формулювати і розв’язувати наукові, прикладні, педагогічні задачі комплексного характеру.
Посади, які може обіймати фахівець: Випускник може викладати фізику та астрономію у закладах вищої, фахової перед вищої освіти, а також фізику, астрономію, математику в закладах середньої освіти. Об’єкти професійної діяльності випускника:
- середні заклади освіти;
- вищі заклади освіти (університети, інститути, коледжі);
- науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
- установи освіти різних типів, як державних, так і приватних;
- органи управління освіти.
Фахівець здатний виконувати професійну роботу за кодами ДК 003:2010:
2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів:
2310.2 Асистент;
2310.2 Викладач закладу вищої освіти.
2320 Викладач професійно-технічного закладу освіти.
2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти.
2351 Професіонали в галузі методів навчання:
2351.1 Наукові співробітники (методи навчання);
2351.1 Викладач (методи навчання);
2359.2 Методист;
2359.1 Науковий співробітник (в інших галузях навчання);
2359.1 Науковий співробітник-консультант (в інших галузях навчання);
2359.2 Лектор;
2359.2 Методист позашкільного закладу;
014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології).▼
Переваги освітньої програми:
Посади, які може обіймати фахівець:
105 Прикладна фізика та наноматеріали▼
Форма навчання: очна (денна)
Переваги освітньої програми: ПФН: освітня програма спрямована на підготовку всебічно розвиненого, ерудованого і компетентного фахівця в галузі прикладної фізики і сучасних технологій. Спеціалізація освітньої програми визначена актуальним напрямком розробки і використання напівпровідникових структур та складових компонент для новітньої електроніки та інформаційних технологій. Здобувач освіти, що пройшов підготовку за освітньою програмою здатен на науковому рівні аналізувати і моделювати фізичні процеси, формулювати і розв’язувати наукові та прикладні задачі комплексного характеру.
Посади, які може обіймати фахівець: Випускник може викладати фізику у закладах вищої, фахової перед вищої освіти, а також фізику в закладах середньої освіти. Об’єкти професійної діяльності випускника:
- середні заклади освіти;
- вищі заклади освіти (університети, інститути, коледжі);
- науково-дослідні інститути, центри, лабораторії;
- установи освіти різних типів, як державних, так і приватних;
- органи управління освіти.
Фахівець здатний виконувати професійну роботу за кодами ДК 003:2010:
2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів:
2310.2 Асистент;
2310.2 Викладач закладу вищої освіти.
2320 Викладач професійно-технічного закладу освіти.
2320 Вчитель закладу загальної середньої освіти.
2351 Професіонали в галузі методів навчання:
2351.1 Наукові співробітники (методи навчання);
2351.1 Викладач (методи навчання);
2359.2 Методист;
2359.1 Науковий співробітник (в інших галузях навчання);
2359.1 Науковий співробітник-консультант (в інших галузях навчання);
2359.2 Лектор;
2359.2 Методист позашкільного закладу